Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cerazette ja vuotoa 5kk

Vierailija
04.10.2014 |

Ole n. 5kk syöny näitä minipillereitä ja hermot alkaa olla nyt todella kireällä.
Alussa oli niukempaa vuotoa, joka ei paljoakaan häirinnyt. Lisäksi oli ajoittain kummallisia vitutusshetkiä, jotka loppuivat parin ekan kk jälkeen.
Nyt kuitenkin viimeisen kahden viikon aikana vuoto on ollut huomattavasti runsaampaa ja sen yhteydessä ollut kovia alavatsa- ja -selkäkipuja. Lisäksi olen jatkuvasti itkuisa ja muutenkin alakuloinen, vaikka kaikki onkin paremmin kuin pitkiin aikoihin.
Niimpä olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia muilla on ollut ja kannattaisiko minun vielä jatkaa näitä sen kk ajan ja katsoa sitten. Lääkäri sanoi, että vielä olisi hyvä jatkaa, mutta voin halutessani vaihtaa merkkiä. Harmittaa vaan vaihtaa kun olen näin paljon vaivaa nähnyt eivätkä toiset pillerit välttämättä sovi yhtään paremmin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloititko pillerit kuukautisten aikaan? Itte aloitin kuukautisten aikaan ja sama juttu. Mutta kun aloitin pillerit keskeltä kiertoa ei vuotanu ainakaan puoleen vuoteen :)

Vierailija
2/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta niiden popsiminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ne.

Vierailija
4/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosin ainakin 3kk melkein koko ajan. Sen jälkeen kerran kolmessa kuussa kaks viikkoa putkeen ja nyt ei ole puoleen vuoteen ollut ollenkaan. Mutta jos tuler mielialaoireita, vaihtaisin. Mulle tuli yasmineista kauheat mielialaoireet, näistä ei mitään.

Vierailija
5/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan seksikin on tosi tyydyttävää tolla mielialalla?

Ärsyttää miten kaikille ollaan aina tuputtamassa hormoneja!

Vierailija
6/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toimi hyvin, mut hiukset tippu päästä. Lopetin siis.

Vierailija
7/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vuosin monta kuukautta.Lopetin,ka vuotokin loppui.Ei ikinä cerazetteä enää mulle.

Vierailija
8/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä monesti ollut lopettamassa tän vuodon takia, mutta lääkäri on saanut jatkamaan. Aina mietin, että jos tää tasaantuis kohta ja olen nähnyt jo näinki paljon vaivaa ni harmittaa nyt lopettaa.
Ja joo, ei kyllä ole viimeaikoina tehnyt mieli seksiä lainkaan. Poikaystävä alkaa jo kyllästymään.

Vierailija
9/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI syöt niitä? Lääkärin mieliksi?

Vierailija
10/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtökin on jotain aivan järkyttävää! Tosin vielä on paksu tukka. Viikon kuluttua jos ei vuototilanne helpota niin lopetan. Sitten katson ovatko muut oireet niin häiritsevät, ettei näitä kannata jatkaa.
ap

Vierailija
11/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuo joko toimii täydellisesti tai sitten ei ollenkaan:( minulla on nykyään menkat kerran vuodessa.

Vierailija
12/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:24"]Ilmeisesti tuo joko toimii täydellisesti tai sitten ei ollenkaan:( minulla on nykyään menkat kerran vuodessa.
[/quote]
Eli hormonitoimintasi on ihan sekaisin.

Vierailija
13/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:19"]MIKSI syöt niitä? Lääkärin mieliksi?
[/quote]
En tietenkään. Syötkö itse jotain lääkärin määräämiä lääkkeitä miellyttääksesi lääkäriä vai itsesi vuoksi?
Syön näitä pillereitä siinä toivossa, että kuulautiset loppuvat ja voin elää ilman 15 päivää kestäviä kuukautiskipuja ja siksi etten tulisi raskaaksi. Cerazette vie muita minipillereitä tehokkaammin kuukautiset pidemmäksikin aikaa. Sitäpaitsi aurallisen migreenin vuoksi melkein kaikki muut ehkäisyvalmisteet ovat poissuljettuja vaihtoehtoja.

Vierailija
14/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tukka ehti oheta melkein puoleen, ennen kuin uskoin, ettei lähtö lopu jos jatkan pillereiden syöntiä. Nyt harmittaa, että mietin lopettamista niinkin kauan. Tämä siis puolen vuoden pillerikokeilulla.

Vierailija
15/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:24"]Ilmeisesti tuo joko toimii täydellisesti tai sitten ei ollenkaan:( minulla on nykyään menkat kerran vuodessa.
[/quote]
Eli hormonitoimintasi on ihan sekaisin.
[/quote]

No mitä sitten? Minulla ei ole mitään oireita tai mitään negatiivista. En tarvitse niitä menkkoja mihinkään.

Vierailija
16/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta 7 kk vuosin ja anemian takia lopetin :( Oli täyttä helvettiä. Nyt käytössä Zoely ye-pilleri, eikä ongelmia. Matala hormoninen, joten gynen mukaan sopii, vaikka muita e-pillereitä en voi syödä.

Vierailija
17/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:26"]Sitäpaitsi aurallisen migreenin vuoksi melkein kaikki muut ehkäisyvalmisteet ovat poissuljettuja vaihtoehtoja.
[/quote]
Mulla sama juttu. Cerazetten aikana jatkuva vuoto ärsytti ja oli pakko ne lopettaa. Nyt on kierukka ja tää on nyt viimenen vaihtoehto just migreenien takia...

Vierailija
18/18 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan syöneet ihan kellon tarkasti niitä? Mulla ei joskus tarvi olla kuin parin tunnin heitto niin heti alkaa vuotaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä