Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten miehesi reagoi synnytyksessäsi? Pyörtyikö?
07.10.2014 |
Vai oli tyynen rauhallinen?
Meillä mies vaan istui vieressä ja seurasi, mun puristaessa hänen kättään järkyttävällä voimalla. Viilipytty oli kerrassaan. O_o
Kommentit (24)
Silloin kun synnyin mieheni ei ollut vielä syntynyt. Eli varmaan energiana jossain universumissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieheni oli paikalla ja hyvin kesti. Isä ei sattuneesta syystä ollut paikalla😅😅😅 kätilö ja hoitsu tiesi asiasta🙃😅
Tyttöystävä pyörryilee yhtenään kun synnytän kunnon pökäleen wc- pönttöön. Kunnon kova pitkä pökäle tuntuu että paikat repeää ja peppureikä hellänä synnytyksen jälkeen. Kunnon ponnistus ja pökäle synnytetty tuoksun kera. Tyttöystävä kun tulee vessaan niin pyörtyy ovella hajuun.
Alue: Aihe vapaa
Mua huvittaa tuo miesten mantra: "Pahinta oli seurata vaimon tuskaa kun ei voinut mitenkään auttaa ja olisin vaihtanut osia koska vaan!" Hah!! Tuliko suurenkin yllätyksenä, että kivut on kovat ja niissä mies ei voi auttaa. Ja varmasti ovat salaa tyytyväisiä, kun ei itse tarvi sitä hommaa hoitaa.
Mun mies on ollut mukana ja hyvänä tukena. Mutta tuota samaa mantraa hokenut. Ja sen verran häntä 20 vuoden jälkeen tunnen, että hänen kivunkestollaan synnytys olisi ollut melkoinen kokemus...