Kun ei vaan löydä sitä kumppania
3 vuotta kohta sinkkuna. Niistä kahtena enemmän tai vähemmän aktiivista treffailua. Eikä mitenkään hampaat irvessä, pääsääntöisesti olen keskittynyt omaan perheeseen, ystäviin, harrastuksiin, työelämään, itsensä kehittämiseen ja olemaan onnellinen. Mutta kyllä minä sitä suhdetta kaipaan. Toiset löytää kumppanin tuosta vaan eron jälkeen. Itsellä on vaan loputtomasti keskusteluja ja treffejä, jotka ei johda lopulta mihinkään. Tinderissä jotain tuhansia tykkäyksiä, osumia joista ei synny mitään. Ihan turhanpäiväistä. En enää edes jaksa seuloa tota joukkoa. Ja joo, olen koittanut myös livenä löytää.
Jos olet samassa elämäntilanteessa niin vertaistukea tänne kiitos 🙏 Tiedän että en ole ainoa yksinäinen sinkku.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Laita kokeiluun Happy Panncake, se on ilmeisesti saanut kehuja? Ja onko muitakin sovelluksia, missä mahdollisesti mm. metrossa ja julkisissa tiloissa toisiaan silmin mittailleet ihmiset voi ottaa yhteyttä jälkikäteen :) ensivaikutelma kun jää toista katsoen, niin kiinnostus roihahtaa kun toisen kanssa pääsee juttelemaan uudelleen saman henkilön "löytämällä"
Täytyy kokeilla. Tuollanen sovellus olis ihan kiva, mutta en tiedä onko olemassa :)
Minulla oli huono kesäromanssi ja sen jälkeen sinkkuus on tuntunut tosi hyvältä. Otapa sellainen syysromanssi.
Kaikissa ei ole "vetovoimaa". Totuttele olemaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huono kesäromanssi ja sen jälkeen sinkkuus on tuntunut tosi hyvältä. Otapa sellainen syysromanssi.
Mulla oli huono kevätromanssi, mut ei menny sillä ohi kumppanin kaipuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ei ole "vetovoimaa". Totuttele olemaan yksin.
Kiitos näkemyksestäsi. Ap
Mulla on sama ongelma. En vain kelpaa kenellekään. Olen about kymmenen miehen kanssa chattaillyt tässä parin vuoden aikana ja vain yksi itsepintaisesti halusi tavata, vaikkei meillä edes synkannut aidosti. Muuten ne chatit vain tyrehtyvät parin päivän jälkeen aina. Enpä tosin itsekään ollut kenestäkään heistä kiinnostunut, mutta periaatteen tasolla aika lannistavaa.
T. Kohtalotoveri
Kiva tietää kuinka helppoa naisilla on kun kumppania etsii. Vai että niin vaikeaa valita kun ehdokkaita niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma. En vain kelpaa kenellekään. Olen about kymmenen miehen kanssa chattaillyt tässä parin vuoden aikana ja vain yksi itsepintaisesti halusi tavata, vaikkei meillä edes synkannut aidosti. Muuten ne chatit vain tyrehtyvät parin päivän jälkeen aina. Enpä tosin itsekään ollut kenestäkään heistä kiinnostunut, mutta periaatteen tasolla aika lannistavaa.
T. Kohtalotoveri
Sinulle siis ei kelpaa ketään. Tsättäilit varmaan joidenkien mallipoikien kanssa joilla on varaa valita.
Mulla sama. Paitsi että olen ollut yksin jo 14 vuotta. En toki koko aikaa ole jaksanut aktiivisesti deittailla vaan aina ajoittain tullut sellainen jakso.
Mulla on se että miehet tykkää ulkonäöstäni yleensä, mutta jotenkin sitten vaan ei henkilökemiat toimi. Seksikumppaneita kyllä löytyisi vaikka kuinka, mutta ei parisuhteeseen. itseäni taas ei pelkkä seksi kiinnosta. Olen kai jotenkin liian erikoinen persoona vaan monelle. Eipä sille mitään voi, nyt olen jo sopeutunut siihen että loppuikä selibaatissa ja sinkkuna. Parempi se niin on kuin "kelvata" jollekin niin että esittää eri ihmistä kuin oikeasti on, se on raskasta pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää kuinka helppoa naisilla on kun kumppania etsii. Vai että niin vaikeaa valita kun ehdokkaita niin paljon.
No ei kyllä. Suurin osa ei ole ollut niin kiinnostunut että haluaisi kanssani parisuhteeseen. Sit ne pari jotka on niin on olleet jotain 10 vuotta vanhempia tai alkoholisteja tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä. Suurin osa ei ole ollut niin kiinnostunut että haluaisi kanssani parisuhteeseen. Sit ne pari jotka on niin on olleet jotain 10 vuotta vanhempia tai alkoholisteja tms. Ap
Just joo seli seli
Kokeile lopettaa etsiminen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kohtalotoveri
Sinulle siis ei kelpaa ketään. Tsättäilit varmaan joidenkien mallipoikien kanssa joilla on varaa valita.
Sanoin juuri, ettei kukaan heistä kiinnostanut minuakaan pinnallisten kriteerien perusteella, mutta tutustumisen myötä olisin saattanut ihastua silti. Eipä kukaan heistä sitä yhtä lukuunottamatta sitten jaksanut jallittaa minua enempää.
T. Kohtalotoveri
Ap. Olen 54- vuotias, enkä koskaan ole seurustellut, koska en ole kelvannut kenellekkään kunnolliselle. Olisin kelvannut kertapanoksi tai jollekin pershäirikälle tms suhteeseen alisyettavaksi.Olen siis ruma nainen. Olisin halunnut miehen ja lapsia. 45- vuotiaaksi asti jaksoin uskoa ja toivoa. Nuoruuteni vietin paikoissa, joissa siihen aikaan pariuduttiin diskoissa ja baareissa. Minua käytiin hakemaan tanssimaan 18v-30v ehkä 5 kertaa, muuten sain istua yksin, kun kaverit vietiin ympäriltä tanssimaan. Nyt ole entistä rumempi, lihava ja vanha. Enää en haaveile kumppanista, elämä meni näin. Onneksi on koira, paras ystäväni ja elämäni suuri rakkaus. Ilo löytyy muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikäsi taitaa olla juuri ja juuri 18? Hommaa oikeita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olen 54- vuotias, enkä koskaan ole seurustellut, koska en ole kelvannut kenellekkään kunnolliselle. Olisin kelvannut kertapanoksi tai jollekin pershäirikälle tms suhteeseen alisyettavaksi.Olen siis ruma nainen. Olisin halunnut miehen ja lapsia. 45- vuotiaaksi asti jaksoin uskoa ja toivoa. Nuoruuteni vietin paikoissa, joissa siihen aikaan pariuduttiin diskoissa ja baareissa. Minua käytiin hakemaan tanssimaan 18v-30v ehkä 5 kertaa, muuten sain istua yksin, kun kaverit vietiin ympäriltä tanssimaan. Nyt ole entistä rumempi, lihava ja vanha. Enää en haaveile kumppanista, elämä meni näin. Onneksi on koira, paras ystäväni ja elämäni suuri rakkaus. Ilo löytyy muualta.
Siis itket olevasi yksin vaikka sinulla on elämäsi rakkaus? Sekopää
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Paitsi että olen ollut yksin jo 14 vuotta. En toki koko aikaa ole jaksanut aktiivisesti deittailla vaan aina ajoittain tullut sellainen jakso.
Mulla on se että miehet tykkää ulkonäöstäni yleensä, mutta jotenkin sitten vaan ei henkilökemiat toimi. Seksikumppaneita kyllä löytyisi vaikka kuinka, mutta ei parisuhteeseen. itseäni taas ei pelkkä seksi kiinnosta. Olen kai jotenkin liian erikoinen persoona vaan monelle. Eipä sille mitään voi, nyt olen jo sopeutunut siihen että loppuikä selibaatissa ja sinkkuna. Parempi se niin on kuin "kelvata" jollekin niin että esittää eri ihmistä kuin oikeasti on, se on raskasta pitkän päälle.
Jep. Itsellä on pitkiä seksittömiä aikoja, kun ei vaan löydy sitä kumppania ja irtoseksiä en halua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikäsi taitaa olla juuri ja juuri 18? Hommaa oikeita ongelmia.
33. En kyllä kysynyt sulta mitään, tää oli vertaistukiketju 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lopettaa etsiminen kokonaan.
Todennäköisyys löytää kyllä laskee tämän mukana. Kuinka paljon se laskee riippuu millaisissa piireissä liikkuu ja miten elää. Jos on laaja kaveripiirii jossa myös vastakkaista sukupuolta, harrastuksia ja työpaikalla potentiaalisia kumppaneita, niin ei se välttämättä laske niin mahdottoman paljon. Jos taas on "kotierakko" joka käy lähinnä töissä ja sielläkään ei ehkä ole etsityn sukupuolen vapaita edustajia, niin todennäköisyys löytää ketäänn etsimättä on lähellä nollaa.
Laita kokeiluun Happy Panncake, se on ilmeisesti saanut kehuja? Ja onko muitakin sovelluksia, missä mahdollisesti mm. metrossa ja julkisissa tiloissa toisiaan silmin mittailleet ihmiset voi ottaa yhteyttä jälkikäteen :) ensivaikutelma kun jää toista katsoen, niin kiinnostus roihahtaa kun toisen kanssa pääsee juttelemaan uudelleen saman henkilön "löytämällä"