Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut lapset 24v, 26v ja 37v. Kysy mitä haluat! :)

Vierailija
06.10.2014 |

Omat lapset nyt 19v, 17v ja 6v.

2 tyttöä ja 1 poika. :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:17"]

Minä olen saanut lapseni 18v  19v  26v  27v  28v  33v  36v

Entäs sitten? "mitä välii, ketä kiinnostaa"

[/quote]

Mitä välii, ketä kiinostaa keskustella kenenkään kanssa. :(((( yhyy , nii just joo..

Mietippä sitä vaikka, huvikses. Niin ollaan kaikki sitten vaan hiljaa.

Vierailija
2/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:46"]

Miksi kymmenen vuoden väli tuossa? Tuntuiko että pikkulapsiaika oli jo takana päin kun kuopus syntyi? Miten elämä on nyt ollut erilaista kuin kahden lapsen kanssa? Mulla olisi lastensaanti-iät 23v ja 28v, mietiskelen josko lähemmäs nelikymppisenä vielä yhtä vai olisiko ne tässä.

[/quote]

No kun kaksi lasta riitti sillä hetkellä ja myöhemmin haluttiin sitten vielä yksi. Nyt meidän lapsiluku on sitten tässä, oma ikä 43v ja enempää ei lapsia hankita. Mies 38v. Joten hän oli puolestaan sitten 19v, 21v ja 32v kun meidän lapset on syntynyt. :)

Ja tottakai pikkulapsiaika oli tuossa vaiheessa takana päin kun kuopuksemme syntyi, koska meidän tytöt oli kuitenkin sillon jo 13v ja 11v, niin olihan siinä vähän aikaa jo pikkulapsiajasta..

Ja tee ihmeessä yksi lapsi vielä lisää nelikymppisenä, jos siltä tuntuu! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:47"]

Miltä tuntui saada vanhana tuo kolmas lapsi?

[/quote]

No en koe että 37-vuotiaanakaan kun sain nuorimmaisen lapsemme niin olisin ollut mitenkään kamalan vanha vielä.. Mutta samalta se tuntui kun tyttöjenkin kanssa. :)

Vierailija
4/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vielä halutessaan laittaa kysymyksiä tai tulla juttelemaan! :)

Mutta olen ehkä seuraavan kerran paikalla vasta huomenna. Moikka ja hyvät yöt kaikille!

Vierailija
5/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna pouta?

Vierailija
6/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntui synnyttää noin vanhoja ihmisiä?

Vierailija
7/26 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:03"]

Onko huomenna pouta?

[/quote]

Kyllä tänään näyttäisi aurinko paistavan. Ihanaa!! 8) <3

Vierailija
8/26 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:03"]

Miltä tuntui synnyttää noin vanhoja ihmisiä?

[/quote]

Nyt en kyllä ihan ymmärtänyt kysymystä?

Vierailija
9/26 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:38"]

Itseä tämä kiinnostaa kovasti, koska itse olen synnyttänyt 24v, 27v ja nyt odotan kolmatta syntyväksi vuoden alussa ja olen 36v. Eli aika samoilla mennään.

Itse ajattelin lapsilukumme olevan täynnä kahden jälkeen ja tämä kolmas tulikin yllätyksenä ehkäisystä huolimatta. Silti olemme mieheni kanssa "alkujärkytyksestä" toipuneet ja odotamme iltatähteämme innoissaan. Toki se päätös on tehty että sterilisaatio odottaa heti synnytyksen jälkeen.

Kuinka "totuit" jälleen pikkulapsiaikaan noinkin pitkän tauon jälkeen? Tuntuiko raskaalta, koska omaa ikääkin oli jo tullut lisää? Saitko vanhemmista lapsista hoitoapua?

[/quote]

No meistä kumpikaan miehen kanssa ei ole mennyt sterilisaatioon, eikä mene. Meistä molemmista se tuntuu inhottavalta ajatukselta, vaikka emme enää lapsista haaveilekkaan. Huolehdimme ennemmin ehkäisystä ja jos nyt sattuisi vahinko käymään, niin abortti sitten. Sterilisaatiosta tulee meille kummallekin olo, että olemme hedelmättömiä. Mutta sitähän se tavallaan sitten olisikin... Olo olisi kuin elukalla, jonka ei tahdota enää lisääntyvän.

Totuin aika helposti pikkulapsiaikaan uudestaan pitkänkin tauon jälkeen, en tiedä mutta minulla se ei vaatinut kovin suuria ponnisteluja. Olen aina ollut hyvin äidillinen, joten ehkä se johtui siitä että oli helppo tottua. :-)

Ja hieman raskaammalta toki tuntui, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeaa, todellakaan! :) suht helppoa. Easyä, piece of cake. Olin sillon 36-37vuotiaana hyvässä kunnossa ja olen edelleen 43-vuotiaana, kun olen jaksanut huolehtia itsestäni ja terveydestäni hyvin.

Tytöt hoitivat ihan innoissaan vauvaa. :-) molemmat hyvin äidillisiä myös. Minulta perittyä, haha!

Vierailija
10/26 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 11:02"]

Hei ! Tässä kysymyksiä, joita itse olen pohtinut, kun olen haaveillut vauvasta aiempien lasten ollessa jo yli 10-vuotiaita.

Tuntuiko, että kaksi vanhempaa lasta jäävät liian vähälle huomiolle, kun aika meni vauvanhoitoon?

Ehditkö silti olla aidon kiinnostunut vanhempien koulunkäynnistä yms ?

Miten tyttäret suhtautuivat vauvaan ? 

Miten oma suhtautumisesi vauvanhoitoon oli muuttunut, kahden ensimmäisen kanssa olit nuori ja kolmannen kanssa paljon enemmän elämää nähnyt ? :)

[/quote]

Moi! Välillä kyllä tuntui että tytöt jäivät hieman vähemmälle huomiolle, vauvan hoidon lomassa, mutta onnistuin saavuttamaan loppupeleissä kuitenkin hyvin tasapainon asioissa. :-)

Ja kyllä ehdin, heti kun olin löytänyt asioihin ja elämään taas tasapainon. Kun uuden perheen jäsenen tulo perheeseen, aina vähän järkyttää aluksi sitä siihen asti totuttua tasapainoa ja elämää... siitä se arki lähtee sitten kuitenkin taas rullaamaan :-)

Tytöt olivat oikein rakastuneita vauvaan ja pikkuveli on heille molemmille edelleen rakas ja tärkeä!

Oma suhtautumiseni ei kauheasti ollut vauvan hoitoon muuttunut, paitsi juurikin sillä tavalla, että olin vain enemmän elämää nähnyt ja kokenut... Suurempi muutos tämä ehkä oli miehelle, koska hän on kuitenkin mua 5v nuorempi ja kun tyttäremme syntyi, niin hän oli vielä tosi nuori, 19&21v, vaikka silti aivan loisto isä...! Mutta kun kolmas lapsemme syntyi ja hän oli 32-vuotias, oli tietysti käynyt huomattavaa kypsymistä verrattuna siihen mitä hän oli sillon 19-vuotiaana, ensimmäisen kerran isäksi tullessaan... :)

Vierailija
11/26 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä tämä kiinnostaa kovasti, koska itse olen synnyttänyt 24v, 27v ja nyt odotan kolmatta syntyväksi vuoden alussa ja olen 36v. Eli aika samoilla mennään.

Itse ajattelin lapsilukumme olevan täynnä kahden jälkeen ja tämä kolmas tulikin yllätyksenä ehkäisystä huolimatta. Silti olemme mieheni kanssa "alkujärkytyksestä" toipuneet ja odotamme iltatähteämme innoissaan. Toki se päätös on tehty että sterilisaatio odottaa heti synnytyksen jälkeen.

Kuinka "totuit" jälleen pikkulapsiaikaan noinkin pitkän tauon jälkeen? Tuntuiko raskaalta, koska omaa ikääkin oli jo tullut lisää? Saitko vanhemmista lapsista hoitoapua?

Vierailija
12/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle veikkaat kemian Nobelin menevän tänä vuonna?

Vierailija
13/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:50"]

Kenelle veikkaat kemian Nobelin menevän tänä vuonna?

[/quote]

Ei mitään hajua, en paljoa kemiaan oo perehtyny.

Vierailija
14/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut yhtään keskenmenoa? Oliko kolmas raskaus suunniteltu ja jos oli niin miten pian tärppäsi yrittämisen aloittamisesta. TV: Iltatähti haaveissa

Vierailija
15/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:53"]

Oletko saanut yhtään keskenmenoa? Oliko kolmas raskaus suunniteltu ja jos oli niin miten pian tärppäsi yrittämisen aloittamisesta. TV: Iltatähti haaveissa

[/quote]

En ole onneksi saanut ja kaikki raskaudet ovat olleet suuniteltuja ja esikoinen lähti alulle 6kk yrittämisen jälkeen, toinen lapsi 4kk yrittämisen jälkeen ja kolmas 8kk yrittämisen jälkeen. :)

Vierailija
16/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin ihmeellistä tuossa mielestäsi on, että siitä oikein avaus pitää av:lle tehdä?

Vierailija
17/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kiinnostaisi ketään?

Vierailija
18/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sää siellä teillä päin on tänään ollut?

Vierailija
19/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:02"]

Mitä niin ihmeellistä tuossa mielestäsi on, että siitä oikein avaus pitää av:lle tehdä?

[/quote]

Pitäskö siinä jotain ihmeellistä sit olla? ootko luonteeltas vähän pessimisti kenties..?

Vierailija
20/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:03"]

Miksi tämä kiinnostaisi ketään?

[/quote]

No vitustakos minä tiedän! Ompa tyhmiä kysymyksiä nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän