Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa välillä exän koiran hoitoon

Vierailija
01.09.2021 |

Hyväksyisittekö te sitä, jos nykyinen kumppaninne ottaisi välillä koiran hoitoon, joka heillä oli exänsä kanssa? He sopivat erossa, että kummatkin hoitaa koiraa välillä niin, ettei se jää vain toisen kontolle.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän noin oikeasti tietenkään tapahtunut. Kaikkea tekin uskotte.

Tunnen ihmisen jonka exä vei koiran piikille ja kertoi vasta jälkikäteen. Samoin ihmisen jonka exälle jäi koirat ja exä kiristää tätä uhkaamalla lopettaa koirat milloin mistäkin syystä.

Vierailija
42/46 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli exän kanssa sopimus, että hän ottaa koiran yhtenä viikonloppuna kuukaudessa ja niin ottikin, yhden kerran. Exän nykyinen tyttöystävä oli vienyt meidän perusterveen 5v terrierin piikille, väittäen sitä sairaaksi.

Oli kiva saada lasku, kun piti saada koira takaisin.

Minä taas tiputin silloisen tyttöystävän (nykyisen rakkaan vaimon) ärsyttävän kuselta haisevan, raapivan ja naukuvan katin 8. kerroksesta asfaltille. En voinut sietää kys. kattia. Ja juu työrukkaset olivat tietenkin kädessä, jotta ei jäänyt todistusaineistoa naarmuista. Ei sentään tarvinnut lähettää kellekään laskua, vaan ihmetellä tyttiksen kanssa, että minneköhän kissa on kadonnut, kunnes löytyi litistyneenä maan tasolta. Sanoin, että ehkä säikähti jotain ja hyppäsi itse pihalle. Selitys meni onneksi läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan toisinaan exän koiraa. Nykyinen avovaimoni tykkää koirista paljon ja on mielissään aina kun koira tulee meille hoitoon.

Vierailija
44/46 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en osaa ymmärtää, mitä varten edes joku kysyy hyväksyykö jos  uudella kumppanilla on ollut elämää ennenkin. Menneisyyteen kuuluu kaikenlaisia sitoumuksia lemmikkejä, lapsia yms myöten.  Sitä voi hyväksyä ja olla hyväksymättä, mutta sillä omalla aseteella ei ole siinä tilanteessa mitään arvoa ja merkitystä. Aina voi lähteä suhteesta pois, jos koira ahdistaa ja pitää käyttää aikansa pohtimalla mitä hyväksyy. Ei suhde tuolla asenteella rakennu yhtään mihinkään. Hyvä asiahan on se, että mies kykenee pitämään lupauksensa ja kantamaan vastuuta viattomasta luontokappaleesta edelleenkin.

Nyt ainakin tietää, mistä osa eläinrääkkäyksistä juontuu kun porukassa pyörii mustis muija.

Vierailija
45/46 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saataisiin laki että exä on lopetettava. Eihän se ole ihminenkään enää.

Vierailija
46/46 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ex ei ole hoitanut koiraa sen jälkeen kun erosivat n. 9v sitten. Lupasi ensin hoitaa mutta ei ole lupausta pitänyt. Kertoo mielestäni luonteen kylmyydestä. Koira ehti jo kiintyä molempiin perheenjäseniin kun oli jo aikuinen koira. Nyt koira on minun lellikki ja uskollisin ystävä ikinä. ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi