Vanha tinder match tulee uusiksi vastaan tinderissä?
Onko teille käynyt niin? Mulla tulee vastaan naisia, joiden kanssa aiemminkin keskusteltu tinderissä ja osan kanssa nähtykkin ja ollut kuukausien säätöjä. Minne swaippaisin heidät?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :)
Näinhän se on. Itsellä on toinen puhelin Tinderiä varten ja profiilin teen aina uudella prepaidilla, joten näen myös ne vanhat tutut. Kun vaihdetaan numeroita, niin aluksi whatsappaillaan vain tällä prepaidilla, koska naisissakin on niitä latvakakkosia, kuten miehissäkin. Näin hankalista pääsee helposti eroon, kun "väärä" numero vaan lakkaa olemasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :)
Näinhän se on. Itsellä on toinen puhelin Tinderiä varten ja profiilin teen aina uudella prepaidilla, joten näen myös ne vanhat tutut. Kun vaihdetaan numeroita, niin aluksi whatsappaillaan vain tällä prepaidilla, koska naisissakin on niitä latvakakkosia, kuten miehissäkin. Näin hankalista pääsee helposti eroon, kun "väärä" numero vaan lakkaa olemasta..
Itse kokeilin kerran yhden illan. En edes tiennyt mihin suuntaan pyyhkiä. Poistin sitten profiilin, mutta olen ajatellut että kävisin toistekin katsomassa. Jos teen uuden profiilin, niin eikö ne samat siellä tule jos ovat?
Up