Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjän näkemys pettämiseen

Vierailija
05.10.2014 |

A) Kotona ei saa ollenkaan/tarpeeksi

B) Kotona saa, mutta se on tylsää/muuten huonoa

tai
C) Mahdollisuus saada joltakin paremman näköiseltä tai muuten kiinnostavammalta.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:15"]

Naiset oletteko te katkeria vai miksi tartuttu tämän miehen provosointiin? Eikö ole lähinnä säälittävää, ettei hän ole koskaan ollut rakastunut. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla ja eikö ole ikävää, ettei hän ole liitossaan onnellinen? Minä en vihaa enkä halveksi pettäjiä. Mielestäni he ovat onnettomia ja epätoivoisia. Suren heidän puolestaan. Ja olen onnellinen, että minä olen saanut rakastua ja mennä naimisiin ja elää onnellisessa parisuhteessa missä ei tarvitse miettiä ketään muuta :) ei se ole itsestään selvää.

[/quote]

En mäkään ole koskaan ollut rakastunut, mutta en silti halua huijata ketään enkä käyttää kenenkään tunteita hyväkseni. En siis ole koskaan ollut vakavassa suhteessa tai väittänyt rakastavani miestä. Kiva jos sulla riittää sympatiaa hyväksikäyttäjille, mutta mua säälittää enemmän ne syyttömät petetyt osapuolet.
[/quote] pettäjä ei ole terve. Minulla riittää sympatiaa muillekkin mt ongelmaisille :) teot ja narsismi puhuu puolestaan. Surullista se on. Toki se on väärin niitä petettyjä kohtaan, mutta elämässä ei voi säästyä pettymyksiltä valitettavasti

Vierailija
142/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:40"]

Aloin itkemään luettuani tän keskustelun. Usko vastakkaiseen sukupuoleen hiipui lopullisesti. T.16v. tyttö

[/quote]

Järki käteen ja ost. eiku kuulutuksille..  Koskaan ei ole liian myöhäistä herätä ruususen unesta todellisuuteen. Pisteet siitä, kyllä sinusta vielä kunnon AV-mamma kasvaa. :D .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat hivin, toivottavasti tartutatnsen myös puolisoosi. Toivottavasti katsot puolisosi kärsivän ja kuolevan joka on siis sinun syysi. Sinä siis tapat puolisosi.

Toivottavadti kuolet tietäen että tapoit kaikki jotka olivat sinulle tärkeitä ja rakkaita. Käytit muita, pilasit heidät henkisesti ja se kuka rakastaisi sinua eniten petit luottamuksen ja satutit pahimmalla tavalla. toivottavasti muistat tämän kun katsot mitä kaikkea menetit, katsot kroppasi kuihtuvan ja lapsesi jäävän orvoksi....

oot luuseri mulkku.

Vierailija
144/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:31"] Mikä meni sun lapsuudessa pieleen kun sekosit noin pahasti? Pettämisen voin vielä ymmärtää mutta noin omahyväistä ja pinnallista maailmankuvaa en. [/quote] Se vaan luusereista tuntuu totuus kovalle. [/quote][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:24"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:04"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:24"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:13"] Kun yhdessä harrastellaan liikuntaa niin kummastakaan ei tuu läskiä ja kropat pysyy timminä, seksihän on mitä parhainta liikuntaa. Ja kun kumpikin muistaa huomioida toinen toistaan ei niitä nalkutuksiakaan tule. Pettäminen on luusereiden touhua ja pettäjät alinta kastia, samaa sarjaa kun pedarit ja ilmiantajat.. hyi vittu! [/quote] Pettäminen on rohkeiden, uljaasti omaa tietänsä kulkevien sankareiden valinta. Uskollisuus on vanhanaikaisten kaavoihinsa kangistuneiden luuserien touhua. Menestyjillä riittää mistä valita, vain hullu tyytyy yhteen jos enemmän on tarjolla. [/quote] Olet aivan väärässä, jos olisit oikeasti rohkea omaa tietääsi kulkeva sankari, et olisi ruvennut parisuhteeseen, josa pitää tyytyä yhteen. Olisit pysynyt sinkkuna. Siksi pettäjä ovat luusereita, kuin koiria, jotka tietävät että isäntä on kieltänyt pöydällä kävelyn, mutta hyppäävät sinne kun isännän silmä välttää.   [/quote] Enhän ruvennutkaan suhteeseen "josa pitää tyytyä yhteen" , sehän juuri on sitä vanhanajan hapatusta. On monin tavoin edullisempaa olla parisuhteessa samalla kun käy myös pikku huviretkellä sillointällöin. Otetaan kato ne rusinat pullasta, tunnet varmaan vertauksen. Olisitpa ollut kärpäsenä katossa kun polttareita vietettiin...  ;)  , oli melko repäisevä alku suhteelle "josa pitää tyytyä yhteen"  :D  :D  . [/quote] Hei, mähän tiedän sut. Ihan vinkkinä, älä leveile asioilla edes niille lähimmille ihmisille joita ympärilläsi pyörii. Saattaa käydä näin että jäät sangen nolosti kiinni :) hmm, annanko paskan osua tuulettimeen vai haluaisitko jatkaa juttujasi? [/quote] Aivan sama, tee pahimpasi. Mihinkään et kykene joten joutavaa lätinää ja paskanjauhantaa harrastat. [/quote] Puhu vain itsestäsi :) sen mitä sinua tiedän, niin kovasti pieksät suutasi mutta et oikein mihinkään kykene. Kaivahan nessut esiin, mr sukupuolitauti. [/quote] Edelleen, turhaa uhoa vaan mihinkään et pysty etkä minulle mitään voi. Ihan vapaasti laita paskaa tuulettimeesi tai mitä ikinä vikisetkin tekeväsi, puheeksi jää. Sinä täällä pieksät suutasi, jos jotain uskaltaisit niin olisit jo toiminut. Pysy vaan hiiri kolossasi ja vikise siellä kun minä elän, ja elän kuten itse haluan, minulle et mitään mahda.  :D  . [/quote] Miehen puhetta eikä mitään marjanpoimijan kitinää. Juuri näin. [/quote] Jos tuollainen on miehen puhetta niin enpä tule koskaan katumaan lesbouttani. Aivan hirveää tekstiä. Miten te naiset pystytte olemaan tuollaisten eläinten kanssa? [/quote] Arvaapa monestiko olen toivonut että olisin syntynyt homoksi kun tätä palstaa lueskelen... tosin olisiko jo liian myöhäistä jos vaikka alkais katselemaan myös misten suuntaan. [/quote]Tee se! Emme menetä mitään.

[/quote]

Enkä taatusti minäkään. Tasapeli.

Vierailija
145/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:40"]

Aloin itkemään luettuani tän keskustelun. Usko vastakkaiseen sukupuoleen hiipui lopullisesti. T.16v. tyttö

[/quote]

Järki käteen ja ost. eiku kuulutuksille..  Koskaan ei ole liian myöhäistä herätä ruususen unesta todellisuuteen. Pisteet siitä, kyllä sinusta vielä kunnon AV-mamma kasvaa. :D .
[/quote]Tosimies itkettää tyttöjä ja riekkuu vielä ylpeänä. Kaiken tämänkin tekee varmaan rakkaudesta?

Vierailija
146/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:48"]

Toivottavasti saat hivin, toivottavasti tartutatnsen myös puolisoosi. Toivottavasti katsot puolisosi kärsivän ja kuolevan joka on siis sinun syysi. Sinä siis tapat puolisosi. Toivottavadti kuolet tietäen että tapoit kaikki jotka olivat sinulle tärkeitä ja rakkaita. Käytit muita, pilasit heidät henkisesti ja se kuka rakastaisi sinua eniten petit luottamuksen ja satutit pahimmalla tavalla. toivottavasti muistat tämän kun katsot mitä kaikkea menetit, katsot kroppasi kuihtuvan ja lapsesi jäävän orvoksi.... oot luuseri mulkku.

[/quote]

Tää on kuin musiikkia korvilleni, AV-mamman mustimmat sielun syöverit putkahtivat pintaan  :D . Ainiin, eikös hiviin ole aikas hyvä lääkitys nykyään... eihän tää toimikaan, vituiks meni tääki lanka.

Vierailija
147/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:40"] Aloin itkemään luettuani tän keskustelun. Usko vastakkaiseen sukupuoleen hiipui lopullisesti. T.16v. tyttö [/quote] Järki käteen ja ost. eiku kuulutuksille..  Koskaan ei ole liian myöhäistä herätä ruususen unesta todellisuuteen. Pisteet siitä, kyllä sinusta vielä kunnon AV-mamma kasvaa. :D . [/quote]Tosimies itkettää tyttöjä ja riekkuu vielä ylpeänä. Kaiken tämänkin tekee varmaan rakkaudesta?

[/quote]

Lopetan heti ja kadun syntejäni jos joku 15 v. tyttö kertoo pieraisseensa verta tätä ketjua lukiessaan...

Vierailija
148/161 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan monta sivua tämä selvä provo vielä mahtaa jatkua. Mammaa koijataan.

Vierailija
149/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, te joiden mielestä pettäminen on oikein, haluatte kontrolloia puolisoitanne olemall kertomatta? miksi eväätte puolisoltanne mahdollisuuden tehdä omaa elämäänsä koskevia päätöksiä, kuten suhteem jatkamista? Oletteko muutenkin sairaalloisen omistushaluisia, vai ovatko puolisonne holhouksen alaisia, eivätkä kykene tehdä itse päätöksiä? Vai pidättekö heitä vain niin arvottomina, ettei heillä ole oikeutta elää rehellisyyteen perustuvassa suhteessa? eikö silloin olisi parempi erota? Mitä itse ajattelisitte, jos suhteenne perustuisikin valheelle?

Vierailija
150/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:59"]

Ja kuinkahan monta sivua tämä selvä provo vielä mahtaa jatkua. Mammaa koijataan.

[/quote]

Onhan täällä joku täyspäinenkin joukossa, sittenkin  :)  . Luulin jo ettei koko yönä jouda nukkumaan. T. koijari  :D .

Vierailija
151/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:15"] Naiset oletteko te katkeria vai miksi tartuttu tämän miehen provosointiin? Eikö ole lähinnä säälittävää, ettei hän ole koskaan ollut rakastunut. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla ja eikö ole ikävää, ettei hän ole liitossaan onnellinen? Minä en vihaa enkä halveksi pettäjiä. Mielestäni he ovat onnettomia ja epätoivoisia. Suren heidän puolestaan. Ja olen onnellinen, että minä olen saanut rakastua ja mennä naimisiin ja elää onnellisessa parisuhteessa missä ei tarvitse miettiä ketään muuta :) ei se ole itsestään selvää. [/quote] En mäkään ole koskaan ollut rakastunut, mutta en silti halua huijata ketään enkä käyttää kenenkään tunteita hyväkseni. En siis ole koskaan ollut vakavassa suhteessa tai väittänyt rakastavani miestä. Kiva jos sulla riittää sympatiaa hyväksikäyttäjille, mutta mua säälittää enemmän ne syyttömät petetyt osapuolet. [/quote] pettäjä ei ole terve. Minulla riittää sympatiaa muillekkin mt ongelmaisille :) teot ja narsismi puhuu puolestaan. Surullista se on. Toki se on väärin niitä petettyjä kohtaan, mutta elämässä ei voi säästyä pettymyksiltä valitettavasti

[/quote]

No totta, ainakin mun läheisimmin tuntemani sarjapettäjä (eli kaverini ex-avomies) vaikutti erittäin narsistiselta tyypiltä. Silti tuntuu vaikealta tuntea mitään sympatiaa ihmistä kohtaan, joka tuntee olevansa niin paljon muiden yläpuolella, että voi ilman erityistä syyllisyydentunnetta viedä toiselta moneksi vuodeksi mahdollisuuden löytää sen aidon rakkauden.

Vierailija
152/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:20"]

Mä en kyllä millään usko että kaikki ne petetyt puolisot on rumia, lihavia ja luultavasti epäsiistejäkin vielä. Jos toinen on petturi niin ei auta vaikka parina olisi Miss/Mister Universum.

[/quote]

Lisäksi: ei rumaa ihmistä saa pettää yhtään sen paremmin kuin kaunista. Naurettavaa selittelyä, valitkaa sitten kauniimpi kumppani jos ette pysty olemaan rumaa pettämättä.

Vierailija
153/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:48"]

Toivottavasti saat hivin, toivottavasti tartutatnsen myös puolisoosi. Toivottavasti katsot puolisosi kärsivän ja kuolevan joka on siis sinun syysi. Sinä siis tapat puolisosi. Toivottavadti kuolet tietäen että tapoit kaikki jotka olivat sinulle tärkeitä ja rakkaita. Käytit muita, pilasit heidät henkisesti ja se kuka rakastaisi sinua eniten petit luottamuksen ja satutit pahimmalla tavalla. toivottavasti muistat tämän kun katsot mitä kaikkea menetit, katsot kroppasi kuihtuvan ja lapsesi jäävän orvoksi.... oot luuseri mulkku.

[/quote]

Tää on kuin musiikkia korvilleni, AV-mamman mustimmat sielun syöverit putkahtivat pintaan  :D . Ainiin, eikös hiviin ole aikas hyvä lääkitys nykyään... eihän tää toimikaan, vituiks meni tääki lanka.
[/quote]
ahaa,
tää järjenjättiläine panee paljaalle koska hiviin on lääkitys!!!
No... piste piste piste.

Vierailija
154/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:48"]

[/quote]

[/quote]
haluatko kuulla todellista musiikkia.
olipa kerran nainen joka pani kaikkea mikä liikkui. Useampaa miestä samanpäivän aikana. Kiersi yhden luota toisen luokse. Ne liukkaat pillumehut oli edellisen siittiöitä mitä seuraava mies himoissaan nuoli.
Jossain vaiheessa nainen sai kupan ja kuusi muuta eihän hän välittänyt.... Hän tartutti myös kotona olevan puolisonsa jonka ainut virhe oli vain rakastaa. Hän erosi suhteesta eikä kertonut miehelle tartunnasta, mies sairastutti uuden ihastuksensa.

No, nainen varmasti tartutti monta muutakin nekin jotka olivat pettämässä puolisoaan tämän kanssa.
joskus av mammoilla voi olla elämän viisautta. Mutta on se hyvä kun kaikkeen on lääkkeet. Joskus ehtii panemaan satoja ennenkuin oireet tulee. Mutta ei se haittaa kun on lääkkeet.

Vierailija
155/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:48"] Toivottavasti saat hivin, toivottavasti tartutatnsen myös puolisoosi. Toivottavasti katsot puolisosi kärsivän ja kuolevan joka on siis sinun syysi. Sinä siis tapat puolisosi. Toivottavadti kuolet tietäen että tapoit kaikki jotka olivat sinulle tärkeitä ja rakkaita. Käytit muita, pilasit heidät henkisesti ja se kuka rakastaisi sinua eniten petit luottamuksen ja satutit pahimmalla tavalla. toivottavasti muistat tämän kun katsot mitä kaikkea menetit, katsot kroppasi kuihtuvan ja lapsesi jäävän orvoksi.... oot luuseri mulkku. [/quote] Tää on kuin musiikkia korvilleni, AV-mamman mustimmat sielun syöverit putkahtivat pintaan  :D . Ainiin, eikös hiviin ole aikas hyvä lääkitys nykyään... eihän tää toimikaan, vituiks meni tääki lanka. [/quote] haluatko kuulla todellista musiikkia. olipa kerran nainen joka pani kaikkea mikä liikkui. Useampaa miestä samanpäivän aikana. Kiersi yhden luota toisen luokse. Ne liukkaat pillumehut oli edellisen siittiöitä mitä seuraava mies himoissaan nuoli. Jossain vaiheessa nainen sai kupan ja kuusi muuta eihän hän välittänyt.... Hän tartutti myös kotona olevan puolisonsa jonka ainut virhe oli vain rakastaa. Hän erosi suhteesta eikä kertonut miehelle tartunnasta, mies sairastutti uuden ihastuksensa. No, nainen varmasti tartutti monta muutakin nekin jotka olivat pettämässä puolisoaan tämän kanssa. joskus av mammoilla voi olla elämän viisautta. Mutta on se hyvä kun kaikkeen on lääkkeet. Joskus ehtii panemaan satoja ennenkuin oireet tulee. Mutta ei se haittaa kun on lääkkeet.

[/quote]

Joo mut sehän olikin nainen joka pani kaikkea mikä liikkui eli tautinen horo.Lienee näissä ympyröissä tyypillinen tapaus useankin tuttavapiirissä.Ehkäpä AV-mammoilla on kokemuksen tuomaa viisautta,sitä en käy kiistämään. Itse vältän kuitenkin sellaisia naisia kuten ruttoa, valitsen kumppaneikseni vain laadukkaampia naisia, joskus hätätilassa (= kovassa puutteessa eikä aikaa valita) saatan alentua käyttämään kumia. Tätä en tosin tee kuin poikkeustapauksissa, kiertopalkinnot kuuluvat vähemmän tasokkaille miehille. Ja homma toimii, ainoastaan yksi sairastettu tippuri tähän mennessä ja sekin etelänmatkan erehdyksenä. Onneksi huomasin aiemmin kuin vaimoni  :D .  Eikä oo hiviä näkyny tähän mennessä ja tuskin tuleekaan, ja lääketiede auttaa jos nyt niin huono mäihä sattuisi. Eli toki tiesin jo ennen tätä päivää että tautipesiä on liikkeellä, harvemmin vain omissa ympyröissäni sellaisiin törmää, ainakaan seksin merkeissä. Enkä muutenkaan pidä tapanani panna kaikkea mikä liikkuu vaikka hiukan vaihtelua haenkin tylsään arkiseen avioseksiin  ;) .

Vierailija
156/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä kateellisista hiekkapilluista kannata välitää, pillua pihdataan vaan muualtakaan ei saisi helpotusta hakea. Se on kuitenkin pieni osa väestöä jota oikeasti tautiriski koskee ja missä taudit liikkuu. Pitää vain välttää kansan alimpia kasteja niin ei huolta taudeista.

Vierailija
157/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion ja ihailun saaminen. Rakastuminen

Vierailija
158/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:02"]

Miksi, te joiden mielestä pettäminen on oikein, haluatte kontrolloia puolisoitanne olemall kertomatta? miksi eväätte puolisoltanne mahdollisuuden tehdä omaa elämäänsä koskevia päätöksiä, kuten suhteem jatkamista? Oletteko muutenkin sairaalloisen omistushaluisia, vai ovatko puolisonne holhouksen alaisia, eivätkä kykene tehdä itse päätöksiä? Vai pidättekö heitä vain niin arvottomina, ettei heillä ole oikeutta elää rehellisyyteen perustuvassa suhteessa? eikö silloin olisi parempi erota? Mitä itse ajattelisitte, jos suhteenne perustuisikin valheelle?

[/quote]

Mä en tiedä, onko täällä yhtään tosissaan kirjoitettua viestiä, jossa annettaisiin ymmärtää, että pettäminen olisi oikein. Täällä haukutaan ja huudetaan siihen malliin, että tuottaa aika paljon vaikeuksia lukea koko ketjua läpi, ja myös noiden loputtomien lainausten lukeminen on tosi ärsyttävää. 

Minusta pettäminen on tosi väärin. Se, että valitettavan iso osa ihmisistä siihen sortuu, ei tee siitä hyväksyttävää. 

Ja sille 16-vuotiaalle uskonsa menettäneelle: Olen tosi pahoillani puolestasi. Todellisuus on kuitenkin se, että pettäjien joukko ei ole 100% ihmisistä. Uskollisia ihmisiäkin on, ja voit aivan hyvin löytää itsellesi uskollisen kumppanin. 

Vierailija
159/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin tästä syystä. Pari vuotta sitten olisin voinut väittää, että minä en koskaan petä. Toisin kävi.

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:01"]

Pettämisen syy voi olla myös se, että tapaa väärään aikaan sen oikean, mutta ei halua rikkoa lapsilta perhettä ja puolisonkin kanssa arki sujuu.

[/quote]

Vierailija
160/161 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:48"]

[/quote]

[/quote]
haluatko kuulla todellista musiikkia.
olipa kerran nainen joka pani kaikkea mikä liikkui. Useampaa miestä samanpäivän aikana. Kiersi yhden luota toisen luokse. Ne liukkaat pillumehut oli edellisen siittiöitä mitä seuraava mies himoissaan nuoli.
Jossain vaiheessa nainen sai kupan ja kuusi muuta eihän hän välittänyt.... Hän tartutti myös kotona olevan puolisonsa jonka ainut virhe oli vain rakastaa. Hän erosi suhteesta eikä kertonut miehelle tartunnasta, mies sairastutti uuden ihastuksensa.

No, nainen varmasti tartutti monta muutakin nekin jotka olivat pettämässä puolisoaan tämän kanssa.
joskus av mammoilla voi olla elämän viisautta. Mutta on se hyvä kun kaikkeen on lääkkeet. Joskus ehtii panemaan satoja ennenkuin oireet tulee. Mutta ei se haittaa kun on lääkkeet.
[/quote]
laita naisen tilalle MIES ja tämä onkin normi asia.... eikä tautinen horo. Eikä tarvitse mennä mihinkään alimpaan kastiin, ihan koulutetut miehet harrastavat tätä. Hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä