Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotettavan ihmisen tunnusmerkit? Sinun mielestäsi?

Vierailija
04.10.2014 |

Millaista ihmistä pidät luotettavana, ja millä perusteella? Jos ajatellaan, ettet tunne häntä kovin hyvin vielä. Mikä tekee ihmisestä luotettavan oloisen? :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tunnusmerkeistä voi päätellä luotettavan ihmisen:

- puoluekanta (mielellään Vasemmistoliitto, ei ainakaan kok, kd tai ps)

- suhtautuminen uskontoon (uskovaisia en pidä luotettavina)

- hiusten väri (kanapersetukkaiset ym. räikeät ja epäsovinnaiset hiustyylit eivät herätä luottausta)

- naisilla liiallinen meikin käyttö ja miehillä liiallinen hajuvesien käyttö herättää epäluottamusta

- hyvät hampaat kertovat hyvistä elämäntavoista eli siis lisäävät luotettavuutta

Vierailija
2/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:17"]Näistä tunnusmerkeistä voi päätellä luotettavan ihmisen:

- puoluekanta (mielellään Vasemmistoliitto, ei ainakaan kok, kd tai ps)

- suhtautuminen uskontoon (uskovaisia en pidä luotettavina)

- hiusten väri (kanapersetukkaiset ym. räikeät ja epäsovinnaiset hiustyylit eivät herätä luottausta)

- naisilla liiallinen meikin käyttö ja miehillä liiallinen hajuvesien käyttö herättää epäluottamusta

- hyvät hampaat kertovat hyvistä elämäntavoista eli siis lisäävät luotettavuutta
[/quote]

:D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo, näköjään turhaa lauantai-iltana täällä kysellä tällaisia.

Vierailija
4/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei puhu muiden asioita minulle

-Ei puhu loukkaavasti muista, ainakaan joistain pikkuasioista johtuen. Eli ei siis jauha sellaista "seki sano sen sellasella äänensävyllä, siiis voitko kuvitella"

-Tekee sen, minkä on sanonut tekevänsä

-Jos "ulkonäöllisiin" piirteisiin mennään, niin kai se on lähinnä siisteys ja selkeä, avoin ilmaisutapa

Vierailija
5/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän mun vastaus katosi? Mut hyvin samoja laitoin kuin 5. Se miten ja mitä joku puhuu muista kertoo aika paljon. Olemukesta laitoin ensin myös siisteyden mutta vedin sen takaisin, ei sekään tai sen puute aina ole tae suuntaan eikä toiseen. Mutta joku aitous/vilpittömyys olemuksessa täytyy olla.

Vierailija
6/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:13"]Millaista ihmistä pidät luotettavana, ja millä perusteella? Jos ajatellaan, ettet tunne häntä kovin hyvin vielä. Mikä tekee ihmisestä luotettavan oloisen? :)
[/quote]
Ei yritä mustamaalata muita sinulle, tekee sen mistä on sovittu. Suuri osa ihmisistä on mun mielestäni luotettavia kunnes toisin ilmenee. Tai no on muutamia ihmistyyppejä joista näkee jo etukäteen että ei kannata luottaa. Sen vaan tietää. Silmistä usein näkee onko ihminen aito vai huiputtaako. Usein epäluotettava ihminen pälyileekin muualle kun puhuu sulle.

Vierailija
7/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:37"]

-Ei puhu muiden asioita minulle

-Ei puhu loukkaavasti muista, ainakaan joistain pikkuasioista johtuen. Eli ei siis jauha sellaista "seki sano sen sellasella äänensävyllä, siiis voitko kuvitella"

-Tekee sen, minkä on sanonut tekevänsä

-Jos "ulkonäöllisiin" piirteisiin mennään, niin kai se on lähinnä siisteys ja selkeä, avoin ilmaisutapa

[/quote]

LOL. Missäköhän tällaisiin ihmisiin törmää?

Vierailija
8/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii, että puhuuko hän asioitasi muille, on se helppo tietää kun kun seuraa puhuuko hän muiden asioita sinulle. Ulkonäön merkitykseen luotettavuusasiassa en usko. Puoluekanta saattaa merkitä jotain, kokkariin en luottaisi. Kaikissa kouluissa ja työpaikoissa ovat olleet pahimpia lusmuilijoita ja häikäilemättömiä selän takana keinottelijoita.

Vierailija
9/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan lyhyet kädet tai liian pieni pää.

Vierailija
10/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:53"]Ei ainakaan lyhyet kädet tai liian pieni pää.
[/quote]

Joo ei. Helvetin iso pää ja jumalattoman pitkät kädet on varmoja luottamuksen merkkejä.

Vierailija
11/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, ei hölötä turhia. Katsoo silmiin. Ei teeskentele.

Eniten luotan lievästi aspergereihin, koska he eivät valehtele juuri koskaan. 

Lipevät ihmiset ja sosiaaliset kiipijät kierrän kaukaa. 

Vierailija
12/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota silmiin katsomista pidetään luottamuksen merkkonä? Mun on hankala katsoa ihmisiä silmiin. Olen ujo, vaikka yritän olla reipas katse hapuilee muualle kun puhun. En vaan pysty katsoa kauaa suoraan silmiin. En silti ole epäluotettava.

Vierailija
13/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:03"]

Miksi tuota silmiin katsomista pidetään luottamuksen merkkonä? Mun on hankala katsoa ihmisiä silmiin. Olen ujo, vaikka yritän olla reipas katse hapuilee muualle kun puhun. En vaan pysty katsoa kauaa suoraan silmiin. En silti ole epäluotettava.

[/quote]

Ei se olekaan normaalia katsoa herkeämättä silmiin. Itsekin katson välillä muualle, ihan kohteliaisuuttani. Sellainen silmiin tuijottaminen on mielestäni ainoastaan rakastuneille.

12

Vierailija
14/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:03"]

Miksi tuota silmiin katsomista pidetään luottamuksen merkkonä? Mun on hankala katsoa ihmisiä silmiin. Olen ujo, vaikka yritän olla reipas katse hapuilee muualle kun puhun. En vaan pysty katsoa kauaa suoraan silmiin. En silti ole epäluotettava[/quote]Ja mä huomaan et kun keskityn puhumaan tai kuuntelemaan niin en todellakaan katso silmiin vaan ohi :) Enkä valehtele tai suunnittele huijauksia :)

Vierailija
15/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sanota et psykopaatti tuijottaa herkeämättä silmiin. Eli sen silmiinkatsomisen voi unohtaa.

Vierailija
16/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:10"]

Eikös sanota et psykopaatti tuijottaa herkeämättä silmiin. Eli sen silmiinkatsomisen voi unohtaa.

[/quote]

Luitko kommentin 14? Vai onko vika ymmärryksessä?

Ai niin. Tyhmiin ihmisiin en myöskään luota, koska voivat ihan uunouttaan möläytellä asioitani muille.

Vierailija
17/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:11"]

[/quote]

Ai niin. Tyhmiin ihmisiin en myöskään luota, koska voivat ihan uunouttaan möläytellä asioitani muille.

[/quote]Anteeksi mitähän tarkoitat? Minä tarkoitin että "kautta aikojen" suoraan silmiin katsomista on pidetty rehellisyyden ja luotettavuuden merkkinä. En kohdistanut sitä kenellekään erityisemmin. Ihan yleisellä tasolla. Paljon on sitkeitä uskomuksia jotka ajan myötä paljastuvat vääriksi.

Vierailija
18/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:11"]

[/quote]

[/quote]Ja mä en luota ihmisiin jotka tekee pikaisia johtopäätöksiä tuntemattomista av-palstalla.

Vierailija
19/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten hän puhuu muista ihmisistä kertoo paljon. 

Vierailija
20/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sellaiset voi olla epäluotettavia jotka ottaa herkästi asiat henkilökohtaisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme