Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö minun nousta sohvalta, kun puolisolle tulee vieras?

Vierailija
31.08.2021 |

Ei millään jaksaisi, mutta lienee epäkohteliasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän epäkohteliasta, joo.

Vierailija
2/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, makaa rauhassa. Ei se vieras sua tullut tapaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä nousisi. Sanon sohvalta moi ja jatkan oleskelua omalla sohvallani miten huvittaa.

Vierailija
4/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolison vieras on sellainen, joka käy usein, en nousisi sohvalta vaan tervehtisin vaan. Harvinaisemman vieraan tullessa nousisin tervehtimään.

Vierailija
5/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
6/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko nousta sohvalta. Jos olisi kokonainen pariskunta tullut vieraaksi niin ehkä vähän saattaisivat odottaa että isännöinninkin hoitaa pariskunta eikä toinen puoliso yksin, mutta jos yksittäinen kaveri niin senkus löhöät. Jos syövät jotain ihan pöydässä niin voit harkita että menet jaolle. 

Vierailija
7/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, että edes kysyt. Tietysti noustaan moikkaamaan vieraan tullessa ja lähtiessä. Häpeäisin silmät päästäni, jos puolisoni vain röhnöttäisi sohvalla nousematta ylös, kun ystäväni tulee meille.

Vierailija
8/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötä nyt oikein leveästi niissä pieruverkkareissa, että vieras tuntee olonsa oikein tervetulleeksi. Ehkä ei enää tule, kun jää ajatus, että häiritsee. Kyllä mä kohteliaisuudesta nousisin tervehtimään. Keittelisin vaikka kahvit.

Vierailija
9/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kuulu nousta seisomaan tervehtiessään.

Vierailija
10/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, että edes kysyt. Tietysti noustaan moikkaamaan vieraan tullessa ja lähtiessä. Häpeäisin silmät päästäni, jos puolisoni vain röhnöttäisi sohvalla nousematta ylös, kun ystäväni tulee meille.

Voihan sieltä sohvaltakin moikata vieraita.

Vierailija
11/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä omassa kotonaan saa olla juuri niin kuin haluaa eli teet niin kuin parhaaksi katsot.

Vierailija
12/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nousisi enkä odota muidenkaan nousevan jos menen kylään. Moikata voi sohvaltakin eikä se ylösnouseminen tuo siihen mitään lisäarvoa.

Vierailija
13/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nousisin kiireesti ennen vieraan tuloa ja häipyisin omille teilleni siksi aikaa.

Vierailija
14/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha nousta. Murahdus tervehdykseksi ja jos jaksaa, niin kylkeä voi toki kääntää.

Vierailija
15/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Pitkon kolumni.

Vierailija
16/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ”pidä” mitään, mutta siitä, että et nouse tervehtimään, näkee sen, että ei ole tavoille kasvatettu! Mieti sitä sitten. Ei ravintolassakaan kukaan tule sanomaan sinulle „Kyynärpäät pois pöydältä ja suu kiinni jos siellä on ruokaa“ mutta kyllä sivistymättömyys näkyy, jos joku ei itse tiedä näitä asioita. Mitenkäs kivaa se on?

Vierailija
17/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun makaat röhnötät oikein kunnolla.

Olethan ” isäntä” talossa😫

Vierailija
18/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei ”pidä” mitään, mutta siitä, että et nouse tervehtimään, näkee sen, että ei ole tavoille kasvatettu! Mieti sitä sitten. Ei ravintolassakaan kukaan tule sanomaan sinulle „Kyynärpäät pois pöydältä ja suu kiinni jos siellä on ruokaa“ mutta kyllä sivistymättömyys näkyy, jos joku ei itse tiedä näitä asioita. Mitenkäs kivaa se on?

Tbh minulle sillä ei olisi mitään väliä.

Vierailija
19/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan. Makaa vaan siellä sohvalla ja osoita täydellinen ääliömäinen junttiutesi.

...Kuka nainen tollaista miestä jaksaa edes katsella...

Vierailija
20/22 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, makaa rauhassa. Ei se vieras sua tullut tapaamaan.

Todellakin nouse.

Ja ota nyt se lippalakki päästäsi.