Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiih! MIKSI Alko ei voi olla auki sunnuntaina!! :(

Vierailija
04.10.2014 |

Oli tarkoitus viettää mukavaa iltaa ystävän kanssa, en ehtinytkään hakemaan viiniä tänään, joten ajattelin vain että noh, haetaan huomenna sitten yhdessä, katsellaan ja valikoidaan joku oikein mukava ja kenties uusi viini.

Sitten muistin että huomenna on sunnuntai... Voi v*ttu :( Tyhmää minulta edes toivoa, että suomessa Alko olisi auki sunnuntaisin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa käsidesii

Vierailija
62/66 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:31"]

Alkoholistiperheen lapsilla on oikeus edes YHTEEN viinattomaan päivään viikossa.

[/quote]

Miksi kaikkien pitäisi kärsiä joidenkin harvojen itsekurin puutteesta.. niin suomalaista, niin suomalaista.

Ja niin ärsyttävää ja turhaa.

[/quote]

Kärsimystä on monenlaista. Jotku kärsii viinan puutteesta ja toiset sen tuomista lieveilmiöistä. Viina on pahin perheiden hajottaja.

J-P

[/quote]

En kärsi juomisesta enkä viinan puutteesta vaan siitä ilmapiiristä jossa kaikki päätetään puolestamme. Sen ja ylikorkean verotuksen takia olen alkanut vihata tätä ankeaa maata.

[/quote]

En näe siinä mitään pahaa, jos joku päättää puolestani jotakin. Jos se päätös suojelee minua ja lähimmäisiä, niin se on oikein.

Valtio on vain täysin kaksinaamainen alkoholipolitiikassa. Toisella kädellä se tyrkyttää viinaa ja toisella kädellä heristää sormea.

J-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:31"]

Alkoholistiperheen lapsilla on oikeus edes YHTEEN viinattomaan päivään viikossa.

[/quote]

Miksi kaikkien pitäisi kärsiä joidenkin harvojen itsekurin puutteesta.. niin suomalaista, niin suomalaista.

Ja niin ärsyttävää ja turhaa.

[/quote]

Kärsimystä on monenlaista. Jotku kärsii viinan puutteesta ja toiset sen tuomista lieveilmiöistä. Viina on pahin perheiden hajottaja.

J-P

[/quote]

En kärsi juomisesta enkä viinan puutteesta vaan siitä ilmapiiristä jossa kaikki päätetään puolestamme. Sen ja ylikorkean verotuksen takia olen alkanut vihata tätä ankeaa maata.

[/quote]

En näe siinä mitään pahaa, jos joku päättää puolestani jotakin. Jos se päätös suojelee minua ja lähimmäisiä, niin se on oikein.

Valtio on vain täysin kaksinaamainen alkoholipolitiikassa. Toisella kädellä se tyrkyttää viinaa ja toisella kädellä heristää sormea.

J-P

[/quote]

Olet tyypillinen viranomaisuskovainen suomalainen siis -uskomattoman ankea alistuva lammas. Helppo hallittava siis.

Minä teen itse päätökseni.

Vierailija
64/66 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viranomaisuskovainen. Usko viranomaisiin on mennyt jo aikoja sitten. Lainkuuliainen olen kaikessa siinä, mikä ei sodi Jumalaa vastaan. Jos joku laki sotii Jumalaa vastaan, niin sitä on helppo olla tottelematta.

J-P

Vierailija
65/66 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa, kun Alko on kiinni sunnuntaisin, voi tätä vääryyttä! Ja miten joku voi unohtaa, että Alko on kiinni sunnuntaisin? Ollut iät ja ajat...

Vierailija
66/66 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi