Kysymys miehille matkustelusta, naiset saavat vastata miehen puolesta.
Minua jäi todella vaivaamaan toisessa ketjussa oleva väittämä, että miehet eivät tykkää matkustella. Siis ulkomaan lomia.
Vastaa ”ei”, jos mies ei omasta tahdostaan halua matkustaa mihinkäön.
Vastaa ”kyllä”, jos hän edes kerran vuodessa haluaa reissuun.
Kommentit (32)
Vastasin ei, koska mieheni tykkää matkustaa enemmän kotimaassa kuin ulkomailla, eikä haaveile ulkomaan reissuista joka vuosi. Käydään jossain Euroopassa ehkä joka viides vuosi mutta kotimaan matkailua harrastetaan pari kertaa vuodessa yhdessä ja mies myös työnsä ohessa toisinaan yksinkin. Itse olen vielä enemmän kotirotta kuin mies, joten en kaipaa matkustelua yhtään enempää. Itse tosin vähän ihmettelen, että miksi näissä keskusteluissa kotimaan matkailua ei lasketa matkusteluksi. Mikä Suomessa muka on vikana matkailunäkökulmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos matkustelu tarkoittaa sitä, että toimin päivät lapsenvahtina kun nainen ravaa kaupoissa niin en tykkää.
Jos taas pääsen valitsemaan mieluisen esimerkiksi luontokohteen niin todellakin tykkään.
Kenen lasten lastenvahtina joudut toimimaan?
Omien. Mutta jos vaimo saa suunnitella reissun, niin päivät menevät helposti siihen että minä koetan keksiä lapsille tekemistä jonkin random kaupungin kaduilla. Jos minä saan suunnitella, niin päivät voisivat kulua esim. retkipolulla, laskettelurinteessä tai rannalla.
Ei ole tuttavapiirissä markustusinto sukupuolesta kiinni. Miehet ehkä enemmän tekee kaverien kanssa reissuja (lisäksi erikseen reissut puolison/perheen kanssa eli miehet jopa reissaa enemmän) kuin naiset, naiset tuntuu reissaavan lähinnä vain puolison/perheen kanssa.
Kyllä se tykkää reissata, muttei niin paljon kuin minä.
Tavallaan tykkään matkustaa, mutta se ei ole minulle intohimon kohde tai henkireikä joten usein matkustusbudjetti kohdistuu muihin minulle tärkeämpiin asioihin joten usein jää matkustamatta.
M44
Vastasin ex miehen puolesta, kun ei nyt uuttakaan vielä ole. Ei tykännyt matkustaa. Vajaan 10v aikana pari kertaa käytiin jossain, mutta ei edes Tukholmaa pidemmällä. Kävin sitten yksin välillä.
Miten voi vastata miehen puolesta?
N-43
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Miten voi vastata miehen puolesta?
N-43
Kai nyt jokainen vaimo tietää, tykkääkö mies matkustella vai ei? Vai mistä ihmeestä sinä puhut miehesi kanssa?
En pidä matkustelusta enää. Sinkkuna ollessa kavereiden kanssa kyllä, ja jossain määrin vaimon kanssa ennen lapsia.
Vaimo on niin turvallisuushakuinen, että meidän ulkomaanreissut on aina samanlaisia eli tylsiä kohteesta riippumatta. Kerran vuodessa oli normaaliaikoina tämä kärsimys. Korona on ollut tässä suhteessa huippujuttu.
Lapissa kävin kavereiden kanssa kesällä kalassa. Hieno reissu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Suomessa muka on vikana matkailunäkökulmasta?
Ei korota miehen ja omaa statusta, ei voi leuhkia sosiaalisessa mediassa
Ei.
Matkustaa paljon työkseen. Harvoilla lomamatkoilla tutkailee bisneksiä.