Nyt ei tarvi enää itse päntätä yliopistossakaan
Voit maksaa kaikesta jos vain pätäkkää löytyy!
Summis.fi on opiskelumateriaalin markkinapaikka jossa opiskelijat voivat ostaa ja myydä opintoja helpottavia digitaalisia materiaaleja.
Haemme joukkoomme
MATERIAALINTUOTTAJIA
laatimaan yliopistokursseihin liittyviä kurssitiivistelmiä, luentomuistiinpanoja, tenttivastauksia, harjoitustöitä ja muita vastaavia materiaaleja.
Materiaalintuottajana toimit freelancerina ja saat itsellesi 80 prosenttia tuottamasi materiaalin myynnistä.
Olet etsimämme henkilö jos
- opiskelet suomalaisessa yliopistossa
- olet kiinnostunut opiskelusta ja hallitset hyvin oman alasi perusasiat
- osaat tiivistää opintojen ydinasiat tiiviiksi ja selkeäksi kokonaisuudeksi
-olet kiinnostunut laatimaan tai olet jo kenties laatinut kurssitiivistelmiä, luentomuistiinpanoja, tenttivastauksia, harjoitustöitä tai muuta vastaavaa materiaalia
Jos kiinnostuit, rekisteröidy materiaalintuottajaksi osoitteessa https://summis.fi/omat-tiedot/ ja laita materiaalisi tuottamaan!
Millä alalla arvelet kaupan käyvän kovimmin? Olisko kauppatieteellinen ja markkinointi?
Vai oikis?
Kommentit (4)
Tuo vain tehostaa oppimista, koska materiaalit ovat joskus huonoja tai niitä ei saa, jos ei ole luennoilla.
Oho, hakisin heti hommaa, jos vielä opiskelisin yliopistolla. Saisi palkkaa siitä, että oppii itse paremmin!
Minun aikanani/alallani luennoijat laittoivat kylläkin mallivastaukset ja tivistelmät itse nettiin. Tentissä ei silti pärjännyt, jos luki vain ne.
Leijonan luolaa nähtävästi katsottu.
Ja näköjään tuolla Summiksen sivuilla onkin kauppatieteellisen materiaaleja!