Tunnetko ulkomaalaista julkkista?
Kommentit (10)
Itse Jeesus on hyvä ystäväni. Riittääkö?
Olen ateisti, joten arvostan sitä että emme keskustele uskonnosta kun tapaamme.
Vai oikein Westin tunnet. Tuskimpa vain
Musiikkibisneksen vuoksi olen ollut tekemisissä Westin kanssa. Tapaan hänet muutaman kerran vuodessa LA:ssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:49"]Musiikkibisneksen vuoksi olen ollut tekemisissä Westin kanssa. Tapaan hänet muutaman kerran vuodessa LA:ssa.
ap
[/quote]Miksi sä tulit tänne höpöttämään tuollaista? Vaikka oliskin totta, niin ei kukaan tässä ympäristössä usko kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:49"]Musiikkibisneksen vuoksi olen ollut tekemisissä Westin kanssa. Tapaan hänet muutaman kerran vuodessa LA:ssa. ap [/quote]Miksi sä tulit tänne höpöttämään tuollaista? Vaikka oliskin totta, niin ei kukaan tässä ympäristössä usko kuitenkaan.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta millaisia julkkisyhteyksiä av-palstalla on :)
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:49"]Musiikkibisneksen vuoksi olen ollut tekemisissä Westin kanssa. Tapaan hänet muutaman kerran vuodessa LA:ssa. ap [/quote]Miksi sä tulit tänne höpöttämään tuollaista? Vaikka oliskin totta, niin ei kukaan tässä ympäristössä usko kuitenkaan.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta millaisia julkkisyhteyksiä av-palstalla on :)
ap
[/quote]No, yhtä todenmukaisia kuin sinulla näköjään. Löytyy Kanye Westiä, David Beckmania ja Jeesusta...
Juu, Madonna soitti just, halus vaan juoruta. Kanye Westin puheluihin en enää jaksa vastata on niin ikävystyttävä.
Sattupa just sopivasti tää keskustelu. Nimittäin just eilen käytiin Kate Winsletin kanssa parilla tuossa lähipubissa.
David Beckmanin