Mistä johtuu ettei poikaystävä lähetä viestiä? :-(
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa suunnilleen 5kk. Olemme molemmat 20-vuotiaita ja poikaystävä on tällä hetkellä armeijassa. Voisin sanoa että suhteemme voi hyvin, mitä nyt pientä ikävää lukuunottamatta kun nähdään harvoin tuon armeijan takia. Mutta siis yleisesti aina kun nähdään niin mies huomioi minut ja seksi on hyvää. :-)
Olen kuitenkin alkanut miettiä että onko poikaystävä musta oikeesti kiinnostunut. Nimittäin minä olen pääsääntöisesti se, joka lähettää tekstiviestiä ja kysyy kuulumisia. Mies ei kauheasti vaivaudu mulle mitään pistämään. Tuntuu ärsyttävältä olla aina se keskustelun aloittaja. Miehen vastauksetkin viesteihini ovat lyhyitä ja sellaisia, että saa kuvan ettei miestä kauheesti minun asiani kiinnosta.
Olen ottanut asian puheeksi pari kertaa ja kysynyt häneltä, että mistä asia johtuu. Mies vastaa vain että ei ole tottunut tekstaamiseen vaikka hän lähettää kyllä kavereilleen viestejä. Myönnän että olen itse kova whatsappailija. Mutta toisaalta yksi läheinen kaveripoikanikin kysyy enemmän kuulumisia/tietää enemmän asioistani kuin poikaystäväni. Vähän ehkä outoa?
Kuitenkin hän on aika usein esimerkiksi paikalla whatsappissa (kyllä, käyn katsomassa milloin viimeksi nähty) mutta ei vaivaudu minulle mitään laittamaan...
Ristiriitaista tästä tekee se että aina kun nähdään niin poikaystävä on aivan ihana minua kohtaan ja itse unohdan tyystin tuon tekstaus asian joka minua vaivaa. Kahden kesken tuntuu että se oikeesti välittää tosi paljon. Mutta sitten kun se aina lähtee armeijaan niin mitään ei kuulu. Tämä ongelma oli jo ennen armeijaa. Ja on siellä armeijassa aina illalla vähintään se 5sek aikaa yksi viesti laittaa! :-/
Vähän aikaa sitten koitin että olin yhteensä 6 päivää laittamatta miehelle yhtään mitään viestiä. Aika on pitkä, enkä tosiaan muutenkaan ole miestä mitenkään viesteillä pommittanu (max 4 kertaa viikossa), koska on tuntunut ettei häntä kiinnosta. Ja kävi sitten niin että sorruin sen 6 päivän jälkeen itse laittamaan viestiä kun en kestänyt enää kun mies ei yllätys yllätys ottanut yhteyttä... :-(
Osaisko kukaan auttaa mua mistä tämä tekstaamattomuus voisi johtua? Kun muuten mies on aivan mahtava. Mutta aina kun ei nähdä tuntuu etten edes seurustele. :-(
Kommentit (26)
Tekstailee siis kuitenkin muille lähes koko ajan, muttei sinulle?
Poikkikseni on armeijassa. Olemme olleet yhdessä jo monta vuotta ja kaukosuhekkin tuttua vaikka nyt kylläkin asumme jo yhdessä. Emme kumpikaan ole mitään tekstailijoita. Laitamme aina joskus toisillemme viestiä toisinaan menee pitkäänki, ettei laiteta. Hyvän huomenen viestit ja hyvänyön viestit jäätät usein ainaiksi viesteiksi päivisi. Taas kun viikonloppuisin nähdään niin jutellaan kaikki asiat ja ollaan kunnolla yhessä. Puhelimessa ei puhuta ollenkaan jos ei ole mtn tärkeää ja nopeaa asiaa. Näin annan hänen keskittyä armeijaan, armeija kavereihin ja juttuihin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:53"]Jotkut miehet (pojat) nyt vaan yksinkertaisesti on sellasia. Ikävää mutta totta. Ei muutu ikinä. [/quote] Mä en ymmärrä miks? Vastaispa tähän ketjuun joku tuollainen mies kun mun poikaystävä niin sais edes vähän selkoa... Jotenkin vaan tuntuu hassulta että ei yhtään edes luulis miehen kaipaavan mua kun sillä ei ole minkäänlaista mielenkiintoo muhun sillon kun ei nähdä. :-( ap
[/quote]
Oliko se nyt niin, että et ole asiasta jutellut? Olet vain unohtanut, kun Kohtaatte?
Ei se ole sitten ihan hirveän iso asia? Jos iso asia on, niin kyllä juttelette..
Ehkä olette erilaisa tuossa asiassa.
Juttele silloin , kun näette. Turha vaivat omaa päätäsi, jos et kysy.
Oot vaan varma lomapano, ootappa vaan ku intti on ohi ni se sun POIKAystäväs sanoo sulle heiihei!
raakaa mutta kylmä tosiasia, jos mies on tosissaan & tykkää ja ikävöi, laittaa kyllä päivittäin edes yhden viestin ja kyselee kuulumiset. ei todellakaan pidä montaa päivää hiljaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:53"]Jotkut miehet (pojat) nyt vaan yksinkertaisesti on sellasia. Ikävää mutta totta. Ei muutu ikinä. [/quote] Mä en ymmärrä miks? Vastaispa tähän ketjuun joku tuollainen mies kun mun poikaystävä niin sais edes vähän selkoa... Jotenkin vaan tuntuu hassulta että ei yhtään edes luulis miehen kaipaavan mua kun sillä ei ole minkäänlaista mielenkiintoo muhun sillon kun ei nähdä. :-( ap [/quote] Sinulle han on poikaystava mutta hanelle sina et ole tyttoystava. Mika tassa on vaikeata ymmartaa? [/quote] No nyt en kyllä ymmärrä!! Ap
[/quote] He's not that into you.