Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että poikaystäväni on ihastunut kaveriini

Vierailija
05.10.2014 |

Poikaystäväni puhuu usein kaveristani ja kyselee tämän kuulumisia. Kehuu kuinka kaunis tämä on. Yhteisissä illanistujaisissa hakeutuu usein tämän seuraan keskustelemaan. Kaverini on todella kaunis ja miehet kiinnostuvat aina hänestä. On "vienyt" minulta monta ihastustani. Nyt pelkään että hän vie poikaystävänikin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi.

Vierailija
2/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävältä kuulostaa..kerro poikaystävällesi että hänen käytöksensä herättää epäilyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se monesti menee. Kaverini oli aikoinaan ihastunut kaikkiin poikaystävänsä kavereihin jopa tämän veljeen. Ei saanut vastakaikua niin joutui tyytymään poikaystäväänsä. Ihmetytti kyllä miten tuo poikaystävä oli niin tyhmä ettei huomannut mitään. Oli niin näkyvää se liehittely ja kyseli jopa poikaystältään näistä.

Vierailija
4/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon asiasta poikaystäväni vaikuttaa vihaiselta ja sanoo että kuvittelen..Olen myös kertonut mitä aiemmin on tapahtunut kaverin kanssa mutta hän vain kohauttelee olkiaan. Ap

Vierailija
5/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhä ystävä ihmisen kanssa joka "vie" poikaystävät?!

Jos poikaystävä ei ymmärrä huoltasi eikä ota sinun tunteitasi huomioon ja yhä oikein hakeutuu tämän "ystäväsi" seuraan niin eipä ole kummoinen poikaystävä.

Ihmiset joihin ei voi luottaa eivät ole ystävyytesi tai rakkautesi arvoisia. 

Vierailija
6/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ihastunu kaveriisi. Jätä se

Vierailija
7/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sama tilanne. Otin sekä kaveriin, että mieheen etäisyyttä.

Vierailija
8/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne. Ovat joka illanistujaisissa jossain nurkassa nauramassa keskenään ja käyvät yhdessä röökillä. Raivostuttavaa

Vierailija
9/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän kiinnostuneelta ystävästäsi..

Vierailija
10/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusasi joskus kun kaverini poikaystävä aina humalassa yritti hiplata ja kouriakin - vielä tyttöystävänsä nähden. Vaihdoin aina paikkaa ja väittelin kundia kun pelkäsin että kaveri syyttää minua.