Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha tinder match tulee uusiksi vastaan tinderissä?

Vierailija
01.09.2021 |

Onko teille käynyt niin? Mulla tulee vastaan naisia, joiden kanssa aiemminkin keskusteltu tinderissä ja osan kanssa nähtykkin ja ollut kuukausien säätöjä. Minne swaippaisin heidät?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/27 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä tullut

Vierailija
24/27 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :)

Näinhän se on. Itsellä on toinen puhelin Tinderiä varten ja profiilin teen aina uudella prepaidilla, joten näen myös ne vanhat tutut. Kun vaihdetaan numeroita, niin aluksi whatsappaillaan vain tällä prepaidilla, koska naisissakin on niitä latvakakkosia, kuten miehissäkin. Näin hankalista pääsee helposti eroon, kun "väärä" numero vaan lakkaa olemasta..

Vierailija
25/27 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :)

Näinhän se on. Itsellä on toinen puhelin Tinderiä varten ja profiilin teen aina uudella prepaidilla, joten näen myös ne vanhat tutut. Kun vaihdetaan numeroita, niin aluksi whatsappaillaan vain tällä prepaidilla, koska naisissakin on niitä latvakakkosia, kuten miehissäkin. Näin hankalista pääsee helposti eroon, kun "väärä" numero vaan lakkaa olemasta..

Vierailija
26/27 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin kerran yhden illan. En edes tiennyt mihin suuntaan pyyhkiä. Poistin sitten profiilin, mutta olen ajatellut että kävisin toistekin katsomassa. Jos teen uuden profiilin, niin eikö ne samat siellä tule jos ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme