Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pyykkäätte?

Vierailija
05.10.2014 |

Minä olen yrittänyt keskittää pyykit yhdelle päivälle, koska ei oo ihan mun lempihommia. Nyt on vaan alkanu tuntumaan että se kerran viikossa ei riitä. Ollaan kuitenkin pieni 2+2 hengen perhe. Kuinka usein te muut pyykkätte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 pyykkäyskertaa viikossa. Riippuu treenien määrästä. Sinkkutalous.

Vierailija
2/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 hengen perhe ja meillä menee 5-8 koneellista pyykkiä viikossa. Ei se kamalaa hommaa ole, konehan ne pyykit pesee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin koneellinen. Ja esim eilen lauantaina 5 koneellista, ja tänään 1.

Eilen oli 2 murkun ja minun+miehen petivaatteiden vaihto ja lisäksi pyyhkeitä ja lapsen treenikamoja perus tumman pyykin lisäksi. Ja tänään koneellinen valkopyykkiä.

Vierailija
4/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ainakin treenikamat. Usein toinenkin koneellinen hienopesua esim. duunivaatteita tai alusvaatteita. Viikonloppuisin lakanat, pyyhkeet jne. 2 aikuista ja1 lapsi

Vierailija
5/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneellinen, pari ehkä kahden viikon välei. Taloudessamme on kaksi aikuista.

Vierailija
6/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 koneellista viikossa. 2 aikuista.

Vierailija
7/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari koneellista viikossa.

Vierailija
8/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 koneellista viikossa, 4-henkinen perhe. Yleensä viikonloppuisin pyykkäileen, nytkin on kone käynnissä.

(Ja lakanat pesulassa)

Vierailija
9/9 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa. Joskus pesen kolmekin koneellista päivässä, toisinaan menee viikkoa-kaksi pesemättä yhtään. Keskimäärin varmaan pari koneellista vaatteita ja yksi liinavaatteita/pyyhkeitä viikossa.