Uskaltaako vai ei?
Harrastuksen parissa tapasin itseäni melkein 20v miehen. Itse olen 41v. Meillä on ihan käsittämätön vetovoima toisiimme ja olemme ystävystyneet. Tämä mies on vetävän näköinen ja kiinnostaa minua suuresti. Olen aina ollu varovainen seksin kanssa,miehiä on ollut ja mennyt,mutta aina suhteessa kuitenkin. Pelkoni on taudit. Ei koskaan itsellä mitään ollut enkä todella haluakkaan,pelkään siis tauteja. Mies on erittäin kokenut ja hänellä ollut naisia todella paljon. Ja sehän tässä kauhistuttaa. Kuitenkin kutkuttaa ajatus viettää yö tämän miehen kanssa ja tietenkin käyttäisin kortsua,ilman ei ole mitään asiaa. Silti järkyttävä pelko jos saisin taudin vaikka kuinka sanoo ettei sellaisia ole,en usko tuollaisiin pelkkiin puheisiin.
Haluaisin tämän kokea ja nauttia elämästä,olisipahan vanhana kiikkustuolissa muisteltavaa hymyssä suin. Se vetovoima ja himo välillämme on jotakin aivan suurta. Tiedän että kyseessä olisi oikein intohimoinen yö toisissamme koko ajan kiinni. Olen ihan sekaisin hänestä nyt jo,vaikka pelkkää halaamista ja pussailua. Asioista olemme jutelleet ja selväksi tehty,että tästä ei tule mitään suhdetta,vain seksiä. Pelkään tavallaan ystävyyden menettämistä sen jälkeen ja kuinka sitten suhtautuisin häneen.
anna mennä nainen! elämä on liian lyhyt olla tekemättä jotain mitä haluaa ja mikä kiinnostaa. ikä ero ei ole este kunhan molemmat on täysiikäisiä!