Minkämallisia alushousuja teidän 6v pojat käyttää? käyttääkö jo boksereita?
Meillä ei käytä vielä. Juuri ostin vielä paketillisen niitä tavallisia alushousuja pojalle. Boksereita voi käyttää sitten vähän isompana. ;-)
Kommentit (27)
Ei tykkää käyttää boksereita kuin öisin. Ostan sitten tavallisia päiväkäyttöön. Eihän sillä väliä, mitä käyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:40"]
Ai. Mä olen ostanut mun 2v pojalle alusta asti vain boksereita.
[/quote]
Meidän poika oli alusta lähtien sitä mieltä että tavalliset puristavat inhottavasti nivusista. Senpä vuoksi bokserit.
Boksereita ja tavallisia, ei mitään väliä. Ei boksereissa mitään ikärajoja ole..
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:40"]Kyllä meidän 2v käyttää boksereita..
[/quote]
Eikö lapsesta tunnu inhottavalta jos pissavahingon tultua pissa valuu lahkeita pitkin? Ap
Meillä ei oo koskaan ollut muita kuin boksereita pojilla. Ne pappakalsarin malliset on musta rumia, ei muita syitä. Jos tulee pissavahinko, ni kyllä se pissa housuissa inhalta tuntuu, oli millaiset kalsarit vaan (ja ehkä ihan hyväkin, ettei housuun pissaaminen ole kivaa).
Pappakalsarit. :-D (←mummohymiö) Sithän ne on just passelit meiän pojalle, kun muutenkin tykkää leikkiä aina välillä vanhaa pappaa. :-D Ap
Meillä on kanssa ollut bokserit käytössä. En ole oikein muunlaisia löytänytkään.
Mua inhottaa sellaiset pikkuhousumalliset kalsarit minkä vaan ikäisellä miehellä. Siksi alusta asti boxerit.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:30"]Joku tyhmä kirjottaa että boxserit
[/quote]
Näin ei ole kirjoittanut kukaan muu kuin sinä...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:26"]
Mua inhottaa sellaiset pikkuhousumalliset kalsarit minkä vaan ikäisellä miehellä. Siksi alusta asti boxerit.
[/quote]
Vaikka pojasta alushousumalliset olisivat mukavammat?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Vaikka pojasta alushousumalliset olisivat mukavammat?
[/quote]
Ei ole koskaan näin sanonut.
Meillä on ollut aina pelkkiä trikooboksereita, mieluiten popilta. Istuvat päälle hyvin. Ne pikkuhousumalliset kalsarit on pojalla/miehellä aika luotaantyöntäviä.
Bokserit on käytössä ja ostan niitä esim. kappahlista, niissä ei saumat paina, matskussa on elastaania, niin istuvat hyvin.
Ai. Mä olen ostanut mun 2v pojalle alusta asti vain boksereita.