Miten saan piilotettua facessa syntymäpäivän kaikilta?
Siellä on Muokkaa profiilia, sitten perustiedot mutta syntymäpäivää en pysty piilottamaan. Eikö se ole mahdollista?
Kommentit (11)
Miten sen saisi pois? Uskontoni kieltää syntymäpäivien viettämisen enkä halua kenenkään toivottavan onnea kun täytän vuosia. Olisi kiva jos sen synttärijutun saisi pois.
(en ole ap)
Mulla se on ollut piilossa jo vuosia ja vältyn onnitteluilta. En kyllä ulkoa muista miten sen piillotin aikanaan.
Tietääkö kukaan fiksu, joka osaa muutakin kuin nimitellä?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:20"]
Miten sen saisi pois? Uskontoni kieltää syntymäpäivien viettämisen enkä halua kenenkään toivottavan onnea kun täytän vuosia. Olisi kiva jos sen synttärijutun saisi pois. (en ole ap)
[/quote]
Vaihda uskontoa, jehova.
Mene asetuksiin, ota ohje ja kirjoita syntymäaika, niin tulee ohjeet.
Eikun paina siinä pienestä nuolesta, sitten klikkaa ohje ja kirjoita kenttään syntymäaika, niin saat esille ohjeen miten piilottaa sen siis.
Eli ensin painat oman nimesi kohdalta, niin tulet etusivullesi. Siellä on päivitä tietoja -kohta, klikkaa siitä. Sieltä yhteys- ja perustietoja, joista saat kohdan syntymäaika. Sieltä sitten otat muokkaa ja alasvetovalikosta ota vain minä, niin silloin se ei näy muille.
Mene omalle aikajanalle, paina taustakuvan päällä olevaa nappia päivitä tietoja. Sitten vasemmalta yhteys- ja perustiedot.
Vie siiri syntymäpäiväsi päälle, paina lukon kuvaa ja valitse vain minä.
Up