Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako ekaluokkalaisen päästää yksin metroon?

Vierailija
04.10.2014 |

lapsella tulisi olemaan koulumatka sellainen, että tarvitsee matkustaa metrolla. onko metrossa epämääräistä porukkaa, onko 7v tytön turvallista matkustaa yksin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin työnantajan kanssa asiat niin, että voin saattaa lapsen kouluun ja sieltä pois ja jos se ei onnistuisi, irtisanoutuisin. Tai muuttaisin lähemmäs koulua.

Vierailija
2/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi mun mielestäni, jos tytön kanssa käy reitin läpi perustellisesti ja muistuttaa vaaranpaikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten matkustaminen on varmaan turvallista, mutta jotain voi kyllä sattuakin. Kannatan myös tuota ehdotusta lapsen saattamisesta kouluun. 

Vierailija
4/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla saatat, iltapäivällä iltikseen josta haet. Itselläni kolmas,uokkalainen sanoo edelleen että metron örveltäjät pelottaa. Samoin itse metroasema.

Vierailija
5/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:31"]

Aamulla saatat, iltapäivällä iltikseen josta haet. Itselläni kolmas,uokkalainen sanoo edelleen että metron örveltäjät pelottaa. Samoin itse metroasema.

[/quote]
Ei kai siellä 8-10 aikaan arkiaamusta örveltäjiä ole... Tai 12-14 aikaan iltapäivällä. Siihen aikaan on varmasti myös paljon tervejärkisiä ihmisiä että ihan turvallista on.

Vierailija
6/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa on aina niitä örveltäjiä. Ei ne kellonajoista välitä :( itse en todellakaan metroon lasta päästäisi.

Vierailija
7/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä. Aamulla ja päivällä myös. Ja metroasemilla sama. Aina.

Vierailija
8/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän asemistakin joita joutuu käyttämään. Ja eiköhän siellä ole aika paljon muitakin lapsia koulujen alkamis- ja päättymisaikaan.

Vierailija
9/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelma on se että ei ne aikuiset mitään auta jos jotain sattuu. 

Vierailija
10/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäis.Ekaluokkalainen on kovin pieni vielä.

Vierailija
11/11 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kimppuun on hyökätty metrossa kun olin nuori. KUKAAN ei auttanut. Tappelin itseni irti hyökkäjästä ja lopulta oli polvet ruhjeella ja päässä haava. Oman ikävän kokemuksen perusteella en siis päästäisi ekaluokkalaistani vielä metroon yksin.