Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetovoimasta. Tänään olin hyvin lähellä täysin vierasta

Vierailija
01.09.2021 |

miestä hyvin lyhyen ajan, mutta samantien, kun oli hänen lähellään, ymmärsin tehneeni virheen, koska hänen läheisyytensä oli niin vaikuttavaa ja tuli kaikenlaisia ajatuksia. Tilanne kesti hyvin lyhyen ajan, emmekä tule enää tapaamaan. Kiinnostaisi tietää, onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia voimakkaasta vetovoimasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja usein se on molemminpuolista. Liittyy ilmeisesti johonkin yhteensopiviin geeneihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan että olet puutteessa

Vierailija
4/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan voi käydä noin sopivan miehen kohdalla. Jotenkin aistit on niin herkät.

Vierailija
5/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se fyysinen vetovoima

Vierailija
6/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit. Haistat ne, muttet tiedosta sitä. Vaikuttaa suoraan liskoaivoihin eli aivojesi alkukantaisimpaan osaan. Kertoo hyvästä geeniyhteensopivuudesta.

Vierailija
7/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on outoa mutta ihanaa.

Vierailija
8/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään maustehyllyllä oli mies ja nainen, ei suomalaisia. Mies tuijotti hieman liian pitkään, tajusin kuitenkin heti kääntää katseeni pois, merkiksi. Olihan siinä katseessa jotain.

Sitten nainen katsoi minua epämiellyttävän pitkään ja oli ärtyneen oloinen. Naisen puolesta toivon että hän oli miehen sisko tms. 😅

Vierailija
9/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olin katsomassa asuntoa, aikeissa vuokrata. Siis mun oli PAKKO sanoa ei asunnolle, mutta miehestä en todellakaan olisi kieltäytynyt! Siis molemmat kyllä siinä vähän tuli vilkuiltua. Huh! Mä en olis kestänyt niin komeeta vuokranantajaa!! 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi