Vanha tinder match tulee uusiksi vastaan tinderissä?
Onko teille käynyt niin? Mulla tulee vastaan naisia, joiden kanssa aiemminkin keskusteltu tinderissä ja osan kanssa nähtykkin ja ollut kuukausien säätöjä. Minne swaippaisin heidät?
Kommentit (27)
Miksi roikut siellä vuodesta toiseen?
Happens all the time 🥱 nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :) pettäjille vaan lisähelpotusta
Vierailija kirjoitti:
Happens all the time 🥱 nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :) pettäjille vaan lisähelpotusta
Kokoajan???
Swaippaan kuten aiemminkin. Monta syytä miksi Tinder on ladattu uudestaan.
Koska mulla oli se kiinni monta kk. Ja säkin tuut aina vastaan. Mut ei meillä säätöä ollut ;) nyt hiukan liiottelet.
Kait siellä algorytmit hyrrää, mulla tulee monta kertaa samat ihmiset vastaan sellaisetkin joilta olen poistanut matchin, en tiedä onko sitten yleistäkin että ihmiset kelpaa sitten kolmannella kerralla vaikka kaksi ekaa kertaa mennyt vasuriin, tai sitten ne on niitä jotka antaneet sulle sydämen ja algorytmi sen perusteella tunkee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :)
Näinhän se on. Itsellä on toinen puhelin Tinderiä varten ja profiilin teen aina uudella prepaidilla, joten näen myös ne vanhat tutut. Kun vaihdetaan numeroita, niin aluksi whatsappaillaan vain tällä prepaidilla, koska naisissakin on niitä latvakakkosia, kuten miehissäkin. Näin hankalista pääsee helposti eroon, kun "väärä" numero vaan lakkaa olemasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tinderissä pystyy lisämään sellaisten yhteystietoja kehen ei halua törmätä :)
Näinhän se on. Itsellä on toinen puhelin Tinderiä varten ja profiilin teen aina uudella prepaidilla, joten näen myös ne vanhat tutut. Kun vaihdetaan numeroita, niin aluksi whatsappaillaan vain tällä prepaidilla, koska naisissakin on niitä latvakakkosia, kuten miehissäkin. Näin hankalista pääsee helposti eroon, kun "väärä" numero vaan lakkaa olemasta..
Latvakakkosia?
Ovat aloittaneet alusta, jotta pääsevät pinon päälle. Pistäisin vasemmalle, ethän aikaisemminkaan ollut kelvannut.