Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko kun joku väittää näkevänsä enneunia?

Vierailija
11.08.2008 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lasten syntymät olen nähnyt, sukupuoli ja myös pojan sairaus on selvinnyt ennen kuin olen edes ollut raskaana. Tuo pojan sairaus oli siitä jännä että en ollut koskaan ennen törmännyt kyseiseen juttuun. Unen nähtyäni mietin aika pitkään, mitä minulle unessa näytettiin, mutta homma selvisi kun poika syntyi. On pieni poikkeama, joka näkyy päälle nimittäin.

Näen myös muiden läheisten lasten syntymiä ja raskauksia. Erään sukulaisen kauan toivotun ja odotetun raskauden näin unessa ja jopa lasketun ajan hieman ennen raskauden tärppäämistä, mutta valitettavasti näin myös että kyseinen vauva ei synny. Meni kesken 5. kuulla.

Näen myös muunlaisia etiäisiä. Joitain viikkoja sitten tunsin, että autoni jarrut pettää ja varmistin vielä parkkeerattuani, että jarru ok. Ja niinpä se siinä parkissa ollessaan tosiaan petti.

Vierailija
22/26 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt sellaisia.

Meillä on suvussa telepaattisia kykyjä, itselläni aika huomattavia. En osaa ennustaa tulevaa, vain nykyistä, on vain tunne, ja telepaattinen yhteys voi syntyä tuntemattomiinkin, vaikkapa ihan lehden tai internetin välityksellä jopa, saati väkijoukossa. Ja pystyn vain vaihtamaan ajatuksia tai kuulumisia, ja käytän kykyä lähinnä toivottamaan hyvää tai jos joku asia painaa mieltä tai ihmisessä on joku muutos terveydentilassa mitä ei vielä päälle päin näe. Telepatia toimii unessa, puolihorteessa tai myös täysin valveilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät niitä psykoottisina vaikuttamiselämyksinä.

Vierailija
24/26 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereillekin olen nähnyt häitä ja lapsen odotusta ja muutakin...

Vierailija
25/26 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti myös vastaanottaa erilaisia "rapinoita" kotonaan, siis että joku esine voi pitää rapisevaa ääntä itsestään, vaikkei normaalijärjellä ole mahdollista.

Itse näen unia ja myös valveilla "aavistan/tiedän" asioita. Intuitioksi sitä kai myös kutsutaan. Olen mm. nähnyt unta, jossa ukkini tuli hakemaan mummia tuonpuoleiseen mukaansa ja olikin aika ahdistavaa, kun tiesin asiasta, mutten halunnut mummille unestani kertoa. Hän myös lähti äkillisesti kolmen kuukauden päästä unestani, kuolinsyynä ei ollut sairauskohtaus, vaan uskomaton sattuma.

Näen myös kaukaisten ystävieni kuulumisia unissa.

Olen muutenkin ollut aina herkkävaistoinen ihminen. En ole lapsenakaan pelännyt kuolleita tai kuolemaa (nimenomaan halusin nähdä tätini ruumiin 7-vuotiaana.) Suhtaudun näihin asioihin ihan luonnollisesti, sillä meillä suvussa on näistä etiäisasioista juteltu ilman leimautumisenpelkoa.

Vierailija
26/26 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...veljeni oli 19 v ja vain minä sukulaisena tiesin vauvasta- unen ansioista ennen veljeäni...

ja näin isäni kuoleman unessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi