Uskovat mammat! Mitä mieltä kielinais-Saran povekkaista poseerauksista?
Iltaklntsät uutisoi vähän väliä, miten kielinainen on ladannut taas seksikkään selfien. Mitä mieltä uskovaisnäkökulmasta? Kyseinen nainen on ns. uudestisyntynyt kristitty.
Kommentit (57)
Valitettavasti näyttää siltä ettei Sara tällä hetkellä elä uskoaan todeksi. En niinkään päättele tätä hänen vaatetuksestaan vaan enemmän kielenkäytöstään videoilla. Uskova ei kiroile joka lauseessa, vaikka olisi kuinka Amerikassa.
Sara tuskin on 15 vuoden kuluttua ylpeä tämän hetken aikaansaannoksistaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:17"]
Jos olis kyse jostain perustyrkystä, niin eihän tuo olis mitään uutta. Mutta kun kyseessä on uskovainen, jpnka perhe ei myy halpahallissaan tupakkaa, kaljaa tai tomppamerkkejä, niin tollaset seksiposet tuntuu tosi kaksinaismoralistisilta. Etenkin, kun voin hyvin kuvitella, että he pitävät tuota Amerikkaan ja kuuluisuuteen pääsyä Jumalan järkkäämänä siunauksena tai rukousvastauksena. ap
[/quote]
Miten sen vanhempien toimet liittyy tähän tyttäreen? Jos isi ei myy kaljaa, ei tyttö voi ottaa itsestään paljastavia kuvia? Onko täällä länsimaissa yksilön vapaus vai ei?
Bimbo mikä bimbo -aivan sama onko tosi vai feikkihihhuli.
En ole mitään mieltä. Ei kuulu mulle. Jokainen vastaa omista asioistaan. Tosin ihmettelen ap:n ylimielistä käytöstä, joskaan ei sekään mulle kuulu. Kunhan ihmettelen mikä saa ihmisen voimaan noi pahoin että tuntematonta täytyy tulla tänne arvostelemaan...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:57"]
>>Oletko sä kaikessa samoilla linjoilla vanhempiesi kanssa? Entä oletatko, että lapsesi ovat kaikessa samaa mieltä sinun kanssasi? En ole, en oleta, mutta meidän perhe ei ole uskonnollinen. Uskonnossa ei ole kyse yksilönvapaudesta vaan tietyistä normeista jotka liittyy usein moraaliin ja muuhun yhteisön jäsenille sopivan ja epäsopivan käytöksen säätelyyn. ap
[/quote]
Huomasitko, että itse juur aika tiukasti määrittelit, mistä uskonnossa on kyse. Ei ainakaan minun uskonnossani ole kyse noista. Miten voit siis olla varma, että jonkun uskonnossa on? Vai olisiko sittenkin niin, että sinun oma "uskontosi" määrittelee uskovalle aika tiukat rajat? Ahdasmielisiä kun osaavat olla myös uskonnottomat. Ahdasmieliseltä tuo sinun ajattelusi vaikuttaa.
Mielenkiinnolla odotan miten tämän tytön uralle käy. En jaksa suoraan sanottuna uskoa menestykseen. Kyllähän noita suomalaisia on aikaisemminkin lähtenyt Jenkkeihin ja lehdet hehkuttaa miten ihan just kohta millä sekunnilla hyvänsä lyö ittensä läpi. Sara on hyvä laulamaan, mutta sinne huipulle on monia muitakin halukkaita ja osa paljon parempiakin.
On ottanut selvästi silarit! Ei muissa videoissa tai kuvissa ole noin paljon povea.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:34"]
On ottanut selvästi silarit! Ei muissa videoissa tai kuvissa ole noin paljon povea.
[/quote]
No jaa kyllä rintsikoillakin saa paljon aikaan. Harmi sinänsä jos "jenkki-paineiden" takia muokkaa itsestään povekkaampaa. Miksei olis vaan just sellainen kuin on.
hah, mä en tietääkseni muutu itse ahdasmielisrksi sillä, että totean mitä uskonto on, etenkin vapaissa suunnissa. Jos joku av-mamma ei näe ristiriitaa uskon ja tissiposeerausten välillä niin 99% uskovaisista kyllä näkee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:57"]
>>Oletko sä kaikessa samoilla linjoilla vanhempiesi kanssa? Entä oletatko, että lapsesi ovat kaikessa samaa mieltä sinun kanssasi? En ole, en oleta, mutta meidän perhe ei ole uskonnollinen. Uskonnossa ei ole kyse yksilönvapaudesta vaan tietyistä normeista jotka liittyy usein moraaliin ja muuhun yhteisön jäsenille sopivan ja epäsopivan käytöksen säätelyyn. ap
[/quote]
Höpönlöpön. Uskonnossa on kyse uskosta, ei käyttäytymiskoodistosta.
Aika pliisua on tuon neitosen kuvat, kun vertaa tämänpäivän nuorten kuviin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:49"]
Muut taidot ei enää yleisöä kiinnosta - aletaan vähentämään vaatteita.
[/quote] Ja pipossa lukee:fuck, fuck, fuck, aika rivo vaikka ei olisi uskovainenkaan.
2