Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko käyttää 35 € rintaliiveihin? Olen köyhästä ja huonosta luuseriperheestä

Vierailija
01.09.2021 |

Nyt minulla olisi rahaa, mutta... Sekoanko ja päädyn ojanpohjalle? Muistan, kuinka äitini aina häpäisi minut, kun olisin halunnut rintaliivit tai menkkani alkoivat. Koulussa minua kiusattiin siitä, että tissini törröttävät. Liikuntatunnit olivat puhdasta helvettiä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit???

Vierailija
2/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Kyllä sä voit. Ja jos rahaa riittää, niin muutama tunti terapiaa vois tehdä myös hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä repinyt hintalappua irti. Ovat kyllä kauniit.

Vierailija
4/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit :)

Vierailija
5/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, ostat jotkut oikein kauniit! Sinä olet ansainnut itsellesi jotain kaunista ja miellyttävää, koska se tekee iloiseksi ☺

Vierailija
6/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Anna palaa ja nauti. Vanhempien höpinät voi jättää huomiotta

Vierailija
7/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit :)

En tiedä... Onpa vaikeaa. (3 myös ap)

Ap

Vierailija
8/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltakin kantsii katella: https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=Rintaliivi

Onnea uusista rintsikoista!

Vierailija
9/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon köyhästä perheestä, mutta koska itse tienaan nykyään rahani, ostan mitä haluan. Olen ostanut useammat 50 - 90 € rintaliivit. Mun tissit ansaitsee hyvät liivit.

Vierailija
10/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietysti, eihän toi ole edes paljoa.

Satanen on ihan perus hinta hyvistä, kauniista liiveistä.

Olen pahoillani kokemuksistasi.

Vierailija
11/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko saavasi tuolla hinnalla sopivat, laadukkaat, hyvät ja tukevat liivit?

Vierailija
12/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se olis aika viimeinkin itsenäistyä ja pistää köyhäilijävanhempien mielipiteet historian hyllylle.

Vierailija
13/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Helposti, kun kuppikoko on b. En oo ap, mutta siis itse löydän sopivia, laadukkaita, hyviä ja tukevia rintsikoita aika edullisestikin!

Vierailija
14/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun niitä tissiliivejä tarvi sun vanhemmille esitellä.

Jos sulla on rahaa, ja tarve, osta ihmeessä !

Vierailija
15/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on paljon laittaa tämänkään vertaa näihin. Mietin vain kuinka paljon leipää, maitoa ja kananmunia tälläkin summalla saisi. Silloin, kun äiti suostui ostamaan minulle ensimmäiset liivini niin yhtäkkiä kummitätini, jota hädin tuskin tunsin ilmestyi sinne sovitustilaan. Yhdessä he kauhistelivat kuinka leveä rinnanympärykseni on ja, ettei edes aikuisella naisella ole kokoani. Äitinikin kohteli minua jo valmiiksi kuin saastaa monta päivää ennen tuota tapahtumaa ja minusta tuntui kuin olisin tehnyt jotain väärää ja olisin todella syntinen. Leikkaan vielä tänäkin päivänä kaikki kokotiedot pois vaatteistani.

Ap

Vierailija
16/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on paljon laittaa tämänkään vertaa näihin. Mietin vain kuinka paljon leipää, maitoa ja kananmunia tälläkin summalla saisi. Silloin, kun äiti suostui ostamaan minulle ensimmäiset liivini niin yhtäkkiä kummitätini, jota hädin tuskin tunsin ilmestyi sinne sovitustilaan. Yhdessä he kauhistelivat kuinka leveä rinnanympärykseni on ja, ettei edes aikuisella naisella ole kokoani. Äitinikin kohteli minua jo valmiiksi kuin saastaa monta päivää ennen tuota tapahtumaa ja minusta tuntui kuin olisin tehnyt jotain väärää ja olisin todella syntinen. Leikkaan vielä tänäkin päivänä kaikki kokotiedot pois vaatteistani.

Ap

joskus pitää nautttia elämästä ja ostaa itselle kivoja asioita . Kerran me täällä eletään. sitäpaitsi liivit on tarpeellista

Vierailija
17/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikein push uppit. Voit päästä rikkaisiin naimisiin ja saat kuitattua sijoituksen moninkertaisesti takaisin

Vierailija
18/19 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Olen sinkku, maksan asuntolainaani ja olen pienipalkkainen. En koskaan ole ostanut kalliita vaatteita, koska koen ne turhuudeksi. Rahani käytän asuntooni ja laskuihini. Itse tilasin liivit, jotka maksoivat 45€. Olivat hyvät ja sopivat, mutta koin hinnan kaĺliiksi. Yleensä ostan alusvaatteeni halpamyymälöistä, esim. lidlistä. Alusvaatteeni on vanhoja, kulahtaneita, joskus parsin liivejäni. Säästän yhtä hyvää paria lääkärikäyntejä varten. Ette uskoisi, jos näkisitte alusvaatevarastoni. Ikivanhoja, värjääntyneitä, rumia. Ei köyhällä ole varaa mihinkään luksukseen. Mieluummin säästän uuteen jääkaappiin, kuin kalliisiin alushörhelöihin, joita kukaan ei edes näe.

Vierailija
19/19 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ne!

Ap