Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua rikosilmoituksen kanssa!

Vierailija
06.10.2014 |

Exäni on tehnyt valtakirjan, jonka mukaan olen hänelle velkaa 5000€. En ole hänelle senttiäkään velkaa yhtään mistään. Hänen ystävänsä ovat tässä mukana, kaksi todistajaa. Minun allekirjoitukseni on väärennetty valtakirjaan. En tiedä milloin tämä on tehty, mutta perintä (ulosotto?) oli minuun yhteydessä. Miten teen rikosilmoituksen? Miten voin ikinä todistaa, että tämä on huijausta :( Ahdistaa :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessi alkaa sillä, että kävelet poliisilaitokselle. Siellä osaavat neuvoa tarkemmin miten asiassa pitää toimia.

Vierailija
2/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, asemalle. Älä tee netissä, ei ole sellainen yksinkertainen asia mikä hoituisi siellä.

Luultavasti tarvitset asianajajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa hirveästi, jos minua ei uskotakaan ja joudun maksamaan exän valheista :'( Kuka edes keksii tällaista? Mistä exää syytetään sitten, petoksestako? Ap

Vierailija
4/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu! Menet mahd. pian sinne asemalle tekemään ilmoituksen. Todennäköisesti jo allekirjoituksesta selviää ettet sä ole ollut tekemässä tuota velkakirjaa. Tuskin ovat niin hyvin osanneet väärentää. Tai sitten ex on laittanut todistajien nimet siihen heidän tietämättään ja sitä kautta juttu ratkeaa kun käy ilmi että todistajat on feikattu siihen.

Miten suhun ollaan oltu yhteydessä perinnästä? Meinasin vaan että jos on vaikka soitettu niin ehkä ex on laittanut jonkun kaverinsa soittamaan eikä se oikeesti ees oo perinnässä. Sitten jos on kirje tullut niin on varmaan oikeastikin siellä.

Panikointi ei auta, usko vaan niin kyllä tuo selviää.

Vierailija
5/5 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, huomenna tilanne vaikuttaa jo paremmalta! Marssit vaan poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen, he kyllä tietävät minkä rikoksen tunnusmerkistö tässä mahdollisesti täyttyy. Tämän jälkeen otat yhteyttä asianajotoimistoon tai oikeusaputoimistoon, mistä saat itsellesi avustajan. Tsemppiä sinulle jatkoa ajatellen, tiedän kyllä omasta kokemuksesta kuinka rankkaa tällaisten asioiden läpikäynti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi