Yes, huomenna perjantai! Mitäs kivaa viikonloppuna?
Itse arvelin pitkästä aikaa pitää viikonlopun ilman alkoa ja meinasin käydä ostoksilla, tehdä pitsaa ja leipoa korvapuusteja. Aion nukkua aamuisin pitkääään ja molempina aamuina lämmitän saunan ja nautin vaan vapaista!
Luulisi maanantaina työviikko lähteä pirteämmin käyntiin kun oikein lataan akkujani 😅
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantait ovat aina todella surullisia ja masentavia. Olen silloin aina pahalla päällä ja makaan vain sängyssä töiden jälkeen loppuillan.
Yksinäistä, ei mitään tekemistä tai minne mennä.
N27
Minulla samoin. Tosin olen vielä työtön. Viikonloput silti monesti yksinäisiä. Usein menee ulkoillessa jos sää on sopiva. Sitten koneella oloa sekä jos tv:stä sattuu jotain tulemaan. Musiikin kuuntelua myös. Siinäpä se.
Toinen N27
Ystävystykää keskenänne.
Töiden jälkeen klo 14 pizzeriasta hakemassa pizza ja sen jälkeen alkaa uuden tietokoneen laittaminen paikoilleen ja täytyy siirtää tiedostoja ym.
Vanha tietokone on vuodelta 2014 joten kivikautinen ja uusi pc on osiltaan noin 1/2021 joten huomattavasti nopeampi.
Huomenna menen mummoni luo yökylään pitkästä aikaa! Syödään karjalanpaistia ja karjalanpiirakoita. Ihanaa päästä vanhaan pihasaunaan saunomaan ja ylipäätään ihanaa päästä mummon luo turvaan kaikelta kaupungin hömpältä.
Poden sängyssä toisen koronarokotteen jälkioireita. Mä en jaksaisi enää mitään.
Tänään siivoan kun en eilen ehtinyt. Aloitan aina viikonloput siivoamalla. Sitten käyn kaupasta jotain hyvää ruokaa ja viiniä ja ostan kukkia. Illalla sitten saunomista, ruokaa ja viiniä.
Huomenna en tiedä vielä mitä sitä keksisi.
Viikonloput on aina ihania eikä yhtään tylsiä, vaikka en tällä hetkellä töissä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Poden sängyssä toisen koronarokotteen jälkioireita. Mä en jaksaisi enää mitään.
Monesko päivä? Mulla oli 5 päivää jokseenkin toivoton olo, poissaoleva ja elämänhalu kateissa, kuudentena normalisoitui. Samantyyppiset oireet ekasta piikistä kestivät vuorokauden.
Typerää.