Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomauttaako miehesi, jos päälläsi on joku turn off - rytky

Vierailija
06.10.2014 |

Tai muuten näytät räjähtäneeltä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
2/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele. Sanoo aina että "ihan hyvältä sä näytät" vaikka olis ripsarit naamalla, tukka kun petolinnun perse ja vaatteet yhtä muodikkaat kuin sörkän spurgulla. Itse olen aika paljon tarkempi että edes jollain tasolla oon ihmisen näköinen kun astun ulos ovesta, kotona olen yleensä alasti tai muuten spurguna. Silti saan joka päivä ;) joistain juhlavaatteista on saattanut sanoa että oudon näköinen, esim bolero. Mutta pääasiassa on mun kimpussa oli päällä sitten mekko ja sukkikset tai lökärit ja villatakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa huomauttaa, yleensä ei.

Vierailija
4/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei pahantahtoisesti. Ei me kumpikaan jatkuvasti ykkösissä olla. Varsinkaan, kun OKT:ssa hommaa ja remppaa riittää.

Vierailija
5/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hän on kiinnostunut siitä, mitä vaatteiden alla on, ei vaatteista. Ihan sama mitä on päällä, näppejään ei pysty pitämään erossa. Tai no jos on juoksutrikoot/ legginsit niin niistä innostuu vielä enemmän.

Vierailija
6/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan huomauttanut. Joskus toivoisinkin että kommentoisi jotain, mutta pelkää kai liikaa että loukkaannun.

Vierailija
7/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joskus huomauttaa kotihousuistani, sellaiset lievästi haaremihousun tyyppiset. 

Vierailija
8/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:42"]

Ei. Hän on kiinnostunut siitä, mitä vaatteiden alla on, ei vaatteista. Ihan sama mitä on päällä, näppejään ei pysty pitämään erossa. Tai no jos on juoksutrikoot/ legginsit niin niistä innostuu vielä enemmän.

[/quote] Mulla on samanlainen mies. :D

Ei ole koskaan vaatinut pukeutumaan seksikkäästi tai muutenkaan vaihtinut pukeutumistani. 

Vierailija
9/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ainakin kommentoi kun olin ostanut neonpinkin topin että ei tykännyt.. Mutta yleensä kyllä huomauttelee pikemminkin niistä liian hyvännäköisistä/ paljastavista vaatteista ettei tarviisi ihmisten ilmoilla semmosia pitää.

Vierailija
10/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:42"]

Jos av-mamma on saanut miehen nalkkiin raskautumalla tai naimisiinmenolla, ei av-mammalla ole mitään velvollisuuttaa kuunnella miestään, jonka lompakolla loisii. Päinvastoin, av-mammalla riittää nalkutettavaa ja aiheita miehen haukkumiseen, alistamiseen ja pihtaamiseen.

[/quote] Pyhä vulva-lompakkoi-loisimis-lassukka on ehtinyt tännekin. BINGO! :D :D

Vierailija
11/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää kun en koskaan käytä turn off -rytkyjä enkä näytä räjähtäneeltä, mitä ihmettä se sitten tarkoittaakaan.

Vierailija
12/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huomauttanut yhden ainoan kerran. Se oli sinä aamuna kun lapsemme syntyi. Ei siis pahalla. Normaalisti ihan loppuun asti raskaudessakin pukeuduin hyvin ja muodikkaasti, meikkasin jne. Sinä aamuna olin jotenkin oudon näköinen itsenikin mielestä, vaikka en edes tiennyt että tänään joudun lähtemään synnyttämään, vaikka toki oli odotettavissa kun laskettu aika oli jo mennyt.
Minulla oli villatakki, toppi ja kollarit. Minua paleli ja itkin. Mies kysyi että miksi näytän noin nuutuneelta ja olen tuollaisissa vaatteissa. Ei siis pahalla, ihmetteli vain. Hämmennyin itsekkin.

Vierailija
13/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele. Joskus naureskelee jos on yöpaita väärinpäin päällä.

Vierailija
14/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan huomauttele. Myös kiinnostunut enemmän siitä mitä alla on ;) Tosin pyrin pukeutumaan perussiististi aina.

Vierailija
15/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista vaatteesta kyllä, on tehnyt selväksi ettei pidä niistä. Mutta se ei tietenkään estä minua käyttämästä niitä :D

Rytkyistä ei nalkuteta toisillemme, hengataan aina kotona verkkareissa ja minä ilman meikkia tukka sotkussa.

Vierailija
16/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on turn of rytky?

Vierailija
17/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi sterilisaatiossa ja sitä ennen luin jostain palstalta, kuinka miehet puhuivat seksistä sen jälkeen. Ja joku totesi, että siinä kohtaa, kun muija peruspikkareissa saa viisarin heilahtaan niin ollaan jo puutteen äärirajoilla. Olin aika järkyttynyt. Onneksi minun mieheni kiihottuu, vaikka olis jätesäkki päällä. Tai ehkä silloin varsinkin :D

Vierailija
18/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:55"]Parista vaatteesta kyllä, on tehnyt selväksi ettei pidä niistä. Mutta se ei tietenkään estä minua käyttämästä niitä :D

Rytkyistä ei nalkuteta toisillemme, hengataan aina kotona verkkareissa ja minä ilman meikkia tukka sotkussa.
[/quote]

mulla loppui saanti tolla tyylillä.
Ap

Vierailija
19/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:45"]Joskus ainakin kommentoi kun olin ostanut neonpinkin topin että ei tykännyt.. Mutta yleensä kyllä huomauttelee pikemminkin niistä liian hyvännäköisistä/ paljastavista vaatteista ettei tarviisi ihmisten ilmoilla semmosia pitää.
[/quote] mulla sama. Tyttöjen iltaan, kun lähden pikkumustassa niin kuittailee. Jos hän sais päättää lähtisin verkkareissa :D

Vierailija
20/34 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan kiva, että mies on niin visuaalinen. Huomaa aina senkin, kun olen panostanut ja onnistunut pukeutumisessa ym.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän