Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomauttaako miehesi, jos päälläsi on joku turn off - rytky

Vierailija
06.10.2014 |

Tai muuten näytät räjähtäneeltä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallinen käsitys :O

Omaa miestä ei kiinnosta edes mitkään seksihepenet, sellaisiinkin kommentoi vaan, että allaoleva kiinnostaa :D[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:07"]

Mieheni kävi sterilisaatiossa ja sitä ennen luin jostain palstalta, kuinka miehet puhuivat seksistä sen jälkeen. Ja joku totesi, että siinä kohtaa, kun muija peruspikkareissa saa viisarin heilahtaan niin ollaan jo puutteen äärirajoilla. Olin aika järkyttynyt. Onneksi minun mieheni kiihottuu, vaikka olis jätesäkki päällä. Tai ehkä silloin varsinkin :D

[/quote]

Vierailija
22/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Se on aina korrekti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:49"]

Mies on huomauttanut yhden ainoan kerran. Se oli sinä aamuna kun lapsemme syntyi. Ei siis pahalla. Normaalisti ihan loppuun asti raskaudessakin pukeuduin hyvin ja muodikkaasti, meikkasin jne. Sinä aamuna olin jotenkin oudon näköinen itsenikin mielestä, vaikka en edes tiennyt että tänään joudun lähtemään synnyttämään, vaikka toki oli odotettavissa kun laskettu aika oli jo mennyt. Minulla oli villatakki, toppi ja kollarit. Minua paleli ja itkin. Mies kysyi että miksi näytän noin nuutuneelta ja olen tuollaisissa vaatteissa. Ei siis pahalla, ihmetteli vain. Hämmennyin itsekkin.

[/quote]

Taitaa olla provo, mutta vaikka ei olisikaan, niin tässä tapauksessa tekisin poikkeuksen normaaliin suhtautumistapaani ja sanoisin että JSS. Mä en ikinä ikinä antaisi anteeksi tuollaiselle miehelle noin idioottimaista kommenttia tuossa tilanteessa. 

Ja vastaus itse kysymykseen. Ollaan oltu niin kauan yhdessä, että kumpikaan ei huomauttele toisen rytkyistä, kunhan vaatteessa on sen verran kangasta, ettei privaatit paikat tahattomasti sieltä vilku. 

Vierailija
24/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mekin oltu kauan yhdessä. Mutta meiltä ei löydykään pyhää vulvaa, vaan pyhä peenis! :D
Ap

Vierailija
25/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
27/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri huomauttele. Itse asiassa en muista yhtään kertaa notta olisi huomauttanut. Omistan sellaisen karmean, punavalkoraidallisen seksintappaja-yöpaitulin, ja mies alkaa ehdottelemaan, vaikka minulla olisi se ylläni. :D

Vierailija
28/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on varmaan lista mun inhokkivaatteista :D
Tykkään kokeilla eri tyylejä ja hän pitää ehkä enemmän naisellisista ja klassisista vaatteista kun minä välillä puen päälle jotain tosi trendikästä mukamas on hän aina kertomassa mielipiteensä.
Näihin inhokkeihin kuuluu mm.löysät kuvioidut housut, kaikki haalarit, legginsit, nahkahousut, tekoturkistakit jnejne...lisäksi vihaa pörrösukkia ja villasukkia..
Käytän silti, en pukeudu miellyytääkseni miestäni vaan ihan itseäni varten :)

Vierailija
29/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
30/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele, mutta mielipiteen sanoo, jos kysyn. Minulla oli vuosia sitten ihana kukallinen trikoohame, jota pidin kotona. Se oli jo aika kulahtanut, kun pistin sen roskiin ja harmittelin asiaa miehelle. Yllätyin kyllä, kun mies sanoi, että hieno juttu, hän on aina inhonnut sitä. Olisihan tuo voinut vaikka vihjata, että eikö sitä muuta löydy.

Yöllä pidän trikoopyjamaa ja talviaikaan laitan vielä villasukat yöksi, kun minulla tulee helposti suonenvetoja jalkoihin. Joskus mies kysyy, että muistinhan laittaa sukat jalkaan. Minusta se on huomaavaista.

Vierailija
31/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
32/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
34/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flunssassa tänään, joten en ole meikannut. Vaatteina oli hieman nukkavierut leggingsit, pitkävartiset mustat villasukat ja harmaa raidallinen neulemekko. Mies sanoi, että mikä mummotyyli mulla nyt on ja että leggingsit ovat karseat! Sanoin, etten nyt flunssassa jaksa panostaa. Mies siihen, että eipä sekään sitten PANOsta. Minä siihen, että no en nyt ajatellut, että tarvitsisikaan!
Että tämmöstä huumoria meillä tänään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi