Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen itketys keskellä ruuhkaisaa markettia

Vierailija
04.10.2014 |

Äiti ei voinut ostaa pikkumehua lapselle. Oli vielä halpismerkki.
Lapsi itki ja rääkyi.
Kaikki katsoivat ja se ääni kuului vielä asematunnelissakin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:50"]

. Mun lapseni rupesi kerran huutamaan, vein ulos, ja siitä oppi. Odottelimme siellä parkkipaikalla, kun mies hoiti ostokset loppuun. Ei ollut varmaan mikään voitto lapselle. Ja parkkipaikalle mahtuu ääntä.

[/quote]

Näin tehtiin yleensä ennen, itse olen saanut kerran lapsena huutoraivarin, kun en saanut karkkia, isäni vei minut samantien autoon, en toistanut sitä koskaan.

Mutta ennen otettiin muut huomioon, eikä kuviteltu, että lapsen tekeminen on yhtä kuin yksinoikeus julkisiin paikkoihin.

Tajuatteko huudattajat, että olette todella törkeitä muita ihmisiä kohtaan, ei yleiset paikat ole mitään teidän lasten opetuspaikkoja. Sen lapsen voi viedä heti ulos sieltä kaupasta, ja opettaa sillä tavalla ettei se saa tahtoaan läpi.

Vierailija
22/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassaoloa ei voi opettaa lapselle käymättä kaupassa. Kaikilla ei ole kotona lastenhoitajaa odottamassa. Joten kyllä, teidän velojen riesaksikin on pakko mennä joskus lasten kanssa ostoksille. Ja jos uhmaikäinen keksii alkaa vänkäämään jotain herkkua, jota ei voi ostaa, se huuto on vain siedettävä. Jos joku saa siitä migreenin, lähteköön hän sitten pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:54"]

Yleensä alan nauramaan, kun nään jonkun lapsen vetävän itkuporuraivarit kaupassa, en voi sille mitään.

Itse en jatkaisin normaalisti ostoksia huutavan lapsen kanssa, kyllä se siitä rauhoittuu ajan kanssa.

[/quote]

Siis itse en lähtisi lapsen kanssa pois kaupasta vaan jatkaisin normisti ostoksia.

[/quote]kait sulle on sitten ok, että ne muut tuodaan lapsemme vetämään itkupotkuraivarit sun työpaikalle ja ärsyttämään ja häiritsemään kaikkia? 

Vierailija
24/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:14"]

Kaupassaoloa ei voi opettaa lapselle käymättä kaupassa. Kaikilla ei ole kotona lastenhoitajaa odottamassa. Joten kyllä, teidän velojen riesaksikin on pakko mennä joskus lasten kanssa ostoksille. Ja jos uhmaikäinen keksii alkaa vänkäämään jotain herkkua, jota ei voi ostaa, se huuto on vain siedettävä. Jos joku saa siitä migreenin, lähteköön hän sitten pois.

[/quote]

Tajuatko, että olet kamala ja oksettava ihminen, ilman mitään käytöstapoja, sopisit lähinnä asumaan jonnekin metsään, et ihmisten keskelle.

Sinunlaisten ihmisten takia lapsiperheet ovat niin vihattuja nykyään.

Vierailija
25/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

huutaalko lapsi kotonakin tai hoidossa jos ei saa haluamaansa? Ettekö te kasvata lasta muutenkin ymmärtämään, milloin ei on ei? Ei kai kauppa nyt niin erikoinen paikka ole, että siellä käymistä on erikseen opetettava, kenties pitkäänkin lapselle? 

Vierailija
26/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:54"]

Yleensä alan nauramaan, kun nään jonkun lapsen vetävän itkuporuraivarit kaupassa, en voi sille mitään.

Itse en jatkaisin normaalisti ostoksia huutavan lapsen kanssa, kyllä se siitä rauhoittuu ajan kanssa.

[/quote]

Siis itse en lähtisi lapsen kanssa pois kaupasta vaan jatkaisin normisti ostoksia.

[/quote]kait sulle on sitten ok, että ne muut tuodaan lapsemme vetämään itkupotkuraivarit sun työpaikalle ja ärsyttämään ja häiritsemään kaikkia? 

[/quote]

Ammatinvalintakysymys.

Vierailija
27/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:50"]

. Mun lapseni rupesi kerran huutamaan, vein ulos, ja siitä oppi. Odottelimme siellä parkkipaikalla, kun mies hoiti ostokset loppuun. Ei ollut varmaan mikään voitto lapselle. Ja parkkipaikalle mahtuu ääntä.

[/quote]

Näin tehtiin yleensä ennen, itse olen saanut kerran lapsena huutoraivarin, kun en saanut karkkia, isäni vei minut samantien autoon, en toistanut sitä koskaan.

Mutta ennen otettiin muut huomioon, eikä kuviteltu, että lapsen tekeminen on yhtä kuin yksinoikeus julkisiin paikkoihin.

Tajuatteko huudattajat, että olette todella törkeitä muita ihmisiä kohtaan, ei yleiset paikat ole mitään teidän lasten opetuspaikkoja. Sen lapsen voi viedä heti ulos sieltä kaupasta, ja opettaa sillä tavalla ettei se saa tahtoaan läpi.

[/quote]juuri näin, mutta nykyään av-mammat antaa vaan Yessica-Pertsa-Kuukiviensä huutaa kaupassa ja häiritä muita asiakkaita ja henkilökuntaa! Jos mun lapsi alkais rääkymään kaupassa, jättäisin ostokset siihen, veisin kersan ulos huutamaan, sitten kun osais käyttäytyä, jatkettaisi ostokset loppuun. Ihan käsittämätöntä itsekkyyttä tuokin yksi kommentti jossa äityli toteaa että jos joku saa hänen kersansa rääkymisestä migreenin, niin sen on poistuttava kaupasta, ei sen itsekkään av-mamman huutavine räkänokkineen. Ei hyvää päivää!!! :O

Vierailija
28/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:05"]Ottakaa niille vitun rääkyville kuolanaamoille vesipullo mukaan. Jos tulee jano niin ei tarvitse huudattaa nulikkaa kaupassa ja samalla saada muut vihaisiksi. Kyllä hävettäis jos oma lapsi huutais räkä lentäen kaupassa, siihen loppuis ostosreissu. Kakara ens kerralla kotiin eikä enää kauppaan. Teette asioista vaikeita.
[/quote]
Joojoo, annetaan vesi/mehu/maitopullo, että voi ryypiskellä siitä vähän väliä ja alkaa huutaa siellä kaupassa "äitiiii, minulla on pissihätä.... pssssss... housuun tuli". Sori vaan takana oleva kurttunaama, että joudut väistämään pissilammikkoa ja pissivanaa... ;)

Vierailija
29/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ensimmäinen Vain älinää on selkeästi pääsemässä hyvään vauhtiin.

Vierailija
30/30 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos kakarasi aiheuttaa häiiötä, sinun tehtäväsi kasvattajana on viedä se ulos. Sama juttu kuin haukkuvien koirien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi