Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet AINA haluavat tulla hellimään kun...

Vierailija
04.10.2014 |

...nainen on kyynärpäitä myöten kiinni jossain kotiaskareessa. Leivot, teet ruokaa, katat pöytää, tiskaat, peset vauvaa, peset ikkunoita tms. niin eiköhän mies juuri silloin aina tule siihen ohikulkiessaan selän takaa hamuamaan kaulaa tai olkapäätä ja hamuilemaan tissejä..?

Sitten kun istut kaikessa rauhassa tekemättä mitään tai puuhaat jotain, mihin keskeytys olisi ihan tervetullutkin, niin ihan rauhassa saa silloin olla...

Voisko joku mies tulla kertomaan mikä tämä juttu on? Jokaikinen poika- tai miesystävä elämäni aikana on harrastanut ihan samaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla murheet!

Vierailija
2/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ärsyttää! En voi olla ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuava nainen on seksikäs.

Vierailija
4/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syyllisyyttä. Mies huomaa sinut työn touhussa ja yrittää halimalla tulla kertomaan "Näen kyllä, mitä teet ja arvostan sitä, vaikka itse olen tällainen laiskamato".

Vierailija
5/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että siinä liikkuessa näkee vartalon liikkeet. Pppu ja rinnat liikkuvat. Itseäni tosin hellittely arkipuuhien lomassa ei häiritse.

Vierailija
6/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan ollut miestä joka noin olisi tehnyt, vaikka olen sitä aina toivonut :(

Vierailija
7/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:22"]Se on syyllisyyttä. Mies huomaa sinut työn touhussa ja yrittää halimalla tulla kertomaan "Näen kyllä, mitä teet ja arvostan sitä, vaikka itse olen tällainen laiskamato".
[/quote]
Just näin !

Vierailija
8/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:21"]Touhuava nainen on seksikäs.
[/quote]

Vierailija
9/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin riepoo se, jos itse raadan ja miehellä ei ole muka mitään muuta tekemistä kuin tolla kourimaan persettäni.

Vierailija
10/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vaikka ärsyttää, niin eihän siihen viitsi sanoa mitään, kun onhan se kuitenkin hellyydenosoitus, vaikka tuleekin täsmälleen väärään paikkaan.

Minä esim. inhoan tiskaamista yli kaiken ja vielä enemmän ärsyttää, kun siihen tulee mies takaa hinkkaamaan ja haukkaamaan olkapäästä. Jos sillä ei ole parempaa tekemistä, niin tulisi sitten edes auttamaan. Numero vitosen selitys kuulostaa enemmän kuin oikealta. Koska tuollaisen jälkeen mies kuin mies aina valahtaa sohvalle lepäilemään.

Ja on muuten ihan universaalia: tätä harrastaa sekä suomalaiset miehet, että esim. nuorempana ranskalainen ja italialainen poikaystävä.

-ap

Vierailija
11/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

Nosta syyte seksuaalisesta häirinnästä tai raiskauksen yritykestä!

Voimia siskot! Muistakaa seksuaalinen itsemääräämisoikeus! EI AVIOEHDOILLE!

Miehet pitäisi kaikki kuohita! Miesten lompakko naisille! Naisen Euro!!!

Vierailija
12/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tätä juttua ja väärää ajoitusta yrittää demonstroida miehelle, kun se seisoo vaikka mökin laiturilla ongella tai pyllistää auton konepellin alla. Menis just silloin kourimaan pitkään ja hartaasti.

Vierailija
13/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen samaa miehelle. Halailu vaan on niin kivaa. Halailen kyllä sohvallakin :)

Vierailija
14/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, meillä tuota tekee molemmat, eikä häiritse yhtään. Päin vastoin.

Vierailija
15/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:21"]

Touhuava nainen on seksikäs.

[/quote]

Touhuava nainen on kääntänyt huomionsa pois miehestä.

Vierailija
16/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen perinteisissä "naisen hommissa" lienee miehen mielestä naisellisen seksikäs. Tulisikohan samalla tavalla halailemaan, jos nainen olisi vaikkapa korjaamassa telkkaria?

Vierailija
17/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on just se kun tehdessään mm. noita mainitsemiasi asioita nainen on vastustamattoman naisellinen ja sekikäs. 

Ei voi mitään. Voit tietysti tuhahtaa vihaisesti ja olla ärsyyntynyt, mutta ainakin itsellä sekin vain lisäisi himoja entisestään etkä varmasti saisi olla rauhassa :P

Vierailija
18/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärsyttää tuo kans :) Joka miehen kans sama juttu. Tavallaan ymmärrän miksi tekevät niin, mutta ne ei tunnu tajuavan miksi mulla ärsyttää se..

Vierailija
19/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 18, ilmeisesti olet siis mies, ymmärrätkö miksi tällainen tapa (montaa) naista ärsyttää?

Paljon parempi tapa olisi tulla apuun (tai ottaa hoitaakseen joku toinen kotiaskare, keittää edes kahvit sille naiselleen!) ja sitten homman päätyttyä kaapata nainen syliin ja kantaa sänkyyn.

Vierailija
20/32 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo kunpa olis mullakin tollanen mies!! Jospa vielä joskus....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi