Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen teidän huono suhde on?

Vierailija
01.09.2021 |

Meillä on omat ongelmamme, esimerkiksi miehen hiljaisuus ja osittain erilaiset tavoitteet elämässä.

Mutta tässä istuskellessa tajusin, että voidaan aina luottaa toiseen, siis siihen, että toinen tukee, auttaa ja ei ole lähdössä mihinkään. Toinen on turvallinen ja molemmat voi olla omia itseään. Molemmat huolehtii sekä talosta että lapsesta. Seksiä on ja se toimii.

Eli tajusin, että meillähän taitaa ollakin aika helv**** hyvä suhde!

Jäin kuitenkin miettimään, millaista on sitten olla siinä huonossa suhteessa? Onko hyviä hetkiä ollenkaan, vai onko joka hetki piinaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen parittelua, aamusta iltaan 😒

Vierailija
2/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkista ei letun lypsäys kiinnosta ollenkaan, pakko vaan pelata koko ajan tietokoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se entisissä suhteissa että...:

1 suhde: mies petti ja kun jäi kiinni vakuutti itkullaan haluaa olla mun kaa, jäi kiinni uudestaan valehtelusta ja alko valehtelemaan useist asioita ja uusista nais kuvioistaan x10. Kuulin ystävän kautta poikaystäväni oli sanonut minun olevan vain exä eli esitti muille olevansa sinkku ja pyöritti haaremia ja mulle esitti olevansa suhteessa ja luotettava. Ei jäänyt konkreettisesti kiinni ja en halunnut olla hänen kanssa, aina sais itseni jäämään vannomalla uskollisuutta kunnes jäi uudestaan kiinni. Sit se oli siinä koska tällä ei tulevaisuutta ollut enkä elämääni halua tuhlata ihmiseen joka ei mua arvostanut.

2 ei vikaa muuten mutta kommunikointi ei toiminut ja kummallakin luottamus onglemia entisistä suhteista ja pelkoja/tunne lukkoja exis syntynyt. Ei tullut mitään. Harmi sinänsä.

3 rajoittava mies ja ällöttävän limainen ajan kanssa ja emme olleen vain toisillemme sopivia- liian erilaisia..

Vierailija
4/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suhde on sellainen missä et saa olla oma itsesi, toinen yrittää myös muuttaa sua tai ei arvosta. Valehtelee ja ei ole rehellinen.

Vierailija
5/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen mies. Kuulemma tykkää ja haluaa, mutta mitään sitoutumista ei kestä. Mutta silti ei halua että kummallakaan on muita. Vaikeaa on

Vierailija
6/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä suhde josta kipinät kadonneet

Vierailija
7/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoinen mies. Kuulemma tykkää ja haluaa, mutta mitään sitoutumista ei kestä. Mutta silti ei halua että kummallakaan on muita. Vaikeaa on

Mikä noita miehiä vaivaa? Ootko varma ettei pidä varalla tai toista jalkaa oman ovensa välissä tai ettei hänellä oo muita?

Vierailija
8/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde ei palvele tasapuolisesti. Tai ei ole tunteita..

toisena sanoisin jos suhde on liian vaikea

Vierailija
9/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkusuoraa huutoa 90% puheluista mitä soitti minulle 3 vuoden aikana.

Vierailija
10/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noita miehiä vaivaa? Ootko varma ettei pidä varalla tai toista jalkaa oman ovensa välissä tai ettei hänellä oo muita?

Ollaan oltu erossakin välillä ja mies haluaa palata yhteen. Tiedän, että ei ole nyt kahteen vuoteen ollut muita, kun on yksissä pyöritty. Inhottavaa tässä nyt roikkua kun tunteita olisi, mutta ei uskalla kuitenkaan täysillä panostaa juttuun.

Vierailija
11/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ole usein tyytyväinen minuun eikä suhteeseen, saa raivokohtauksia toistuvasti, kaikki ikävä on aina kuulemma minun syytä. Seksi on vähentynyt rajusti, koska mies ei huolehdi hygieniastaan, eikä välitä esileikistä. Olen hygienia-asiasta asiallisesti maininnut.

Vierailija
12/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei ole usein tyytyväinen minuun eikä suhteeseen, saa raivokohtauksia toistuvasti, kaikki ikävä on aina kuulemma minun syytä. Seksi on vähentynyt rajusti, koska mies ei huolehdi hygieniastaan, eikä välitä esileikistä. Olen hygienia-asiasta asiallisesti maininnut.

Tässä oli konkreettisia esimerkkejä, mitä tapahtuu huonossa suhteessa.

Mietin siis juuri sitä, miten huono suhde näkyy arjessa, kotona olemisessa. Ja jos näkyy, mitä se tekee ihmiselle? Voiko siitä selvitä ehjänä?

Vierailija
13/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli konkreettisia esimerkkejä, mitä tapahtuu huonossa suhteessa.

Mietin siis juuri sitä, miten huono suhde näkyy arjessa, kotona olemisessa. Ja jos näkyy, mitä se tekee ihmiselle? Voiko siitä selvitä ehjänä?

Käytännössä pelkään usein miestäni ja hänen arvaamattomia reaktioitaan ja tunnekuohujaan. Tiedostan kuitenkin, ettei minussa ole niin paljon vikoja, kuin hän väittää. Koen, että hänen tyytymättömyytensä on enimmäkseen hänen ongelmansa, toki yritän tukea ja haluan vielä koettaa parantaa suhdetta. Tiedän, että olen empaattinen, kärsivällinen, luotettava, kuunteleva ja huolehtivainen kumppani. Joku toinen voisi olla hyvin onnellinen parisuhteesta kanssani. Eli aika paljon tsemppaan itse itseäni, ajattelen hyvin rationaalisesti ja lähden suhteesta, kun enää siihen pysty. Halusin vain niin kovasti perheen ja lapsen, jotka minulla hänen kanssaan on.

Vierailija
14/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde.

Vierailija
15/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitekyvyttömyys seksiin vaikka on hyvä sängyssä. En ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa tehdä aloite siihen touhuun vaikka olen kertonut mitä haluan.

Vierailija
16/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kanssa pitkä suhde johti lopulta siihen, että hän halusi nukkua sohvalla, ei suostunut koskettamaan enkä minä saanut koskea häneen, ei puhunut, ei suostunut mihinkään yhteisen tekemiseen, itsekkyys lisääntyi entisestään, oli passiivinen asioiden hoitamiseen. Mitään selitystä en saanut. Hiljeni entisestään, jos kysyin mikä mättää. Aivan kamalat viimeiset vuodet oli 20 vuoden suhteessa. Seksiä ei ollut 2,5 vuoteen.

Inhottaa ajatuskin tuosta suhteesta ja inhottaa koko mies.

Vierailija
17/21 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kerrankin asiallisia vastauksia eikä kukaan läyhäämässä

Vierailija
18/21 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen aloitekyvyttömyys seksiin vaikka on hyvä sängyssä. En ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa tehdä aloite siihen touhuun vaikka olen kertonut mitä haluan.

Ei se vaikeaa ole, vaan turhauttavaa saada pakkeja.

Vierailija
19/21 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikkinä kuukausi kotitöitä?

Vierailija
20/21 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kai eksän kanssa molemmat huonossa suhteessa. Hän siksi, koska pelkäsi minun suuttuvan, ja minä siksi, kun mies valehteli isoista ja pienemmistä asioista, saattoipa käydä jopa vieraissa (näin jälkeenpäin ajateltuna, olin sinisilmäinen ja epämustasukkainen) ja joi sekä pelasi ja sotki asiansa ja joutui poliisinkin kanssa tekemisiin ja kaikesta tästä valehteli minulle. Väitti olevansa ylitöissä kun oli poliisikuulusteluissa, väitti olevansa ylitöissä kun selkeästi soitti jostain yksityisasunnosta vaikka soitti muka yleisöpuhelimesta (tämä oli vielä sitä aikaa). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä