Vetovoimasta. Tänään olin hyvin lähellä täysin vierasta
miestä hyvin lyhyen ajan, mutta samantien, kun oli hänen lähellään, ymmärsin tehneeni virheen, koska hänen läheisyytensä oli niin vaikuttavaa ja tuli kaikenlaisia ajatuksia. Tilanne kesti hyvin lyhyen ajan, emmekä tule enää tapaamaan. Kiinnostaisi tietää, onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia voimakkaasta vetovoimasta.
Kommentit (9)
Kyllä ja usein se on molemminpuolista. Liittyy ilmeisesti johonkin yhteensopiviin geeneihin.
Ovulaation aikaan voi käydä noin sopivan miehen kohdalla. Jotenkin aistit on niin herkät.
Feromonit. Haistat ne, muttet tiedosta sitä. Vaikuttaa suoraan liskoaivoihin eli aivojesi alkukantaisimpaan osaan. Kertoo hyvästä geeniyhteensopivuudesta.
Tänään maustehyllyllä oli mies ja nainen, ei suomalaisia. Mies tuijotti hieman liian pitkään, tajusin kuitenkin heti kääntää katseeni pois, merkiksi. Olihan siinä katseessa jotain.
Sitten nainen katsoi minua epämiellyttävän pitkään ja oli ärtyneen oloinen. Naisen puolesta toivon että hän oli miehen sisko tms. 😅
Kyllä! Olin katsomassa asuntoa, aikeissa vuokrata. Siis mun oli PAKKO sanoa ei asunnolle, mutta miehestä en todellakaan olisi kieltäytynyt! Siis molemmat kyllä siinä vähän tuli vilkuiltua. Huh! Mä en olis kestänyt niin komeeta vuokranantajaa!! 😂😂
UP