Mieheni laittaa tänään 3 ruokalajin aterian.
Vai meille kahdelle. Ihanaa saada vapaapäivä keittöstä. Eilen sainkin jo kimpun punaisia ruusuja. Jälkiruoasta en tiedä mitä hän laittaa. Tulossa on ainakin kampasimpukkaa alkuruoalle. Pääruokana jotain härän fileetä.
Nautin näistä hetkistä. Ihanaa hemmottelua.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:46"]Aha.
[/quote]
:D kade?
hyvä sulle ap, oot helmen löytäny! nauti!
Meillä kokataan viikonloppuisin yhdessä. Nyt teki mieli tulista ruokaa, laitetan alkukeitoksi Tom khata, pääruuaksi tulisia, friteerattuja kanankoipia paistetun riisin kera ja jälkkäriksi eksoottista hedelmäsalaattia.
Oi kuulostaa ihanalta. Pitäkää kiva ilta :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:46"]Aha. [/quote] :D kade? hyvä sulle ap, oot helmen löytäny! nauti!
[/quote]
Meillä mies laittaa ruokaa useana päivänä viikossa ja valikoima vaihtelee ihan tavallisesta pitsasta itsetehtyyn makkaraan ja erikoislihoihin. Makaronilaatikkoa ei meidän ruokalistalta löydy. Välillä tulee yksi ruokalaji, välillä useampi. Itse laitan ruokaa, mutta en niin hyvin kuin mies, joten mies hoitaa meillä ruokapuolen useammin. Yhdessä kokkaillaan parisen kertaa viikossa. Siksi AP:n viesti yhdestä ruoanlaittovapaasta illasta ei herättänyt minussa ihailevia huokauksia, vaan tuli vaan mieleen, että "aha, mies laittaa ruokaa, mitäs ihmeellistä siinä nyt muka on". -2
Meille tuo on arkipäivää :D mutta hienoa, että joku kokee hemmotteluna :) mua onkin vaikeempi hemmotella
On se hemmottelua minulle. Meillä mies kokkailee aika tasaisesti. Harvemmin toki pitkän kaavan mukaan. Ja on se minulle nautinto ja hemmottelua. Minä kuitenkin teen valtaosan meidän ruoista. Kyllä se minäkin teen miehelleni 3 ruokalajin aterioita.
On nautinto hemmotella toista myös ruoalla ja varsinkin, kun se poikkeaa siitä normaalista arkiruoasta. Ja meillä nuo pitkän kaavan ateriat on aivan erilaisia molemmilta.
Kiitos ja nautinnollista viikonloppua kaikille.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:58"]
Meille tuo on arkipäivää :D mutta hienoa, että joku kokee hemmotteluna :) mua onkin vaikeempi hemmotella
[/quote]
Ei kai sun miehesi ihan joka arkipäivä sentään kolmen ruokalajin menuja kokkaile päivälliseksi? :)
Meilläkin mies tekee ruokaa useammin kuin minä mutta kyllä mä silti nuo kampasimpukat, häränpihvit sun muut hemmotteluna ottaisin!
Onko tuo jotenkin harvinaista teillä, ap?
Aika arkista meillä. Mies hoitaa niin arkiruuat kuin hemmotteluruuat. Mutta kiva jos sulle erityistä ja tulee hyvä mieli.
Meillä mies grillaa vartaita. Vielä tarkenee ulkona kokkailla. Nauttikaa naiset miehistänne ja hyvästä ruuasta.
Ihanaa, nauti! Onnea on kokkaava mies. Omanikin on sellainen :)
Olet palstapapan logiikan mukaan kastroinut miehesi henkisesti.
Mulla lähti avokki viikonlopuksi muualle ja laiton aivan saatananmoisen kasan katkarapupastaa itselleni. Taidan syödä kaiken tänään kun maistuu niin hyvältä. Ruokajuomaksi valkkaria ja olen ollut huppelissa koko iltapäivän. Vaikka rakastankin häntä vaikka kuinka paljon niin tämä yksin oleminen välillä tuntuu rentouttavammalta kuin yksikään superillallinen. (Ei siis sillä etteikö AP saisi nauttia, kuulostaa hyvältä, pitäkää hauskaa :))
Kuulostaa oikein hyvältä:) Meillä kokataan viikonloppuisin yhdessä, arkena mies tekee useimmin ruuan. Tänään tosin oltiin Fiskarsissa Slow food markkinoilla ja käytiin ravintolassa syömässä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:58"]
[/quote]
Ei kai sun miehesi ihan joka arkipäivä sentään kolmen ruokalajin menuja kokkaile päivälliseksi? :)
Meilläkin mies tekee ruokaa useammin kuin minä mutta kyllä mä silti nuo kampasimpukat, häränpihvit sun muut hemmotteluna ottaisin!
[/quote] no aika usein kyllä. :D ei nyt ehkä ihan jokapäivä, mut usean kerran viikossa. Mieheni on ollut myös mastercheffissä ja aikoo perustaa oman ravintolan :)
No huhhuh, osalle ruoanlaitosta tullut hirveää snobbailua, "meillä ei makaronilaatikkoa syödä", huhhuh... Kiva, että osataan ja jaksetaan laittaa ruokaa ja ihanaahan tuollainen, että toinen kokkaa vähän hienomman illallisen. En silti ymmärrä tavallisten ruokien halveksuntaa ja tätä kilpailua, että "meillä on vielä hienompaa kuin teillä". Täällä syödään ruokia, joista molemmat oikeasti pitävät, ei vain sellaista, mikä on trendikästä ja hienoa. Makaronilaatikko ja kampasimpukka maistuvat yhtä hyvin. Ruoka on kuitenkin vain ruokaa, vaikka onkin myös suuri nautinto.
Aha.