Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudutko taistelemaan lääkäreiden kanssa, vai?

Vierailija
01.09.2021 |

vai osuuko aina mukava lääkäri kohdalle, joka ymmärtää ja jonka kanssa kemiat osuu kohdalleen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jossain vielä oikeeta lääkäriä? Joku 10v sitten lapsen sairaslomatodistukisia hakiessa nähtiin vaan hoitajia, ne kirjoitti sen 3 päivää ja niitä sai sitten monta putkeen. Tiesivät mikä tauti paikkakunnan tarhoissa jyllää, mutta eivät saaneet sanoa. Turhauttavaa. Ainakin kun kolmatta kertaa meni saman asian kanssa hakemaan uutta paperia.

Vierailija
42/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä koskaan joudu, kun en rahojani lääkäreille kanna. Ostan mieluummin luontaistuotteita ja terveellistä ruokaa.

Ja muutenkin mukavaa iltaa alapeukuttajille...

Poistelet keittiönpöydällä kehostasi syöpäkasvaimet, umpilisäkkeet, laitat sydämentahdistimen, vaihdat tekonivelen  ym.

Oot ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö jossain vielä oikeeta lääkäriä? Joku 10v sitten lapsen sairaslomatodistukisia hakiessa nähtiin vaan hoitajia, ne kirjoitti sen 3 päivää ja niitä sai sitten monta putkeen. Tiesivät mikä tauti paikkakunnan tarhoissa jyllää, mutta eivät saaneet sanoa. Turhauttavaa. Ainakin kun kolmatta kertaa meni saman asian kanssa hakemaan uutta paperia.

ootte te terveitä. :o

Vierailija
44/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat happamia, kivinaamoja. Onnistuvat aina dissaamaan asiakasta.

Yksi poikkeus on.

Vierailija
45/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaseläkkeet sitä vaativille nyt kuin olis jo!

Duunarina yleensä jo ovesta astuessa alentuvat edessäni, kun näkevät vasemmistolaisen työväenluokan habitukseni.

Sen verran olen jäntevä ja lihaksikas alfamies täynnä kitkaa.

Katselen silmiin niin kauan että katse laskee uhmakkaammillakin tapauksilla polvien tasalle ja sitten sanelen missä mennään ja mitkä diagnoosit on tulilla. Säästän molempien ja veronmaksajien aikaa tällä keinoin.

Pari kertaa on pitänyt ihan ääntä korottaa, kun on kukot kuvitelleet, että he tietävät paremmin asiat. Aika nopeasti on hiljentyneet astioille.

Duunariana kuitenkin olen asioista ottanut selvää ja tiedän oikeuteni. Aika moni lääkäri on asiallinen. Sanotaan että noin 8% on mulkkuja, mutta helposti ohjailtavissa olevia tapauksia.

Täytyy olla tiukka ja tuijottaa palavasti silmiin se itsestään liikoja kuvitteleva kauluspaitapelle. Näyttää kuka on se mies tai nainen kyseisessä tilassa. Se on sun tila missä istut ja seisot. Hän ei sitä tilaa omista.

Ota oma paikkas avaruudessa hyvä ihminen ja tappele siitä.

Tästä tässä on kyse.

Lääkäristö on nykyajan papisto. Ne kuvittelee ja muka tietää ja niillä on muka valta. Me ollaan niiden leipää ja me maksetaan heille aika LEVEETÄ LEIPÄÄ VEROISTAMME. Kelpaa mutustella sitä sosialistista leipää meidän rahoilla. Joten meidän tanssia tanssitte s.tana.

Ei niillä ole kuin meidät ja me annetaan heille se mitä he haluavat.

Ottakaa se eläke. Sitä ei haeta tai pyydellä. Se otetaan päättäväisesti.

Vierailija
46/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kovaa vasten kirjoitti:

Duunarina yleensä jo ovesta astuessa alentuvat edessäni, kun näkevät vasemmistolaisen työväenluokan habitukseni.

Katselen silmiin niin kauan että katse laskee uhmakkaammillakin tapauksilla polvien tasalle ja sitten sanelen missä mennään ja mitkä diagnoosit on tulilla. Säästän molempien ja veronmaksajien aikaa tällä keinoin.

Pari kertaa on pitänyt ihan ääntä korottaa, kun on kukot kuvitelleet, että he tietävät paremmin asiat. Aika nopeasti on hiljentyneet astioille

Duunariana kuitenkin olen asioista ottanut selvää ja tiedän oikeuteni. Aika moni lääkäri on asiallinen. Sanotaan että noin 8% on mulkkuja, mutta helposti ohjailtavissa olevia tapauksia.

Täytyy olla tiukka ja tuijottaa palavasti silmiin se itsestään liikoja kuvitteleva kauluspaitapelle. Näyttää kuka on se mies tai nainen kyseisessä tilassa. Se on sun tila missä istut ja seisot. Hän ei sitä tilaa omista.

Tästä tässä on kyse.

Lääkäristö on nykyajan papisto. Ne kuvittelee ja muka tietää ja niillä on muka valta. Me ollaan niiden leipää ja me maksetaan heille aika LEVEETÄ LEIPÄÄ VEROISTAMME. Kelpaa mutustella sitä sosialistista leipää meidän rahoilla. Joten meidän tanssia tanssitte s.tana.

Juuri noin. Minäkin Otin eläkkeen

Terv. kapteeni evp

Vierailija
47/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova kovaa vasten kirjoitti:

Pari kertaa on pitänyt ihan ääntä korottaa, kun on kukot kuvitelleet, että he tietävät paremmin asiat. Aika nopeasti on hiljentyneet astioille

Tästä tässä on kyse.

Juuri noin. Minäkin Otin eläkkeen

Terv. kapteeni evp

Eläkkeellä ei ole asiaa lääkäriin? 

t. wtf

Vierailija
48/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengestään joutuu taistelemaan miltein joka kerran. Kerran väittivät laittavansa letkulla väkisin mahaani ruokaa jos en syö, karkasin itse ultraääneen , repäisin oven vaan auki ja sanoin laita anturaa tähän: oli sappirakko täynnä kiviä ja tulehdus päällä. Juoksu yläkertaan ja lekuri nolona.

Toinen kerta leikkaukseen menossa ja jo anestesiamaskia ujutettiin naamalle, sanoin , hei hetkinen, tiedättehän sitten varmasti että olen allerginen sille ja sille. Kaikki seis ja koko anestesia uusiksi. Olisin kuollut.

Elämä opettanut jo. Taistele.

Vierailija
49/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengestään joutuu taistelemaan miltein joka kerran. Kerran väittivät laittavansa letkulla väkisin mahaani ruokaa jos en syö, karkasin itse ultraääneen , repäisin oven vaan auki ja sanoin laita anturaa tähän: oli sappirakko täynnä kiviä ja tulehdus päällä. Juoksu yläkertaan ja lekuri nolona.

Toinen kerta leikkaukseen menossa ja jo anestesiamaskia ujutettiin naamalle, sanoin , hei hetkinen, tiedättehän sitten varmasti että olen allerginen sille ja sille. Kaikki seis ja koko anestesia uusiksi. Olisin kuollut.

Kolmas kerta, olin rikkonut olkapääni kaatuen, lekuri ei mitään vikaa eikä tutkimuksia, kivut infernaaliset. Menin itse esimiehensä luokse> no ultraääneen> selvä vamma. Kipulääkitys ja kuntoutus. taas piti itse kaikki.

Vierailija
50/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas kerta, olin rikkonut olkapääni kaatuen, lekuri ei mitään vikaa eikä tutkimuksia, kivut infernaaliset. Menin itse esimiehensä luokse> no ultraääneen> selvä vamma. Kipulääkitys ja kuntoutus. taas piti itse kaikki.

Nyt kun muistelen niin lääkärien huolimattomuus ja senne ovat meinanneet tappaa minut tuhan useasti. Nimittäin ne suositelleet aborttia kohdalleni äidilleni.

Jos en luota enää lääkäreihin niin tässä muutamia alkusyita kyllä. Ja lisääkin on. Ja joka kerran on joko äitini tai minä itse joutunut pelastamaan kirjaimellisesti henkeni. Laittahan se vähäsen ajettelemaan.

Vierailija
51/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman eniten murhia tehnyt mies on kotilääkäri. Lisäksi oli sperminaattori joka siementeli naisia omillaan jne. Kun on älyä ja psykoutta kombo on hirveä toisinaan.

Tunnen toki pari mukavaakin joihin luotan mutta ovat alalla jonne ei itsellä asiaa. Jos joskus menee jalka luotan kyllä jalan hänelle.

Vierailija
52/52 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa aina kysyä moneenkin kertaan jos olette allergisia että tietäähän lääkäri sen? Pelastaa henkenne. Nytkin rokotustena aikana. Tärkeää. Itse. Kysykää.