Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö tapaamaan samalla viikolla useamman tinder deitin ?

Vierailija
01.09.2021 |

Vai koetko itsesi likaiseksi ja feidaat muut

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksen voisi?

Vierailija
22/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttia tuo ahdistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä tinderiä, mutta jos vakavaa seuraa etsisin niin tuntuisi oudolta käydä useilla treffeillä kun aitoa ja syvää kiinnostusta on harvoin. Tietenkin jos vain panoseuraa sieltä etsisi niin miksipä ei.

Joskus nettideittailua (ns. vakavahkoa) nuorempana harjoittaessa lopetin yleensä yhteydenpidon, jos naisesta selvästi huomasi useamman miehen välillä arpomista ja "pyörittelyä". Tuo on tavallaan ylimielistä ja lopulta aika pöljää, kun eipä siinä pääse "yhteys" kehitymään kovin korkealle kiireessä jotain vain sepitellessä. Tyytykööt silloin lyhyempiin tikkuihin.

En itse sanoisi että aitoa kiinnostusta voi olla ennen kuin on tavannut. Iso osa miehistä, joita tinderistä tapaa, ei enää kiinnosta tarpeeksi kun heidät on tavannut. Joten miksipä ei voisi tavata useampaa viikossa. Ja ei välttämättä yksienkään treffien jälkeen voi sanoa että olisi "syvää ja aitoa" kiinnostusta enkä näe hirveänä ongelmana jos tapaa jonkun toisenkin ja olisi samalla kiinnostunut aiemmin tapaamasta miehestä. Parien treffien jälkeen minusta olisi aiheellista tehdä valintoja viimeistään. Turha "sitoutua" johonkin miehen, jota ei vielä tunne. Tulee vain pettymyksiä sitten kun on keskittynyt vain yhteen eikä hän tavatessa vastaa odotuksia.

No itse osaan sanoa jo kirjoittelun ja kuvien perusteella että onko aineksia mihinkään suurempaan. Yleensä ei. Joten sinänsä ei ole mitään tarvetta rampata katsastamassa joka toisen kanssa kemioita.

Vierailija
24/28 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
25/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse kahvilla käynnistä tai kävelystä, pari miestä viikon aikana voi tavata.

Mutta useampiin seksiin johtaneisiin treffeihin en pysty viikon aikana

Vierailija
26/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksilla ensi treffeillä samana päivänä, oli hankalaa. En tee sitä toiste.

Ei siksi että olisin tuntenut itseni likaiseksi. Se oli vaan käytännössä hankalaa.

Vierailija
27/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule vaikka samana päivänäkin voi olla useampi 🤗

Vierailija
28/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin! Mutta treffit tarkoittavat mulle kahvilla, kävelyllä, tms. käymistä.. seksi tulee kuvioihin sitten kun olen valintani tehnyt.

Näin vanhemmalla iällä, kun on jo elämässään ehtinyt kokea paljon seksiä, hyvää ja huonoa, ei irtoseksiä sinänsä kaipaa.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme