Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei tarvi enää itse päntätä yliopistossakaan

Vierailija
06.10.2014 |

Voit maksaa kaikesta jos vain pätäkkää löytyy!

Summis.fi on opiskelumateriaalin markkinapaikka jossa opiskelijat voivat ostaa ja myydä opintoja helpottavia digitaalisia materiaaleja.

Haemme joukkoomme

MATERIAALINTUOTTAJIA

laatimaan yliopistokursseihin liittyviä kurssitiivistelmiä, luentomuistiinpanoja, tenttivastauksia, harjoitustöitä ja muita vastaavia materiaaleja.
Materiaalintuottajana toimit freelancerina ja saat itsellesi 80 prosenttia tuottamasi materiaalin myynnistä.

Olet etsimämme henkilö jos
- opiskelet suomalaisessa yliopistossa
- olet kiinnostunut opiskelusta ja hallitset hyvin oman alasi perusasiat
- osaat tiivistää opintojen ydinasiat tiiviiksi ja selkeäksi kokonaisuudeksi
-olet kiinnostunut laatimaan tai olet jo kenties laatinut kurssitiivistelmiä, luentomuistiinpanoja, tenttivastauksia, harjoitustöitä tai muuta vastaavaa materiaalia

Jos kiinnostuit, rekisteröidy materiaalintuottajaksi osoitteessa https://summis.fi/omat-tiedot/ ja laita materiaalisi tuottamaan!

http://summis.fi/

Millä alalla arvelet kaupan käyvän kovimmin? Olisko kauppatieteellinen ja markkinointi? 

Vai oikis? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään tuolla Summiksen sivuilla onkin kauppatieteellisen materiaaleja!

Vierailija
2/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vain tehostaa oppimista, koska materiaalit ovat joskus huonoja tai niitä ei saa, jos ei ole luennoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, hakisin heti hommaa, jos vielä opiskelisin yliopistolla. Saisi palkkaa siitä, että oppii itse paremmin!

Minun aikanani/alallani luennoijat laittoivat kylläkin mallivastaukset ja tivistelmät itse nettiin. Tentissä ei silti pärjännyt, jos luki vain ne.

Vierailija
4/4 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonan luolaa nähtävästi katsottu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi