Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄRKYTTÄVÄÄ!! Löysin varpaistani jotain, jota en olisi halunnut löytää.

Vierailija
04.10.2014 |

Pitkiä mustia paksuja karvoja. Ainakin sentin pituisia ja MONTA! Niitä oli pottuvarpaissa ja karvat olivat levittäytyneet jo akkavarpaisiinkin ja muutama pieni kasvoi keskimmäisissä varpaissa. Tätäkö tämä vanheminen tuo tullessaan? Olen järkyttynyt :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ootas kun löydät harmaita häpykarvoja. Yöks.

Vierailija
2/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kelpaa enää. T. mies. Itselläni on kyllä ollut varpaissa karvoja jo piykän aikaa, eikä ole häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mitäs järkyttävää tuossa nyt on. Et varmaan tiennytkään, että karvojen kasvaminen varpaissa on hyvän ääreisverenkierron merkki ja vanhuksilta karvat katoavat siinä vaiheessa kun diabetes ja verisuonisairaudet alkavat tehdä tuhojaan. Minulla on ollut varpaissa karvoja lapsesta asti eikä haittaa yhtään. Tosin minulla ne ovat sellaisia vaaleita, melkein kullanvärisiä niin kuin sääri- ja kulmakarvanikin.

Vierailija
4/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, mulla on rutiinina ihan varvaskarvojenkin ajelu, kun sattui tällainen geenien lottovoitto. onneksi eivät kasva läheskään yhtä nopeasti kuin esim. häpykarvat

Vierailija
5/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt hyvä ihminen äkkiä terveyskeskus päivystykseen.

Vierailija
6/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen löydöstäsi sillä se kertoo varpaidesi verenkierron olevan kunnossa.