Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajat epätasa-arvossa av:lla

Vierailija
04.10.2014 |

Ihmetytää bloggaajien epätasa-arvo av:lla. Haluaisin ihan oikeasti tietää MIKSI toisista saa keskustella vapaasti sivutolkulla, haukkua ja parjata, mutta toisista ei saa puhua yhtään mitään. Esim kun täällä mainitaankin Xenia, Alexa, Ps I love fashion, moumou, Strictly style, ne ketjut katoaa aivan välittömästi. Mutta Pipsaa, Mungoa, Yummyjenniä, FFP ym saa jauhaa ihan vapaasti? Miksi ylläpito suosii toisia bloggaajia, ja toisten haukkuketjut antaa olla? Perustuuko tämä vain ylläpitäjien omiin suosikkeihin vai mihin?

IHMETYTTÄÄ.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet sellaisen käsityksen saanut, että Pipsasta saisi vapaasti jauhaa? Hänen blogiaan käsittelevät ketjuthan katoavat alta aikayksikön aina!

Vierailija
2/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pakko puhua paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista kun ei saa puhua mitään, oli se pointti

Vierailija
4/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä pitää jauhaa yhdestäkään blogista? Ilmaista mainosaikaa?

Vierailija
5/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole aika itsestäänselvyys, että modet suojelevat suosikkiblogejaan ja poistavat keskustelut niistä, mutta läyhäävät sylki pärskyen inhokkiblogejaan koskevissa keskusteluissa. Ei kai sille muuta selitystä ole, miksi toisen bloggaajan asusta ei saa keskustella, mutta toisen bloggaajan kuvat katsotaan suurennuslasin kanssa ja läheisetkin revitään keskusteluihin arvosteltaviksi.

Vierailija
6/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Pipsajauhantahan lähtee nopeammin kuin mikään muu bloggaajakeskustelu :D Ap ajantasalla selkeästi...

Vierailija
7/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitää aina poistaa koko ketju, ei vain tietyt kommentit?

Vierailija
8/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:35"]

Ja miksi pitää aina poistaa koko ketju, ei vain tietyt kommentit?

[/quote]

Tähän on vastattu monta kertaa aiemminkin. Vastaus löytyy alla olevan Hups!-kerhon perustamiskeskustelun ensimmäisestä viestissä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3982363/ketju/hups_sivua_ei_loytynyt_keskustelut/sivu/1

Vierailija
9/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä blogaajat pyytävät itse poistamaan.

Vierailija
10/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:42"]

Nämä blogaajat pyytävät itse poistamaan.

[/quote]

Minäkin pyydän poistamaan pakkomielteisten vainoajien viestit ja blogistinhaukkumisketjut vaikka en itse ole bloggaaja. Mä olen niitä ihmisiä jotka voi kadullakin nostaa roskan roskikseen.

Vierailija
11/12 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä bloggaajat pyytävät itse poistamaan ketjun. Esim. Anna ja sebu poistui melko pian sen jälkeen kun joku linkkasi vauva-lehden heidän kommenttiboksissaan. Ehkeivät olleet huomanneetkaan muuten sitä ketjua.

Vierailija
12/12 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up