Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun naispuolinen hyvä ystäväsi kiinnostuu sinusta?

Vierailija
31.08.2021 |

Elikkä ongelma on seuraava, että hyvä ystäväni, kaikista läheisin, on samanikäinen nainen kuin minä itse, 19v. Ongelma on seuraava, että kun olimme bilettämässä niin hän tunnusti minulle että on rakastunut minuun. Itse olen hetero ja järkytyin asiasta, vaikka toisaalta ymmärrän että ei kukaan tunteillensa mitään voi. Kerroin hänelle etten ole kiinnostunut. Olemme joskus pienessä sievässä suudelleet kun ollaan miesten reaktioita haluttu katsoa (kukapa ei olisi), onko tästä voinut syntyä väärä kuva? Lähetänkö kenties signaaleja joista hän päättelee että olisinkin kiinnostunut, mutta esitän vaikeasti tavoiteltavaa??

Jutun mutta tulee siinä, että hän ei ole antanut periksi vaan edelleen yrittää minua eri tavoin ja minä taas en halua katkaista hyvää ystävyyttä.

Miten saan hänet lopettamaan tämän käytöksen niin etten kuitenkaan satuta hänen tunteita ja aiheuta välirikkoa?

Haluan vaan palata siihen ystävyyteen mikä meillä ennen oli.

Ja ei mitään trollauksia alle vaikka tämä onkin vauva.fi, tarvitsen oikeita toimivia vinkkejä.

Sofia

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on rakastunut sinuun niin siinä tapauksessa voi olla mahdotonta olla satuttamasta toisen tunteita, jos haluat pysyä vaan ystävänä. Friendzoneen jääminen on naisellekkin kova paikka, jos on toiseen rakastunut.

Vierailija
2/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän pitää sinua bi-seksuaalina vähintään? Jos olet hetero niin kerro hänelle se. Jos et niin pyydä hänet käymään luonasi ja kerro syvällisesti miltä sinusta tuntuu ja että haluaisit jatkaa vain ystävinä kuten ennenkin. Tee se niin selväksi kuin mahdollista, mutta kuitenkin niin että et halua häntä satuttaa, koska häneen sattuu varmasti kohdata asia. Ilmeisesti hän ei ole siihen vielä pystynyt tai yrittää sinua jos kääntäisit mielesi. Jatkossa elä suutele hänen kanssaan missään tapauksessa sillä se varmasti repii hänessä haavoja.

Terveisin,

ex-ystävän torjuma bi-seksuaali nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotkut saa ihmissuhde ongelmista niin vaikeita ja draamaa sisältäviä. Sano vain että nyt tämän on loputtava ja palattava entiseen.

Vierailija
4/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu hänet syömään, vähän viiniä ja siinä samassa sitten perustelet asian. Muista halata sitten kun toista itkettää ja kerro että pysyt ystävänä tämän vierellä loppuelämän kyllä.

Vierailija
5/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oisin jo pano hommissa

Vierailija
6/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa voi muuta kuin sanoa suoraan, että sinäbet ole rakastunut häneen ja jos ahdistelu ei lopu, niin ette voi nähdä enää ollenkaan. Olette lapsia vielä, mutta nyt olisi hyvä aika opetella seisomaan sanojensa takana.

Vierailija
7/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora puhe auttaa.

Vierailija
8/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinun on tehtävä rajanveto. Kerro, että raja kulkee tässä. Sinä olet hetero ja jos haluaa naisseuraa, on haettava muualta.

Vierailija
9/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota miettii miten suhtautuisin jos sattuisi omalle kohdalle, niin olisipa aika kimurantti kysymys. En haluaisi esim. saunailtoihin osallistua, jos tämä seksuaalista kanssakäymistä haluava olisi niihin myös tulossa. En tuntisi oloani muuten kovin luontevaksi. Miesten kanssa eri juttu, koska heillä vapaa-aikana enimmäkseen eri kuviot ja piirit. Siis jos pitäisi pakit jollekin miehelle antaa. Ystävyyttäni tällaisen henkilön kanssa se muuttaisi ihan varmasti, jos nyt yleensä säilyisi. Ehkä käytäisiin kahvilla tai kävelylenkeillä, mutta siihen se jäisi.

Ap: joka tapauksessa keskustelua ja rajanvetoa tuo vaatii, jos aiot kontaktin säilyttää häneen.

Vierailija
10/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy tilanteesi kateeksi. Teit niin tai näin, enemmän tai vähemmän poskelleen menee. Ehkä kuitenkin täysin suora puhe satuttaa loppujen lopuksi vähiten.

Vierailija
11/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, teinit on niin tyhmiä

Vierailija
13/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot avoimesti ja vakavasti, että et tule koskaan olemaan kiinnostunut hänestä ja että hänen on lopetettava iskuyrityksensä, jotta pystytte säilyttämään ystävyyden, joka on sinulle tärkeä. Se voi tuntua hänestä pahalta, mutta elämässä on joskus tilanteita, joissa ihmisistä tuntuu pahalta, eikä sille voi mitään. Se on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin se, että et tee mitään ja pahimmassa tapauksessa ystävyys rapautuu hänen käytöksensä takia.

Vierailija
14/35 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toiseen sattuu varmasti. Sitä ei voi välttää, mutta uskon että hän arvostaa sitä, että kerrot asian suoraselkäisesti etkä vitkuttele asialla enää sillä sen pidentäminen sattuu toiseen vaan enemmän.

Vierailija
15/35 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein ajattelit kun suutelit bi-seksuaalisen ystäväsi kanssa? Etkö ymmärrä että se saa hänet vaan kiinnostumaan susta viimeistään siinä vaiheessa jos ei aikaisemmin ollut ja ruokkii sellaisia signaaleita että olet hänestä kiinnostunut.

Vierailija
16/35 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein ajattelit kun suutelit bi-seksuaalisen ystäväsi kanssa? Etkö ymmärrä että se saa hänet vaan kiinnostumaan susta viimeistään siinä vaiheessa jos ei aikaisemmin ollut ja ruokkii sellaisia signaaleita että olet hänestä kiinnostunut.

Kyllä itsekkin olen suudellut parin bi-seksuaalisen ystävän kanssa pienessä sievässä. Se ei mikään iso juttu ole, mutta tosi kivaa viatonta naisten välistä villittelyä.

Vierailija
17/35 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten jotkut saa ihmissuhde ongelmista niin vaikeita ja draamaa sisältäviä. Sano vain että nyt tämän on loputtava ja palattava entiseen.

Et selvästikkään ymmärrä meitä naisia. Ihmissuhde asiat eivät koskaan ole yksinkertaisia meille, naisen tunteista puhumattakaan. Tapaile muutamaa naista niin alat oppia miten naisen logiikka toimii.

Vierailija
18/35 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kyllä olet itse ihan niitä signaaleita antanut, että on kiinnostusta ja sitten ihmettelet että miten päädyt tilanteeseen jossa toinen kertoo tunteistaan. Nyt särjät ystäväsi sydämmen mitä sanotkaan hänelle.

Vierailija
19/35 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele

Vierailija
20/35 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava keissi nimenomaan 19v:nä. Kaveri tunnusti ihastumisensa. Minä en ole ikinä ollut pätkääkään kiinnostunut hänestä. Hyvä kaveri vain. (Suoraan sanottuna tietyt osa-alueet hänessä kuvottaa, mm epäsiisteys). En tiedä hänen tunteistaan. Myöhemmin lähinnä vitsailtiin asiasta. Nyt siitä jo yli 10v.

Ole onnekas että olet se joka ei ole kiinnostunut. Kuitenkin pitäisin vähän välimatkaa alkuun ja välttelisin vuoden-parin ajan puhumusta mitään ihastumisiin liittyvää (siis ihastumista johonkin mieheen/seurustelua). Niin mekin tehtiin aikoinaan.