IL: Niina Kuhta lihoi 15 kiloa korona-aikana: "Olin käytännössä jossain vaiheessa liikuntakyvytön"
"Kiireen keskellä Wolt-ruokalähettipalvelu oli kovassa käytössä ja tehtailipa yrittäjä itsekin juustoisia pasta-annoksia ja maisteli viinejä."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f469d13f-7dc8-41c2-a795-8a4bf4…
Kommentit (34)
Tästä naisesta kun on uutinen, niin se kertoo joko hänen painostaan tai miehestään (erostaan).
Haluan diagrammilla ja kilon tarkkudella painonvaihtelut kymmeneltä viime vuodelta jotta voin keskustella tästä analyyttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Vuoden 2018 miss plus size. Julkisuudessa painojojoileva pluskoon missi.
uutinen kertoo kaiken olleellisen: yllättävä painonnousu mut samalla vedetty stressin juustoista pastaa ja viiniä..jännä juttu kun kiloja tulee..ja myös se kuuluisa mainita ettei terveellinen ruoka maistu kivalta. end of rant
Syötettiin korjasn siis söi varmaan liikaa kortisonia.
Koskaan ei oo liian kiire liialliseen syömiseen.
Onko Olli Kuhta tämän Niinan mies?
Kaunis nainen kaikesta huolimatta.
Travolta oli varma nakki henkilöstä, joka ottaa kilot tuplana takaisin.
Tarvis varmaan sen uuden pistoksina annettavan laihdutuslääkkeen avukseen, voisi sopia tuon tyyppiseen lihomiseen, kun on pitkäaikainen paino-ongelma takana.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten tämä voi olla miss xl. Juu lihava on niinkuin xl missin kuuluu mutta mielestäni kasvot ovat karseat. Kunnon hevosnaama. Marjaana Lehtinen on taas oikeasti kaunis kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten tämä voi olla miss xl. Juu lihava on niinkuin xl missin kuuluu mutta mielestäni kasvot ovat karseat. Kunnon hevosnaama. Marjaana Lehtinen on taas oikeasti kaunis kasvoiltaan.
Mask -leuka ja vahvalla meikilla piirretyt kasvonpiirteet. Saahan sitä vaikka ilmapallosta "kauniin" kun tarpeeksi maalaa.
Miksi muiden tarvitsee tietää tämä juttu?
Niina on ystävällinen ja mukava ihminen. Älkää viitsikö pilkata. Joidenkin ihmisten paino jojoilee koko elämän.
Voi sentään. Ihmisellä on liikaa rahaa jos se ravintolaruualla syö itsensä liikuntakyvyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
uutinen kertoo kaiken olleellisen: yllättävä painonnousu mut samalla vedetty stressin juustoista pastaa ja viiniä..jännä juttu kun kiloja tulee
Niin nimenomaanhan ei ollut mikään yllätys mistä paino oli noussut, hänhän itse tuon kaiken sanoittaa. "Kun on ihanaa, mä syön. Kun on kamalaa, mä syön. Tukahdutan kaikki tunteeni ruoalla, niin hyvät kuin huonotkin. Monesti se mielletään joksikin donitsin ahtamiseksi. Mun kilot tulevat ravintolaruoasta"
Kauhiaa. Kuka korvaa??