Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku yrittää laihduttaa kaloreita laskemalla

Vierailija
01.09.2021 |

ja kituuttamalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mutta pieni näläntunne ei tapa ketään.

Vierailija
2/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Laihdutin 78kg --> 64kg kyseisellä taktiikalla.

Tahdonvoimattomien läskien ulinaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Koska rakastan sitä että pääsääntöisesti juon ja syön liikaa, niin jojoilen, ja aina pudotan painoa laskemalla kalorit. En tykkää mistään muusta tavasta koska myös laihduttaessa haluan syödä kaikkea mutta silloin syön vaan tarpeeksi vähän.

Tämä sopii minulle koska pysyviä muutoksia en enää edes yritä. Kuka tahansa voi viisastella mulle mitä tahansa vhh-juttuja mutta minä en niin lähde koska oon löytänyt oman tapani pitää paino suurinpiirtein normaalin bmin rajoissa.

Alkaako ahdistaa kun en halua juuri sinun ruokauskontoasi?

Vierailija
4/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Koska rakastan sitä että pääsääntöisesti juon ja syön liikaa, niin jojoilen, ja aina pudotan painoa laskemalla kalorit. En tykkää mistään muusta tavasta koska myös laihduttaessa haluan syödä kaikkea mutta silloin syön vaan tarpeeksi vähän.

Tämä sopii minulle koska pysyviä muutoksia en enää edes yritä. Kuka tahansa voi viisastella mulle mitä tahansa vhh-juttuja mutta minä en niin lähde koska oon löytänyt oman tapani pitää paino suurinpiirtein normaalin bmin rajoissa.

Onko sulla kaikki kotona? 

Vierailija
5/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaloreiden laskeminen tarkoita kituuttamista, höpsö.

Vierailija
6/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii ihan painonhallinnassa. Saan syödä aika vähän pysyäkseni näissä mitoissa. 1600-1700 kcal. Pakko vähän laskea koska helposti meinaa syödä enemmän ilman mitään herkkumättöjäkin.

Pienen naisen energiankulutus on aika pientä, enkä ehdi liikkuakaan määrääni enempää.

Vierailija
7/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kaikki kotona? 

On. Ihan kaikki. Tai no kai sen voi laskea jonkin sortin ongelmaksi kun tuppaa syömään liikaa, mutta se on kovin yleinen ongelma länsimaissa. Oon tyytyväinen että paino pysyy kurissa koska pidän säännöllisesti laihiksia.

Sellainen joka tulee sättimään ”ei kai kukaan laske enää kaloreita?” Tai nämä: ”Vhh on ainoa oikea tie painonhallintaan” ym muiden asioista paremmin tietäminen kertoo ehkä siitä, ettei ihmisellä ole kaikki todellakaan kotona.

Vierailija
8/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kun joku aika sitten tiputin painoa 64kg--> 56kg. Aikaa meni alle kuukausi. Kaloreiden laskeminen toimii aina ja kaikkea saa syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi