Miten piristyä?
Tarttisin vähän pirteyttä ja innokkuutta. Mistähän sitä saisi? Nyt ei meinaa jaksaa tehdä yhtään mitään.
Kommentit (9)
Ulkoile. Ulos. Ulos. Ja ulos. Kävelylle. Liikunta ja ulkoilma piristää. Oikeasti! Kokeile min. puolen tunnin kävelyä ja tule kertomaan auttoiko!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:47"]
Ulkoile. Ulos. Ulos. Ja ulos. Kävelylle. Liikunta ja ulkoilma piristää. Oikeasti! Kokeile min. puolen tunnin kävelyä ja tule kertomaan auttoiko!
[/quote]
niinhän sitä sanotaan että ulkoilu piristää, mutta minulla toimii päinvastoin; väsyttää vaan entistä enemmän. Äsken tulin 5km kävelylenkiltä, kävin suihkussa ja tekis mieli ottaa torkut. :/
Suosittelen rasittavaa liikuntaa ja ihmisten tapaamista jos vain on mahdollisuutta.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:47"]
[/quote]
niinhän sitä sanotaan että ulkoilu piristää, mutta minulla toimii päinvastoin; väsyttää vaan entistä enemmän. Äsken tulin 5km kävelylenkiltä, kävin suihkussa ja tekis mieli ottaa torkut. :/
[/quote]
Mulla ihan sama juttu. Inhoan mieluummin ulkoilua kuin tykkään.
Ulkona vaan väsyy ja sitten ei jaksa tehdä senkään vertaa. Menee kaikki voima ja energia tuolla pimeässä sateessa tarpomiseen ja sitten on ihan naatti kun tulee kotiin. En ihan sitä tosiaan hae vaan sitä, että saisin intoa tehdä asioita.ap
Ai, se väsymys olikin psyykkistä sorttia! Sitten on parempi hankkiutua pitämiensä asioiden pariin, eikä käyttää väsymystä tekosyynä lekotteluun.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:55"]Ai, se väsymys olikin psyykkistä sorttia! Sitten on parempi hankkiutua pitämiensä asioiden pariin, eikä käyttää väsymystä tekosyynä lekotteluun.
[/quote]
Mistä sä sen keksit? Siitäkö kun ap ei saa energiaa ulkoilusta?
Mulla sama. Siihen lisäksi vielä paljon unentarvetta. Ajattelin hakea apteeksista rautakuurin. Jospa se auttaisi.