Mitä kaikkea olet tehnyt pöntöllä istuessasi?
Eli kun olet ollut pitkällä istunnolla?
Mä olen :
-nyppinyt samalla kulmakarvoja
-lukenut lehteä/kirjaa
-siivonnut pöntön vieressä olevaa kaappia
Kertokaa mitä te teette samalla? :D
Kommentit (21)
Juonut kahvia, pelannut erään pelin läpi 2.5h kesti :D Kahtonut sarjoja.
Olen joskus runkannut samalla. Piti koittaa, miltä tuntuu. Olin vähän kovalla, ja kun pökäle venytti peräaukkoa ulos tullessaan, niin tuntui kieltämättä extrahyvältä.
Lukenut lehtiä
Ollut netissä tabletilla tai puhelimella
Nyppiny kulmat
Meikannut
Harjannut hiukset
Puriatanut finnejä tai mustapäitä
Putsannu korvat
Heilutellut sitteriä missä istuu itkevä vauva
Listaa voisi jatkaa loputtomiin, en nimittäin ikinä istu pöntölle ellei ole jotain viihdykettä :D
En mitään ylimääräistä. Hoidan pönttöhommat aina nopeasti ja tehokkaasti :)
Oudoin on varmaan eiliseltä: laitoin kissan ruokakuppiin märkäruokaa ja muussasin sen sopivaksi samalla kun istuin pissillä.
Mulle on käynyt niin että olen niin paljon muuta touhunnut,viestitellyt,järjestellyt allaskaappeja,kaivanut nenää jne jne,että olen unohtanut kakkimisen kokonaan :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:45"]
Olen tekemässä uutta poikamiesasuntoa itselleni. Olen miettinyt, että tekisin vessaan siirrettävän telineen läppärille.
[/quote]
Jos et ole naistenmies niin osta joku kuivakäymälä tietokonetuoliksi ;)
Ostanut omakotitalon. Kauppa oli vaiheessa, ja kiinteistönvälittäjä onnistui soittamaan juuri kun olin pytyllä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:09"]
Kuvasin omaa paskomistani.
[/quote]
Harjannut hiuksia,pessyt hampaita,lukenut,puhunut puhelimessa,ohjeistanut lasta,laulanut lapselle,leikannut kynsiä,itkenyt,raivonnut,nauranut jne
Juuri nyt täällä ja pöntöllä samaan aikaan :)
pessyt hampaita, ollut puhelimessa, bloggaillut, lukenut lehteä, riidellyt, silittänyt koiraa, selannut nettiä..
syönyt, puhunut puhelimessa, lukenut, pelannut puhelimella, vaihtanut housuvaippaa lapselle...
Ilman lehteä paskantaminenhan on jo ajatuksena lähes mahdoton, eikä siinä sitten muita puuhia tarvitsekaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:20"]
SYÖNYT???!!!
[/quote]
No ei nyt tietenkään mitään kunnon ateriaa kukaan vessaan vie.
Sämpylän ja maitolasin voi kakalle hyvin ottaa mukaan.
Olen tekemässä uutta poikamiesasuntoa itselleni. Olen miettinyt, että tekisin vessaan siirrettävän telineen läppärille.