Onko muita jotka ei uskalla avata kirjekuoria tai vastata puheluihin
Kauhea ahdistus iskee jos näkee kirjekuoren tai puhelimessa numeron jota ei tunne. Muita samanlaisia?
Kommentit (5)
Ahdistaa aina jos en tiedä etukäteen mitä kirje/ puhelu sisältää. Monesti jätän avaamatta/vastaamatta. En tiedä miksi. Olen erittäin introvertti enkä kaipaa ylimääräistä huomiota.
Ap
Entä jos vaihdat numeron ja salaiseksi. Anna vain äidille numero tyyliin ja viesti somessa muiden kanssa. Kirjeen lähettäjästä voit päätellä mitä siellä on, mainoskirjeet voi firmasta pyytää ettei enää tulisi ja virallisia kunnan/valtion kirjeitä ei saa aina pois, mutta joskus niitä voi ehkä säädellä. Toisaalta olisi hyvä ettei kaikille tule virallisia kirjeitä, ellei ole itse sopinut. Laskut saat suoraan verkkopankkiin tai sähköpostiin jne. Oletko kokeillut jotain ideoita millä saa ylimääräiset pois?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaihdat numeron ja salaiseksi. Anna vain äidille numero tyyliin ja viesti somessa muiden kanssa. Kirjeen lähettäjästä voit päätellä mitä siellä on, mainoskirjeet voi firmasta pyytää ettei enää tulisi ja virallisia kunnan/valtion kirjeitä ei saa aina pois, mutta joskus niitä voi ehkä säädellä. Toisaalta olisi hyvä ettei kaikille tule virallisia kirjeitä, ellei ole itse sopinut. Laskut saat suoraan verkkopankkiin tai sähköpostiin jne. Oletko kokeillut jotain ideoita millä saa ylimääräiset pois?
Kiitos ohjeista, mutta olen 47v enkä ole päässyt yli tästä koskaan. Pelkään aina huonoja uutisia eikä auta vaikka laskut tulisi emailiin. En silti pystyisi avaamaan niitä. Tällä hetkellä olen delegoinut ne miehelleni, hän kertoo minulle mitä milloinkin pitää maksaa ja monesti hoitaa ne itse.
Ap
juu