Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun naispuolinen hyvä ystäväsi kiinnostuu sinusta?

Vierailija
31.08.2021 |

Elikkä ongelma on seuraava, että hyvä ystäväni, kaikista läheisin, on samanikäinen nainen kuin minä itse, 19v. Ongelma on seuraava, että kun olimme bilettämässä niin hän tunnusti minulle että on rakastunut minuun. Itse olen hetero ja järkytyin asiasta, vaikka toisaalta ymmärrän että ei kukaan tunteillensa mitään voi. Kerroin hänelle etten ole kiinnostunut. Olemme joskus pienessä sievässä suudelleet kun ollaan miesten reaktioita haluttu katsoa (kukapa ei olisi), onko tästä voinut syntyä väärä kuva? Lähetänkö kenties signaaleja joista hän päättelee että olisinkin kiinnostunut, mutta esitän vaikeasti tavoiteltavaa??

Jutun mutta tulee siinä, että hän ei ole antanut periksi vaan edelleen yrittää minua eri tavoin ja minä taas en halua katkaista hyvää ystävyyttä.

Miten saan hänet lopettamaan tämän käytöksen niin etten kuitenkaan satuta hänen tunteita ja aiheuta välirikkoa?

Haluan vaan palata siihen ystävyyteen mikä meillä ennen oli.

Ja ei mitään trollauksia alle vaikka tämä onkin vauva.fi, tarvitsen oikeita toimivia vinkkejä.

Sofia

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole sitä. Sitten tiedät tykkäätkö.

Vierailija
22/35 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, teinit on niin tyhmiä

Sanotko näin omille lapsillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ihastuja ja oltiin 17 -18v eli aika kauan aikaa sitten. Tunnustin sen tuolloin ikään kuin olisin joskus ollut ihastunut häneen mutta että olisi jo hiipumassa. Totuutta siis sivellen. Hän sanoi ettei mitään hätää ja olisin voinut aikasemmin kertoa? No meni tietysti toisen kanssa yhteen.

Vierailija
24/35 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia varmasti on vaikea, niin sinun pitää hänet kutsua tiukkaan keskusteluun missä asia käydään juuriaan läpi ettei tilanne enää veny. Toisen tunteet voi vaan kasvaa jos venytät perusteellista asian kohtaamista hänen kanssaan.

Vierailija
25/35 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia rohkeasti puheeksi. Eipä käy tilannetta kyllä kateeksi, mutta toivottavasti ymmärrät että olet ollut itse sitä aiheuttamassa. Itse en kyllä suutelisi bi-seksuaalisten kavereiden kanssa ja leikkisi heidän tunteillaan.

Vierailija
26/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo Porvoosta pukenut fantasiansa sanoiksi.

Vierailija
27/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna säälipillua sille.

Vierailija
28/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy varovasti että kuinka vakavissaan hän on ja kerro sitten varovasti omat tunteet. Huonostihan tämä päättyy, mutta nyt on sinun käsissä että miten huonosti. Paras on toimia suoraselkäisesti suoraan puhumalla ystävällisesti

Vierailija
29/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähestyisin niin, että kun olen jo sanonut olevani hetero, antaisin sen näkyä puheissani yli. Tekisin itsestäni ei-kiinnostavan ja ehkä yliampuisin ämmämäisyyttäni ja miesintoilua jotta seksuaalisuuteni ei jäisi ollenkaan kysymysmerkiksi. Samalla kohtelisin ystävää ystävällisesti tietysti (Mutta minun on vaikeaa ymmärtää että olisin voinut suudella häntä koskaan kun tosiaan olen hetero. Ehkä olet muitakin signaaleja pikkupäissäsi lähettänyt? Sen pitää loppua).

Vierailija
30/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit bensakanisterin vierellä sytkärillä leikkimään. 

Vierailija
31/35 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma että olet hetero? Monesti sitä ei välttämättä huomaa aluksi, mutta sitten huomaa, kuten itsellekkin kävi yhtäkkiä, että kyllä naisetkin seksuaalisesti kiinnostaa. Itselläkin alkoi suutelulla minkä piti olla viatonta.

Vierailija
32/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma että olet hetero? Monesti sitä ei välttämättä huomaa aluksi, mutta sitten huomaa, kuten itsellekkin kävi yhtäkkiä, että kyllä naisetkin seksuaalisesti kiinnostaa. Itselläkin alkoi suutelulla minkä piti olla viatonta.

Ei kai sitä pakko ole toisen kanssa ruveta seurustelemaan (jos ei tunne vetoa), vaikka molemmat olisivat saman seksuaalisen suuntauksen omaavia? Vai onko tähän bisseillä jokin oma sääntö, kun niitä on sen verran vähemmän koko väestöstä?

Vierailija
33/35 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minua haittaisi, ellei kaveri sitten tekisi jotain epämiellyttävää. On minulla pari miespuolistakin ystävää, jotka haluaisivat olla enemmän kuin ystäviä. Mutta tekisin kyllä selväksi, että haluan olla vain ystävä, jos siinä jotain epäselvyyttä olisi.

Vierailija
34/35 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten ihan varmaa, että hän on tosiaan rakastunut eikä vain vähän ihastunut. Pienessä sievässä voi tulla liioiteltua asioita...

Vierailija
35/35 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut alas ja alapäätä lipittämään, voi olla että tykkäätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme