Seksiriippuvaiset naiset
Olen pian 31 vuotta täyttävä mies täältä Helsingin kupeesta.
Haluan oppia tuntemaan seksiriippuvaisen naisen tai ylipäätään jonkun kokeneen tai asiasta innostuneen :) ps. yh-äidit huom!
Minulla oli kerran cam-seksi suhde yhden naisen kanssa. Kokemus oli mahtava, usein vain riisuiduimme pikkuhiljaa ja minä nautin toisen hiljaisesta voihkeesta tai toisinpäin. Sessiomme oli herkkiä ja sai minut tuntemaan itseni taas mieheksi.
Toivosin kokevani saman näin vuosien jälkeen jos palaset kohtavaat ja ehkäpä ihan luonnossa tällä kertaa.
Elämähän on lopulta kovin lyhyt hetki, joten haluan nauttia siitä kun en vielä ole keinutuolissa.
Lähetäthän pikkutuhman tai muuten vain jonkun kuvan osoitteeseen:
saunamies9@gmail.com
niin pääsemme alkuun.
Ps. ei haittaa vaikka luet tätä viestiä vuosien päästä
Se mikä oli outoa niin tämä nainen oli naimisissa, kaksi lasta ja sillee. Minun täytyy myöntää että minulta lopussa loppui kunto. Annoin myös kieli ja sormi/hieromasauvakäsittelyä, mutta ei sekään riittänyt. Sellainen huonommuuden tunne tuli että olenko sittenkään riittävän hyvä sängyssä. Voisitteko naiset vastata, saatteko te tarpeeksi seksiä? vai jäättekö ilman orgasmia, minkälaista seksi pitäisi olla että saisitte kunnon orgasmin?. kaipaan asiallisia vastauksia :)