Simon, Samun ja Suvin iltatähtisiskolle nimi? Ei tarvitse olla samaa sarjaa
Tyttö on jo yli kuukauden eikä mitään tietoa nimestä :( alunperin ajateltiin jotain sisarusten nimiin sopivaa, mutta nyt tuntuu jo niin epätoivoiselta että ollaan mietitty muitakin vaihtoehtoja. Isommat sisarukset on jo melkein aikuisia, joten sinänsä ei varmaan olisi ongelma . Mielellään kuitenkin joku lyhyehkö ja ihan suomalainen nimi
Kommentit (49)
Siiri, Senja, Silja, Sirja, Selena, Sara, Satu, Salla, Saana, Seela?
Heti tuli mieleen Sani. Muita sopivia voisivat olla Siru, Satu, Säde, Sointu, Salla, Sara tai Lumi.
Selma on must ihana ! Sini, Saana, Sara, Solja, Salli :)
Sointu ja Lumi ovat kyllä kauniita. Joku niitä edellä jo ehdotti. Kun kaikki muut alkavat S-kirjaimella, niin laittaisin ehkä nuorimmalle sellaisen myös. Tätä puoltaisi vielä sekin, että hän on muita paljon nuorempi. Sama alkukirjain tavallaan sekin sitoisi muihin sisaruksiin.
Jorma-Johanna Ulriikantytär Seppo. Yllätyksenä kun on ensin esitellyt muut lapset.
Ohhoh, tiedän yhden sisarussarjan, jossa täsmää nimet ja iät. Ei me tunneta, mutta tiedän kuitenkin sinunkin etunimesi ja jotain pientä. On ehkä nähty joskus. Jos olet kuka luulen, niin Säde on tyyliäsi.
Selma, Senja, Sonja? Nämä tuli mulle ekana mieleen.
Justiina Daalia Annamaija Miia Kirsikka Jonna Karita Nuppu Emilii Tuire
Jos ei kerran tartte olla samaa sarjaa niin sitten vaikka Minna, Katri, Johanna tai Päivi. Sitten voi lapsi kysellä isompana, että enkö mä kuulu joukkoon, kun ei annettu S:llä alkavaa nimeä. :D
Ihan hyviä ehdotuksia tullut. Ja ihan oikeasti: tietenkin se neljäskin lapsi pitää olla S:llä alkava! Itse ehdottaisin nimeä Säde.
Sini tuli heti mieleen. Sade? Satu? Sinna?
Sini?