Poliisi, paloautot ja ambulanssi vainoavat minua
Omalla kohdallani tämä häirintä on päivittäistä. Sama, mihin aikaan päivästä tai minä viikonpäivänä lähden lyhyelle kävelylle kauppaan tai muuten vaan, niin poliisiautot ja ambulanssit stalkkaavat takuuvarmasti, yleensä aina niin, että ensin poliisiauto ajaa ohi ja sitten perään ambulanssi tai päinvastoin.
Aiemmin, kun en ollut niin hyvin perillä koko yhteisövainoamisilmiöstä enkä lukenut ja kirjoittanut siitä netissä, toiminta oli usein vielä ilmeisempää, esim. sellaista, että poliisimaija ajaa hitaasti vierellä sunnuntaikävelyllä. Yksi tapaus oli sellainen, että kun olin kävelemässä kauppaan, vastaan tuli poliisimaija ja kun olin kävellyt eteenpäin, sama maija ajoi ohi käännyttyään ympäri vähän matkan päässä, ja kun tulin kaupasta ulos, se jälleen "tervehti" minua samalla kadulla.
Joskus, kuten viime perjantaina, he pistävät oikein "paraatin" pystyyn; ollessani hoitamassa asioita ohitseni ajoi palopäällikön auto, 2 poliisiautoa ja 5 ambulanssia eri puolilla kaupunkia. Todennäköisesti tällä muistutettiin minua tietyistä aiemmista vainoamiskampanjaan liittyvistä tapahtumista, ja tarkoituksena oli ehkä myös pelotella, koska olen juuri avannut tämän blogin.
Voisin kertoa paljon enemmänkin, mutta se menisi varmaan hieman toiston puolelle, koska toiminta on todellakin toistuvaa ja kirjaimellisesti päivittäistä.
Ne lääkkeet!