Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kortonkiin pistellään reiät oikeaoppisesti?

Vierailija
05.10.2014 |

Ettei sitä huomaa ulkoapäin. Tarvitsen reikiä "nypykkäosaan".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi

Vierailija
2/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvin ja urheilun vuoksi vain. Kertokaa nyt vain vinkkinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuumentaa sitä ensin vaikka kuumassa vedessä että kumi haurenee ja sitten pistelet keski kohdasta useamman reiän.

Vierailija
4/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että avaat kortsun, vedät sen päähäsi ja pistelet puukolla parit reiät. Idiootti.

Vierailija
5/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistelin jatkuvasti vieraissa juoksevan exän kortonkikokoelman kokonaisuudessaan rei'ille. Parhaaksi näkemäni tapa oni työntää nuppineula varovasti pakkauksen muovireunojen välistä, pitää pakkauksesta tiukasti kiinni ja liikutella neulaa eteen ja taakse eri suuntiin. Kun pitää neulan kärjen koko ajan sormiensa välissä tuntumassa, ei vahingossa tee reikää pakkaukseen. Lopuksi neula pois ja pakkauksen reuna taas litteäksi. Jos kortonki hajoaa, kukaan ei huomaa, miksi se on hajonnut. Ja jos taas ei hajoa, ei kukaan huomaa mitään...ennen kuin... :)

Vierailija
6/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko exä jonkun paxuxi? xD

Vierailija
7/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu huvikseen. Ei mee rikki eikä valu mitään läpi. Et aika isoja reikiä sais tehä :-D

Vierailija
8/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:34"]Testattu huvikseen. Ei mee rikki eikä valu mitään läpi. Et aika isoja reikiä sais tehä :-D
[/quote]
Miten sä pistelit?

Vierailija
9/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulalla pakkauksen läpi muutamia reikiä.

Vierailija
10/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:26"]

Minä pistelin jatkuvasti vieraissa juoksevan exän kortonkikokoelman kokonaisuudessaan rei'ille. Parhaaksi näkemäni tapa oni työntää nuppineula varovasti pakkauksen muovireunojen välistä, pitää pakkauksesta tiukasti kiinni ja liikutella neulaa eteen ja taakse eri suuntiin. Kun pitää neulan kärjen koko ajan sormiensa välissä tuntumassa, ei vahingossa tee reikää pakkaukseen. Lopuksi neula pois ja pakkauksen reuna taas litteäksi. Jos kortonki hajoaa, kukaan ei huomaa, miksi se on hajonnut. Ja jos taas ei hajoa, ei kukaan huomaa mitään...ennen kuin... :)

[/quote]

Ymmärrän tavallaan sinun pahan olosi, mutta sitä en ymmärrä, miksi leikkiä potentiaalisesti alkunsa saavalla lapsella noin. Jos vahinko sattuisi, siinä joututtaisiin joko tekemään abortti tai lapsi saisi isäkseen vastuuttoman pettäjämiehen, joka ei lasta olisi halunnut. Kiva.

Vierailija
11/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies tiesi. Päätetttiin kokeilla hajoaako tai valskaako. Siitä ku oli juttua jossain. Joo hullut hyvit meillä :-D

Vierailija
12/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:41"]

[/quote]

Ymmärrän tavallaan sinun pahan olosi, mutta sitä en ymmärrä, miksi leikkiä potentiaalisesti alkunsa saavalla lapsella noin. Jos vahinko sattuisi, siinä joututtaisiin joko tekemään abortti tai lapsi saisi isäkseen vastuuttoman pettäjämiehen, joka ei lasta olisi halunnut. Kiva.

[/quote]

Ei minulla ollut paha olo. Olin pelkästään helpottunut päästessäni eroon miehestä, joka ei halunnut päästää minua lähtemään ja yritti estää lähtöni vihjailemalla väkivallasta. Miehellä muuten oli jo pari aikuista lasta, joiden elämään hän ei halunnut kuulua millään tavalla. Ja niitä kortonkeja hän tarvitsi miesten väliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
13/13 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:41"]

[/quote]

[/quote]

Ei minulla ollut paha olo. Olin pelkästään helpottunut päästessäni eroon miehestä, joka ei halunnut päästää minua lähtemään ja yritti estää lähtöni vihjailemalla väkivallasta. Miehellä muuten oli jo pari aikuista lasta, joiden elämään hän ei halunnut kuulua millään tavalla. Ja niitä kortonkeja hän tarvitsi miesten väliseen kanssakäymiseen.

[/quote]

Ja HIVkö on parempi vaihtoehto? Hulluja ihmisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi