Kun juusto on niin pieni että mahdotonta höylät
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:46"]Elämää suuremmat ongelmat...
[/quote]
Niin.
Hassua, juuri tänään muistelin leipiä väsätessäni, että palstalla joskus joku vinkui siitä, kun juuston jämät jää käyttämättä. Ei kelvannut leikkausehdotukset, ruuan sekaan laittaminen tai sellaisenaan syöminen. Ootko sama tyyppi?
Mä yleensä vaan laitan sen loppuköntsän leivälle.
Kääntelen juustoa sen pienentyessä, jolloin lopuksi jää lopuksi sellainen lyijykynän kokoinen tikku, jonka voikin heittää sellaisenaan leivän päälle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:48"]Hassua, juuri tänään muistelin leipiä väsätessäni, että palstalla joskus joku vinkui siitä, kun juuston jämät jää käyttämättä. Ei kelvannut leikkausehdotukset, ruuan sekaan laittaminen tai sellaisenaan syöminen. Ootko sama tyyppi?
Mä yleensä vaan laitan sen loppuköntsän leivälle.
[/quote]
En ole!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:37"]Veitsi? Tän on pakko olla vitsi. [/quote] Hiljaa!! Halusin somia siivuja enkä paksuja mötiköitä!
[/quote]
Hanki pahvi kunnon veitsi!
Mä sulatan mikrossa leivän päällä
Tee uunileipiä ja revi se loppujuusto sormillasi palasiksi leivän päälle, jos et osaa raastin ta tai veistä käyttää.
Uunissa juusto sulaa ja et huomaa ees eroa, oletko sen juuston siihen leivän päälle laittanut käyttäen juustohöylää, raastinta , veistä tai sormiasi, jolla juuston pikoit pikku palsiksi siihen leivän päälle.
Yleensä itse teen uunileipiä tai leikkaan loppukänttyrän kuutioihin ja syön ne siitä sitten.
Niin voit myös käyttää loppujuuston keittoihin ja kuorutteisiin. tai mikrossa sulattaa leivän kanssa.
Ei helvetti, onks täällä oikeasti noin avuttomia idiootteja ihmisiä?
Työnnä juustopalan keskelle yksi papatti ja sytytä tulilanka. Leipä kannattaa sijoittaa siihen johonkin aika hollille.
Pakasta ja raasta pitsaan. Jotkut uus-avuttomat heittää noi jämät roskiin
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:48"]Kääntelen juustoa sen pienentyessä, jolloin lopuksi jää lopuksi sellainen lyijykynän kokoinen tikku, jonka voikin heittää sellaisenaan leivän päälle.
[/quote] Voiko sillä kirjoittaa?
Ostan aina niitä valmiiks siivutettuja koska en jaksa höylätä:DDd eli en osaa vastata ongelmaan
Osta uusi juusto, vaikkapa putinmallia, niin pääset halvalla ja vähemmällä vaivalla.
Oi, meillä ukko syö noi kaikki loppupalat, ei huolen häivää...Lainaanko sitä sulle?
Mä pilkon juustonlopun aina koiran treeninameiksi. :-) Treenataan monta kertaa viikossa, joten ei tarvi kauaa odotella seuraavaa treenikertaa että pääsee käyttämään sen juustoköntsän.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:44"]Raasta leivän päälle, heitä mikroon ja hiphei.
[/quote]
Yäk.