Pop Eilen Toissapäivänä -ohjelma ei saa loppua
Taisteluun siskot ja veljet, jotta tuo mainio ohjelma pysyisi sunnuntaiohjelmistossa. Jos säästöjä haetaan, voitaisiin urheilulähetyksistä poistaa nuo kaikenmaailman asiantuntijat. Kuinka kalliiksi tuleekaan lähettää liuta eri urheilulajien asiantuntijoita YLE.n selostajien seuraksi jonnekin huitsin nevadaan. Onneksi taitoluistelua on alkanut selostaa Anu-Liisa Uotila, hän on todellinen asiantuntija, koska on lajin valmentaja.
En ole koskaan ollut yhdestäkään asiasta samaa mieltä Erkki Tuomiojan kanssa, mutta nyt löytyi ensimmäinen asia, josta olen samaa mieltä täydestä sydämestäni. Tuomioja haluaa nostaa kansanliikkeen Hectorin ohjelman puolesta. Minä kävin jo laittamassa Tuomiojan facebook-sivulla yläpeukun. Aletaanko porukalla pommittamaan YLE:n pääjohtajaa sähköposteilla ja käydään tykkäämässä Tuomiojan sivuilla.
Kommentit (12)
Mitähän säästämistä tuossakin ohjelmassa on ?
"- Menneellä viikolla tämän ohjelman tuottaja ilmoitti minulle virallisesti, että ohjelma on tulossa tiensä päähän vuoden lopussa. Syytä ohjelman lopettamiseen ei kerrottu, mutta kyseessä lienevät säästötoimet, Hector sanoi ohjelmassaan HS:n mukaan."
Sori, tuntematon ohjelma ei herätä taisteluun.
Kaksi postinsaajaa lisää YLE:n porukoista, toista haastateltiin eilen illan pääuutislähetyksessä ja toinen oli antanut Hesarille lausunnon. Ja nimet ovat Marja Keskitalo ja Saila Mattila. S-postiosoite on muotoa: etunimoi.sukunimi(at)yle.fi. Postia menemään ja paljon. Minä olen laittanut jo neljälle ihmiselle s-postia tästä.
Jep, s-postia osoitteeseen lauri.kivinen@yle.fi, herra on toimitusjohtaja. Kunhan tukitaan hänen s-postinsa, voi jotain alkaa tapahtumaankin.
Minä laitoin jo sähköpostia tuolle yllä mainitulle herralle. Olisiko muita, joille viestejä voisi laittaa, kuka on ko. ohjelman vastaava toimittaja, hänellekin voisi laittaa postituksia.
Toivotonta. Pitää hyväksyä, että radion musiikkiohjelmien aika on ohi muualla kuin klassisella puolella. Ns. kevyttä musiikkia soitetaan soittolistalta, ja toisiaan kovasti muistuttavien kappaleiden välillä juontaja sanoo läpähöpö ja toinen juontaja kommentoi terävästi löpöhihi. Jjjjaaa sitten Jennijannijohanna ja Saako sydän rakastaa...
Mitä prklettä ne taas YLEssä säätää ??? Óhjelma ei saa missään nimessä loppua!! Yrittävät tietysti tilalle jotain älytöntä keskusteluohjemaa. Lujasti s-postia tuolle Kivisen säätäjälle.